Dlaczego zabiegi prądem nie są wskazane w ciąży?

1. Data: 2006-08-19 12:37:06

Temat: Dlaczego zabiegi prądem nie są wskazane w ciąży?
Od: k...@k...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukalam na grupie i w internecie, ale nie znalazlam odpowiedzi na
nurtujace mnie pytanie.

Miałam 3 dni temu taki zabieg a teraz nieco sie martwie,
poniewaz spoznia mi sie okres i nie jest wykluczone,
ze jestem w ciazy, chociaz testu jeszcze nie zrobilam.

Czy jest ktos, kto orientuje sie, dlaczego takie zabiegi nie sa
wskazane?
Jakie sa zagrozenia z niemi zwiazane, dla nienarodzonego dziecka?
Bede wdzieczna za odpowiedzi.

Na poniedzialek znow mam zaplanowany taki zabieg (zlecony przez lekarza

ortopede)
Chce sie dowiedziec cos wiecej na interesujacy mnie temat.
Mile widziane linki.

Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2006-08-20 11:48:32

Od: "Wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ortopede)
> Chce sie dowiedziec cos wiecej na interesujacy mnie temat.

Nie napisałaś jaki rodzaj zabiegu z elektroterapii miałaś i na jaką
okolicę.Nie wszystkie zabiegi można stosowac ze wzgledu na możliwośc
poronienia. napisz coś bliżej co masz zlecone

3. Data: 2006-08-20 21:36:24

Od: e...@o...pl (Efcia) szukaj wiadomości tego autora

Czy był to body detox?

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

4. Data: 2006-08-21 05:43:00

Od: "Agal" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie napisałaś jaki rodzaj zabiegu z elektroterapii miałaś i na jaką
>okolicę.Nie wszystkie zabiegi można stosowac ze wzgledu na możliwośc
>poronienia. napisz coś bliżej co masz zlecone

Zabieg mam na plecy, okolice kregoslupa, nie wiem czy ma jakas fachowa
nazwe. Klada mi 3 plytki w 3 roznych punktach i stymuluja miesnie.
Dzis rano zrobilam test, wyszedl pozytywny :) Bardzo sie ciesze i troche
niepokoje.
Na pewno odstawie te zabiegi, mam nadzieje, ze ten piatkowy nie zaszkodzil
:(((

Pozdrawiam
Agnieszka

5. Data: 2006-08-21 15:49:58

Od: "wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Agnieszka
>
> Jak juz masz pewnośc teraz że jestes w ciazy to zabiegi elektryczne na
kręgosłup lędźwiowo krzyzowy sobie odpuśc. Lepiej troszkę przebolec ale
donosic ciaze i urodzic zdrowe dziecko.
Zyczę powodzenia

Czarna plamka przed oczami
Dyskusja z artykulem: