Dlaczego tam jest tak pusto?

1. Data: 2001-09-18 00:04:18

Temat: Dlaczego tam jest tak pusto?
Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Zastanawiam sie nad jedna sprawa - sledze psphome od pierwszej edycji i nie
rozumiem dlaczego na grupowym czacie jest najczesciej tak pusto??? Udalo mi
sie co prawda ulowic tam jedna duszyczke z ktora calkiem sympatycznie
pogadalismy, ale to tyle:( Na poczatku wydawalo mi sie ze problem w tym ze
bylo tam za duzo mozliwych terminow, ale teraz kiedy jest tylko godz.20 jest
tak samo:((( Naprawde nikt nie chce sobie podyskutowac tak na zywo? A moze
wiekszosc pisze po prostu z pracy i wieczorem juz nie bywa w necie? Sadzac
jednak po godzinach wysylanych postow sporo osob bywa tutaj jednak w
godzinach wieczorno-nocnych:) To czemu nikt nie bywa w czaterii?

Alienkaa

http://POCZTA.interia.pl/ - sa powody by korzystac!

1. Data: 2001-09-18 02:27:27

Temat: Re: Dlaczego tam jest tak pusto?
Od: "Aphex" <A...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mi
> sie co prawda ulowic tam jedna duszyczke z ktora calkiem sympatycznie

Miło być tą jedną duszyczką :)

> [...]
> jednak po godzinach wysylanych postow sporo osob bywa tutaj jednak w
> godzinach wieczorno-nocnych:) To czemu nikt nie bywa w czaterii?

Przez ostatnie 3 dni serwer polchatu niestety nie chodził, więc nie można
było wejść na czat :(
Ale teraz jest już wszystko w porządku więc powinienem wpadać tam częściej
:)

> Alienkaa

Aphex

1. Data: 2001-09-18 21:27:39

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alienkaa"
> To czemu nikt nie bywa w czaterii?

Bo nie mamy stałego tylko modem :(

1. Data: 2001-09-19 14:16:44

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrew Golota Litewka:

> "Alienkaa"
>

> Bo nie mamy stałego tylko modem :(

... i jestesmy tacy niesmiali...

BTW czy jest jakis lek na niesmialosc...?
(OK OK zartowalem)

Nie wiedzialem, ze jest juz jakas stala godzina.
Moze czasem zajrze, ale tez mam na razie modem i dorywczo biuro i kafejki.:(

S.

1. Data: 2001-09-20 18:00:25

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@p...onet.pl>
> Andrew Golota Litewka:

No ładnie, dopiero się na grupie dowiaduję, że ten bokser to jakaś rodzina
ze mną :)
Wynika, że to od strony ojca :))))))

> ... i jestesmy tacy niesmiali...

Zwłaszcza w stosunku do jeszcze nieznanych kobiet.
Przyznaję się bez bicia, że jak nie znam jakiejś kobiety blizej to mi się
gadka nie klei :( Niemowa kompletny :|
Ale jak już poznam to mnie one przeganiają, bo nie lubią jak się za dużo
gada ;)

> BTW czy jest jakis lek na niesmialosc...?

Poznać kobietę i zacząć z nią gadać.

> (OK OK zartowalem)

Ja mówiłem jak najbardziej poważnie :|||||||||||||||||

--
TNIJ CYTATY !

1. Data: 2001-09-21 12:50:02

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora