Dlaczego tyle tandety?

1. Data: 2002-04-04 16:55:40

Temat: Dlaczego tyle tandety?
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bylo mnie na grupie rok. I co? Wracam i jestem przerazony... jakies
banalne pytania od ludzi ktorzy nic nie czytaja. Dlaczego?
Wracam do tezy ze I-net rozleniwiaaaaaa.... :-(
Albo czasy sie zmienuiaja. Nie ma juz atmosfery dla hobbystow. Ogrod musi
powstac szybko i z duzym drzewem jako tlem. Dwa tysiace iglakow po obwodzie
na wstepie zalatwia sprawe ale co dalej? Wszystko musi rosnac szybko, bo
trzeba kupic tanio i za rok popisywac sie przed znajomymi ;-)
Pozdtrawiam i uciekam ...na dzialke.
Grzegorz

2. Data: 2002-04-05 00:16:00

Temat: Re: Dlaczego tyle tandety?
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nastepny" co to mu sie nie podoba 2000 iglaków ...
Zrób Pan pientkny ogród w 2 tygodnie wypełniając
10.000 metrów ziemi ... i najlepiej za 500 złotych.
Niby grupa dyskusyjna, ale jak mówi przysłowie
"Degustibus non disputandum est" ... pozdrawiam !

smokol

3. Data: 2002-04-05 02:42:35

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

smokol wrote in message ...
>"Nastepny" co to mu sie nie podoba 2000 iglaków ...
>Zrób Pan pientkny ogród w 2 tygodnie <

Japonczycy uwazaja, ze ludzkie zycie jest za krotkie na to, zeby stworzyc
piekny ogrod.

katarzyna

4. Data: 2002-04-05 04:45:24

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie nastepny, ale ten sam ;-)
Widzialem pod Warszawa ogrod z klonami jesionolistnymi sadzonymi co 1 metr.
Bylo pieknie i zielono;-)
Pozdrawiam
Grzegorz

5. Data: 2002-04-05 10:12:22

Od: "Piotr Onikki-Gorski" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze tez w sieci musza sie blakac rozna psuje krwi! :)) Szczegolnie tacy, co
wpadna na chwile, pomarudza i pojda.

Co komu przeszkadza, ze ktos po raz 1823 zada pytanie o trawnik czy
daglezje?

A jak chce sie ciekawsza i rozwijajaca dyskusje, to moze warto ja pociagnac?

Uklony i usmiechy
Piotrek
--------
r...@p...pl

6. Data: 2002-04-05 10:48:14

Temat: Odp: Dlaczego tyle tandety?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Onikki-Gorski" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> daglezje?
>
> A jak chce sie ciekawsza i rozwijajaca dyskusje, to moze warto ja

Dlatego od czasu do czasu zanudzam Rafała prośbami o wrzucanie
powtarzających się wątków na stronę grupy. Osobiście hasło "trawnik" uszami
mi wyłazi - szczególnie jak sobie obejrzę panoszące się u mnie jaskry.
Stokrotki polubiłam, koniczynę też, mlecze wyciągam widłami, na jaskry nie
ma mocnych;)

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2002-04-05 13:24:38

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> wrote in message
> [...]
> na wstepie zalatwia sprawe ale co dalej? Wszystko musi rosnac szybko, bo
> trzeba kupic tanio i za rok popisywac sie przed znajomymi ;-)

Ponad dwa tysiace lat temu napisano: "Nie pytaj dlaczego dawne
czasy lepsze byly nizli teraz sa, albowiem glupie to pytanie".

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2002-04-05 14:08:05

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje pytanie bylo retoryczne. Ale pytanie o to dlaczego ludzie stronia od
literatury nie dotyczy dawnych czasow ale doby I-netu ;-) I ciagle chce Ich
pobudzic do czytania ksiazek. A nie tylko... Legia-Gornik 2:0 ;-)
Pozdrawiam
Grzegorz

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości news:Tshr8.2619$cC5.855084@newsfeed.slurp.net...

9. Data: 2002-04-06 01:43:31

Od: j...@a...com (JBMMMac) szukaj wiadomości tego autora

<< Ponad dwa tysiace lat temu napisano: "Nie pytaj dlaczego dawne
czasy lepsze byly nizli teraz sa, albowiem glupie to pytanie".

Pozdrowienia,
Michal >>

Dlaczego glupie??? :)))
Nie wiem ile lat temu i kto... ale ktos kiedys powiedzial ze nie ma glupich
pytan tylko co najwyzej glupie odpowiedzi :)))
Akurat pytanie "dlaczego dawne czasy lepsze byly nizli teraz sa" wydaje mi sie
calkiem interesujace. Wydaje mi sie nawet ze znam na nie odpowiedz ;)))
Oczywiscie "lepsze" dla kazdego moze oznaczac cos innego.

Pozdrowienia

Janusz

10. Data: 2002-04-06 07:55:00

Od: "Misio" <m...@r...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje pytanie bylo retoryczne. Ale pytanie o to dlaczego ludzie stronia od
> literatury nie dotyczy dawnych czasow ale doby I-netu ;-)

Bo zawsze lepiej zapytać praktyków (i ludzi którzy niedawno to robili) niż
czytać białe kartki - które czesto nic nie mówią.

Nie znajacy się na ogrodnictwie - ale posiadajacy parę arów :-)

Misio

jak zabezpieczyc ziemie przed trawa???
Kwiatki
Iglaki szykorosnace na sloncu?