Dlaczego weganizm?

11. Data: 2009-02-14 18:49:33

Temat: Re: Dlaczego weganizm?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa wrote:

> Ahem... Nie wiem, jak by to delikatnie wyjaśnić, ale dzieci pojawiają
> się wskutek seksu. Sama pielgrzymka nie ma z tym nic wspólnego, chyba że
> się na niej ta znajoma bzykała ;)

no, sam znam parę przypadków cudownych poczęć na pielgrzymkach. Zresztą
większość dziewczyn właśnie po to na pielgrzymki jeździ...

12. Data: 2009-02-15 10:16:37

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 11:17, tomek wilicki wrote:
> [...]
> na diecie też jest.

To po co tu dałeś? Ktoś prosił o takie info? Temat dotyczy diety i tam
tylko winien wisieć.
Przecież takie wyrzucanie z siebie wiedzy, którą się ma, ale jest ona
niezgodna z tematyką grupy, nazywa się spamem, zapomniałeś?!

> [...]
> może nie pójdę tam z intencją, tylko np z kanistrem benzyny... ot, w ramach
> szerzenia dobra :P

Z kanistrem benzyny?! A po co? Częstochowę chcesz podpalić czy
pielgrzymów? Hmmm... I tu widać niepełność Twojego rozumu:(
Bo Częstochowa = dochód z turystyki, a pielgrzymi to ludzie!
Nie, no daj spokój, jaką postawę wykazałeś nam tu podświadomie?
Wiesz, myślę, że gdybyś poszedł, tak jak mówiłeś, ale z intencją by
Bozia wróciła Ci rozum, to niezależnie od jej spełnienia, miałbyś z
tego korzyść.
Bo widzę, że ten rozum gdzieś rozrzutnie zgubiłeś:(

--
Pozdrawiam :)
JM

13. Data: 2009-02-15 10:26:55

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 19:07, Andrzej Lawa wrote:
> Ahem... Nie wiem, jak by to delikatnie wyjaśnić, ale dzieci pojawiają
> się wskutek seksu.

Hehehe... No, wyjaśniłeś to delikatnie;p
Ale, wiesz, ona i jej mąż też o tym wiedzieli, a po pierwszym
poronieniu i długim staraniu się o brzemienność, w końcu zdecydowali
się na zawierzenie Bogu.

> Sama pielgrzymka nie ma z tym nic wspólnego, chyba że
> się na niej ta znajoma bzykała ;)

Osobiście do Częstochowy jeździłam turystycznie i trudno mi oceniać,
czy w spełnieniu jej intencji pomogła głęboka wiara, czy też działania
lekarzy (cały czas się leczyła). Wszak nie napisałam, że spełnienie
tej jej intencji nastąpiło na skutek pielgrzymek;p Ale też nigdy nie
powiem, że pielgrzymki nic nie dają;)

14. Data: 2009-02-15 11:27:32

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka wrote:

> [...]
> Przecież takie wyrzucanie z siebie wiedzy, którą się ma, ale jest ona
> niezgodna z tematyką grupy, nazywa się spamem, zapomniałeś?!

niemądra jesteś. Grupa dotyczy nie tylko leków, ale też zapobiegania
chorobom i leczenia metodami naturalnymi. Jeśli dieta leczy choroby, jest
jak najbardziej tematyką grupy.

> Bo widzę, że ten rozum gdzieś rozrzutnie zgubiłeś:(

nom

15. Data: 2009-02-15 12:44:32

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka pisze:

> [...]
> lekarzy (cały czas się leczyła). Wszak nie napisałam, że spełnienie
> tej jej intencji nastąpiło na skutek pielgrzymek;p Ale też nigdy nie

Prywatnie stawiam na działania lekarzy plus poprawienie kondycji - taki
spacerek wiele może pomóc osobom zasiedziałym za biurkiem. Właściwe
nastawienie psychiczne też wiele daje.

Inna sprawa, że pielgrzymka równie dobrze mogła by być do Żywca,
Zakopanego czy nawet Pcimia Dolnego ;->

16. Data: 2009-02-15 14:13:21

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lut, 12:27, tomek wilicki wrote:
> [...]
> niemądra jesteś.

Dajmy na to;p
I co? Jak myślisz, zmądrzałam od tego Twojego stwierdzenia?
Ot, przyganiał kocioł garnkowi... hehehee...

> Grupa dotyczy nie tylko leków, ale też zapobiegania
> chorobom i leczenia metodami naturalnymi. Jeśli dieta leczy choroby, jest
> jak najbardziej tematyką grupy.

Tia...
A pamiętasz argumenty optymalnych?
Były dokładnie takie same!!
Więc, proszę, nie zmuszaj mnie do zakładania teraz strony o Twoich
wypowiedziach na medycynie dotyczącej diety. Oki?

> nom

No cóż, czasami prawdę trudno dojrzeć...

17. Data: 2009-02-15 16:00:37

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff pisze:

> znowu klamiesz. Na grupie pl.soc. wegetarianizm napisales swego czasu
> jak wyglada twoja strategia biznesowa i jak zamierzasz ja prowadzic w sieci
> internetowej.
> Ja tylko ci przypomne, iz w/g ciebie im wieksze awantury i zamieszanie robi
> sie na grupach dyskusyjnych, tym wieksze wzbudzisz zainteresowanie tematem
> ktory popularyzujesz.
> Nie wazne bowiem co sie pisze, wazne, ze sie jednak pisze, bo ludzie lubia w
> sieci klotnie i potyczki slowne w ktorych niewatpliwie potrafisz brylowac.

Może warto oznaczać posty TW napisem "UWAGA! Troll - prosimy nie
karmić". Stała grupa bywalców jest w stanie spowodować wyprowadzkę na
inne grupy.

Makro

--
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://psychiatra.miasta.pl Blog o Zakręcie

18. Data: 2009-02-15 17:31:14

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka wrote:

> Tia...
> A pamiętasz argumenty optymalnych?
> Były dokładnie takie same!!

"niemądra" jesteś.

Oni nie mieli ŻADNEGO argumentu, czytaj - ani jednego badania, które wprost
potwierdzałoby jakiekolwiek zalety ich diety.

jak to kumpel napisał parę minut temu na zaprzyjaźnionym forum - takich
ludzi trzeba jak najwięcej. Dzięki temu bardzo łatwo jest trzepać grubą
kasę.

Marsz ku wyzwoleniu konopi
co to sa stany kataraktyczne?
toksyny ze stop
toksysy ze stop
ustwicznie zólty produkt przemiany materii