Dlaczego wierzysz

121. Data: 2016-12-28 01:16:44

Temat: Re: Dlaczego won !
Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Religia siedzi w głowach.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

A narzędzie gwałtu w spodniach:)

122. Data: 2016-12-28 01:23:10

Temat: Re: Dlaczego wierzysz
Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ikselka napisał:

> Religie to zło, bo tworzą spoleczności i więzi międzyludzkie oraz normy
> społeczne trudne do rozwalenia dla takich jak ty nowotfurców - no
> oczywiście!

Ludzie tworzą różne społeczności, np. jedni kibice tłuką innych kibiców,
należałoby więc zlikwidować sport.

Ludzie tworzą też państwa, te państwa napadają inne państwa, je też
należy zlikwidować.

Mniej więcej taka jest twoja logika.

123. Data: 2016-12-28 01:24:35

Temat: Re: Dlaczego
Od: "Jolek" <l...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Religie to zło, bo tworzą spoleczności i więzi międzyludzkie oraz normy
> społeczne
>
> XL

Najtrwalszą "normą społeczną trudną do rozwalenia"
było palenie czarownic i innych "odszczepieńców".

Bardzo trwałą "normą społeczną" jest ochrona
i tolerowanie sukienkowych pedofilów.

Z religiami to tak jak z komuną :
komuna jest dobra, tylko ludzie nie dorośli do niej.
z religiami to samo i dlatego
zabijaja się w imię i ku chwale boga.

Ale doczekaliśmy, że komuna została zdelegalizowana.
Jestem pewien, że w przyszłości wszelkie znaki religijne
zostaną usunięte z przestrzeni publicznej.

124. Data: 2016-12-28 01:43:53

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-28 o 00:58, Ikselka pisze:

> Religie to zło, bo tworzą

kisiel w mózgu takim faszystowskim miernotom intelektualnym jak ty.

Kurwa, jaki śmietnik trzeba mieć w głowie, żeby sobie Hitlera za wzór
patrioty stawiać... antypolska szmato, pewnie byś pękała z dumy jakby
cię zagonili do jakiejś kliniki rozpłodowej w celu powielania
"patriotów" na mięso armatnie.

Żarty się skończyły. Jesteś nieuleczalnie chora, ale że wierzysz w cuda,
to powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

125. Data: 2016-12-28 01:45:31

Od: "Jolek" <l...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Religie to zło, bo tworzą spoleczności i więzi międzyludzkie oraz normy
> społeczne
>
> XL

Bardzo trwałą "normą społeczną" jest pasożytowanie
na społeczeństwie przez sukienkowych
poprzez drenowanie Skarbu Państwa.

126. Data: 2016-12-28 02:30:11

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Dec 2016 01:24:35 +0100, Jolek wrote:

> Jestem pewien, że w przyszłości wszelkie znaki religijne zostaną
> usunięte z przestrzeni publicznej.

razem z toba

127. Data: 2016-12-28 13:09:12

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 22:39, Kviat pisze:
> Tak... (...)

A więc widzisz gównojadzie, że masz już wszystko wyklepane.
I przyznałeś się gównojadzie, że jesteś gównojadem.

> Ty na pewno jesteś katolikiem, a nie z ISIS? Piszesz zupełnie tak jak oni.

Jestem 100% katolik. A co, ci z isis też ci napisali że jesteś
jakimś gównem czy gównojadem? Pytanie retoryczne.

Możesz zjeżdżać, nie mam zamiaru tracić na takie ścierwo
swój czas. Dołącz do reszty tobie podobnych wielbicieli
śmierdzącego gówna, i niech was piekło pochłonie,
tam będzie płacz i zgrzytanie zębów.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

128. Data: 2016-12-28 14:19:27

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-28 o 13:09, Nemrod pisze:

> A więc widzisz gównojadzie, że masz już wszystko wyklepane.
> I przyznałeś się gównojadzie, że jesteś gównojadem.

> Jestem 100% katolik.

No właśnie widzę :)

> A co, ci z isis też ci napisali że jesteś
> jakimś gównem czy gównojadem? Pytanie retoryczne.

Przecież napisałem, że niczym się od nich nie różnisz.
Czego znowu nie zrozumiałeś?

> Możesz zjeżdżać, nie mam zamiaru tracić na takie ścierwo
> swój czas.

Nie kłam. religianci cały swój czas poświęcają na okłamywanie ludzi i
wyciąganie od nich kasy. Jesteś tego najlepszym przykładem.

> Dołącz do reszty tobie podobnych wielbicieli
> śmierdzącego gówna, i niech was piekło pochłonie,
> tam będzie płacz i zgrzytanie zębów.

Kiepska reklama. Nie skorzystam i nie dołączę do ciebie i twoich kolegów :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

129. Data: 2016-12-28 17:05:26

Od: "Jolek" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod" <n...@t...crusader.knights.org> napisał w wiadomości

> Pomrzesz tylko w grzechach swoich,
> [...]

Szatanie, napisz gdzie jesteś (adres),
przyjdę z święconą wódą,
albo wyślę tam egzorcystę.

130. Data: 2016-12-28 17:22:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolek <l...@f...pl> wrote:

> Bardzo trwałą "normą społeczną" jest pasożytowanie
> na społeczeństwie przez sukienkowych
> poprzez drenowanie Skarbu Państwa.

Tak społeczeństwo wybrało. Ty nie? Cóż, musisz uszanować wolę większości.

--
XL

Dożywocie dla Dariusza P.
politykierstwo