Dlaczego tak jest???

171. Data: 2009-12-23 10:08:47

Temat: Re: Dlaczego tak jest???
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Za to ma zazwyczaj problemy z pisaniem poprawna (czytaj: bez bledow
> ortograficznych) polszczyzna. Ale to tez pewnie wplyw internetu, c'nie?

> Zauwazylam, ze nawet bardzo inteligentni, mlodzi ludzie nie sa w stanie
> napisac poprawna polszczyzna nawet 3 zdan.

> Od jakiego wieku te co najmniej 10 lat mniej?

Dwudziestego pierwszego. Wieku.

Qra

172. Data: 2009-12-23 10:09:59

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> To wynika (w ogólności) z własnego niedowartościowania, kiedy człowiek tak
> kogoś odbiera. Tak myślę. Dlaczego? - ponieważ nie zauwazyłam takiego
> mojego oddziaływania na ludzi, którzy w moim odbiorze są ewidentnie
> dowartościowani. Ani sama ich nie odbieram jako wywyższajacych się wobec
> mnie, bo sama jestem równie dowartościowana, jak oni.

Ladnie sama siebie przekonujesz.
I.

173. Data: 2009-12-23 10:21:44

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Z ust mi to...

:-)
Działa bardzo skutecznie tam, gdzie wydaje mu się, że do spółki z kimśmoże
mi dokopać. No cóż- to taka cecha słabeuszy...

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

174. Data: 2009-12-23 10:25:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ja też wysyłam SMSy - do znajomych, do dzieci, do męża. Ale nie w
> święta. A kiedy wysyłam, to zawsze i duże literki, i ogonki, i
> interpunkcja... I oni do mnie tak samo.

Ja mam jakąś beznadziejną komórkę bez ogonków. Ale się nie pochlastam z tego
powodu.

Qra

175. Data: 2009-12-23 12:04:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Dec 2009 11:25:23 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ja mam jakąś beznadziejną komórkę bez ogonków. Ale się nie pochlastam z tego
> powodu.
>
> Qra

Ja mam za złotówkę - z ogonkami :-)
--

Ikselka.

176. Data: 2009-12-23 13:45:10

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 10:07, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
w relacjach
> ze mną starać się często zbliżyć do tej wykpiwanej przez Ciebie Prawdy (co w
> tym Cię śmieszy-  nie wiem. Ty wiesz?).

Kurcze, Chiron.

WSKAZ MI DOKLADNIE MIEJSCE, W KTORYM
WYSMIEWAM TWOJA CZY JAKAKOLWIEK INNA
PRAWDE.

Tak, krzyknelam.
Bo nie podoba mi sie wkladanie w moje usta nie moich
slow i intencji.

177. Data: 2009-12-23 13:49:59

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 14:45, Hanka <c...@g...com> wrote:
> [...]
> PRAWDE.
> Tak, krzyknelam.
> Bo nie podoba mi sie wkladanie w moje usta nie moich

Dobra, rob sobie co chcesz.
Wciskaj mi kpine z Ciebie, wysmiewanie sie z Ciebie
i z Twojej prawdy, widocznie taka jest Twoja rola na
tym swiecie, albo tu na grupie.

Odpowiedzialam Michalowi.
Wciales sie, prosze bardzo, od tego jest dyskusja.
Ale NIE OCENIAJ falszywie.
Bo robisz to, za co innych tutaj NON STOP
potepiasz.
Zobacz to wreszcie.

178. Data: 2009-12-23 14:30:49

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
> [...]

Wciales sie, prosze bardzo, od tego jest dyskusja.
Ale NIE OCENIAJ falszywie.
Bo robisz to, za co innych tutaj NON STOP

Jestem w pracy. Ale na szybko:
michal napisal:
" Sądziłem, że już było kiedyś ustalone, że Twoja Prawda (przez duże P) jest
tylko Twoją subiektywną interpretacją zdarzeń."

komentarz: michal często prześmiewał się, jak pisałem o Prawdzie- dla
odróżnienia od wszelkich subiektywizmów

Ty napisałaś w tonie basującym michalowi:
"Zaakceptowanie tego, co napisales, Michale, dla wielu
bedzie rownoznaczne z odrzuceniem swoich wczesniejszych
ustalen, uzgodnien, memow, a przede wszystkim wlasnego
pogladu na rzeczywistosc.Mnie sie wreszcie udalo zapamietac, ze ludzie sa
rozni.
:) Mysle, ze niezaleznie od Twoich czy moich, zreszta identycznych z Twoimi,
pogladow na temat tak zwanej
prawdy, Chiron pozostanie soba, tak samo, jak Ty, czy ja."

Uznałem więc, że podobnie jak michal- wykpiwasz to, co piszę. Skoro
twierdzisz, że nie- to ok, przyjmuję do wiadomości. Nie zmienia to jednak
faktu- że zgadzasz się z nim w tej kwestii. A także tego, że odpisałaś tylko
na tą część mojego postu- czyli z resztą się w pełni zgadzasz, czy to moja
nadinterpretacja?
Poza tym- piszcie sobie na priv, jeśli nikt wam ma się nie wcinać- jak
napisałaś. Wiem, napisałaś, że to grupa dyskusyjna- no ale tu logiki brak:
skoro akceptujesz, że to grupa i każdy może się dopisać- to po co w ogóle
piszesz o wcinaniu się?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

179. Data: 2009-12-23 14:34:31

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 15:30, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:

> Poza tym- piszcie sobie na priv, jeśli nikt wam ma się nie wcinać- jak
> napisałaś.

I znowu to samo.
Nie napisalam.

Nie bede z Toba w ten sposob rozmawiac.
Szkoda mi mojego czasu.

180. Data: 2009-12-23 14:38:46

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Ja mam jakąś beznadziejną komórkę bez ogonków. Ale się nie pochlastam z
> tego powodu.

Zmien szybciutko. To tylko zlotowka.
I.

ALE MAM ZABAWE...