Dlaczego wierzysz

111. Data: 2016-12-27 19:19:15

Temat: Re: Dlaczego won !
Od: "Dronkol" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
news:o3u74l$guo$2@node2.news.atman.pl...

> W Europie dąży się by ludzie tacy jak Ikselka musieli zejść do katakumb

Idealnie byłoby, gdyby wszystkie znaki religijne
zninęły z przestrzeni publicznej.

Religie to źródło niepokojów, żródło kłótni, a nawet zabójstw ;
oczywiście, wszystko ku chwale bożej.

112. Data: 2016-12-27 19:37:44

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Dronkol napisał:
> Religie to źródło niepokojów, żródło kłótni, a nawet zabójstw ;

Zniknijmy więc wszystkie samochody, one też są narzędziem
zabójstw.

My tu gadu gadu, weź przekonaj większość do swoich racji, a wtedy
może znaki i symbole znikną z przestrzeni publicznej.

113. Data: 2016-12-27 21:58:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<v...@g...com> wrote:

> Zniknijmy więc wszystkie samochody, one też są narzędziem
> zabójstw.

I noże kuchenne, sznury od bielizny, studnie i wanny, suszarki do włosów. I
ręce, ręce poobcinać!

--
XL

114. Data: 2016-12-27 21:59:26

Temat: Re: Dlaczego wierzysz
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
iemiecki-profesor-przestrzega--muzulmanie-moga-symul
owac-wiare--by-dostac-zgode-na-pobyt-w-europie,41332
,i.html

> Ikselka, masz mojego maila?

Dawno tam nie zaglądałam - zaraz sprawdzę.

--
XL

115. Data: 2016-12-27 22:15:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
iemiecki-profesor-przestrzega--muzulmanie-moga-symul
owac-wiare--by-dostac-zgode-na-pobyt-w-europie,41332
,i.html

> Ikselka, masz mojego maila?

Tak :-)
Spoko, nie martw się :-)

--
XL

116. Data: 2016-12-27 22:36:08

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 19:37, v...@g...com pisze:

> Zniknijmy więc wszystkie samochody, one też są narzędziem
> zabójstw.

Religia siedzi w głowach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

117. Data: 2016-12-27 22:39:02

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 18:38, Nemrod pisze:

> Jesteś tylko kłamliwym śmierdzącym gównojadem,
> a jak zaczniesz wąchać kviatki od spodu,
> to będziesz tylko palonym śmierdzącym gównojadem.

Tak... mój ty katoliku :) Jesteś rozbrajający z tą swoją wiarą.
Ty na pewno jesteś katolikiem, a nie z ISIS? Piszesz zupełnie tak jak oni.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

118. Data: 2016-12-27 23:01:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Tak... mój ty katoliku :) Jesteś rozbrajający z tą swoją wiarą.

Że niby katolik ma na podskakujące mu gówno mówić "mój ty kviecie"? Masz
katolików za naiwne niedojdy, dające się tendencyjnie interpretowaną przez
gówno ich wiarą szantażować i związywać sobie ręce?
Myśl tak dalej, a wkrótce się zdziwisz.

--
XL

119. Data: 2016-12-27 23:34:57

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 23:01, Ikselka pisze:

> Że niby katolik ma na podskakujące mu gówno mówić "mój ty kviecie"?

A nie? Wiara ci zabrania?

Ty to napisałaś :)

> dające się tendencyjnie interpretowaną przez
> gówno ich wiarą szantażować i związywać sobie ręce?
> Myśl tak dalej, a wkrótce się zdziwisz.

Nie mam złudzeń co do katolików. Tylko utwierdzasz mnie w tym przekonaniu.
Przeczytaj to co sama piszesz i zrozumiesz, że mam rację.
Każdym swoim słowem udowadniasz, że religie to zło :) Dziękuję, za dobrą
robotę. Tak trzymaj :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

120. Data: 2016-12-28 00:58:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> Przeczytaj to co sama piszesz i zrozumiesz, że mam rację.
> Każdym swoim słowem udowadniasz, że religie to zło :) Dziękuję, za dobrą

Religie to zło, bo tworzą spoleczności i więzi międzyludzkie oraz normy
społeczne trudne do rozwalenia dla takich jak ty nowotfurców - no
oczywiście!

--
XL

Dożywocie dla Dariusza P.