Dlaczego zginęli?

11. Data: 2007-07-23 21:24:52

Temat: Re: Dlaczego zginęli?
Od: "(.) l a s k a Mojżesza" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jul 2007 12:09:10 -0700, siostra napisał(a):

> z..modlitwą na ustach pochłoneła ich przepaść nie rozumiem ,gdzie był
> w tedy Bóg?

A gdzie Ty wtedy byłaś, siostra ? Tam też był Bóg...,
który mieszta w sercach ludzi dobrej woli i nigdzie indziej
go nie znajdziesz.

<oo>___ ~* - `@'-
( _ ) . _ ) ...........................................
dr Ewa

12. Data: 2007-07-23 22:02:12

Od: L a s k a Mojżesza <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jul 2007 12:37:37 -0700, siostra napisał(a):

> Nie- nagle 26 osób ma za zadanie ..spotkać sie z Bogiem , w jednej
> chwili, 26 osób ma to samo życzenie śmierci ! - jakoś trudno w to
> uwierzyć , nie przekonuje mnie to.Dlaczego Bóg nie oczyszcza tego
> świata z różnych ment społecznych, morderców, pijaków

Zaraz, zaraz, siostra, nie tak prędko.
Dlaczego dobr Bóg powinien się
pozbyć pijaków Twoim zdaniem, co ?

<oo>___ ~* - `@'-
( _ ) . _ ) ...........................................
dr Ewa

13. Data: 2007-07-24 06:14:11

Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Bog nie ingeruje w "nasz swiat" mamy wolna wole, mozemy robic co chccemy,
czasem popelniamy bledy, mylimy sie, cos sie psuje... taki jest "nasz swiat"
zawsze tak bylo, jest i bedzie... Nikt nam na tym swiecie nie obiecal
sprawiedliwosci, szczescia, dobrobytu i tak juz tutaj ejst ze jedni maja
pieniadze, sa zdrowi, zyja dostatnio a inni na przyklad umieraja z glodu w
Afryce i tez nikogo to nie obchodzi... "cywilizowany swiat" ma miliardy na
zbrojenie a nie ma pieniedzy aby pomoc innym... Ale nei ma sie co lamac
podobno na tym drugim swiecie bedzie lepiej...

14. Data: 2007-07-24 09:33:35

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sugerujesz, ze jestesmy zwolnieni z obowiazku w miare rozsadnego
postepowania, bo ratowanie nas wszedzie i zawsze jest zadaniem Boga?

Tzn, ze od dzisiaj bede jezdzic do pracy na wrotkach srodkiem trasy
Lazienkowskiej, albo Siekierkowskiej? Bo Jego 'p...onym' obowiazkiem jest
zapewnic mi bezpieczenstwo?

Coz za nieskonczenie dziecięce podejscie. Jakbyś miała 3 (słownie: tsy)
latka.

M.

15. Data: 2007-07-24 12:53:28

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

siostra napisał(a):
> z..modlitwą na ustach pochłoneła ich przepaść nie rozumiem ,gdzie był
> w tedy Bóg?

Nie naszą rzeczą jest to osądzać. Bez modlitwy na ustach ludzie też giną
- nie rozumiem, o co Ci chodzi. Modlitwa to nie jest droga do długiego
życia przecież... chyba nie rozumiesz wiary jako kartek na długie
doczesne życie?

Błeeee, mówię, jak ksiądz... ale to prawda!

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

16. Data: 2007-07-24 16:14:31

Od: "Holly" <2...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> >>

> [...]
> życie?
>

> Błeeee, mówię, jak ksiądz... ale to prawda!

Mówisz, jak ksiądz, ale mówisz nieprawdę :) Modlitwa, jak najbardziej jest
drogą do długiego życia takiego, jakiego chcesz. Tylko, co rozumiesz pod
pojęciem modlitwa? Tu jest pies pogrzebany :/.

H.

17. Data: 2007-07-24 16:24:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Holly" <2...@o...eu> wrote in message

> Mówisz, jak ksiądz, ale mówisz nieprawdę :) Modlitwa, jak najbardziej jest
> drogą do długiego życia takiego, jakiego chcesz. Tylko, co rozumiesz pod
> pojęciem modlitwa? Tu jest pies pogrzebany :/.

O jakim myślisz życiu?
Są tylko dwa rodzaje modlitwy - dziękczynna i prosząca.

18. Data: 2007-07-24 16:35:26

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jul 2007 00:02:12 +0200, L a s k a Mojżesza napisze

> Zaraz, zaraz, siostra, nie tak prędko. Dlaczego dobr Bóg
> powinien się pozbyć pijaków Twoim zdaniem, co ?

że kto? w jaki sensie dobry?

> <oo>___ ~* - `@'-
> ( _ ) . _ ) ...........................................
> dr Ewa

ciekawa sygnaturka... o co w niej chodzi?

19. Data: 2007-07-24 16:41:59

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> O jakim myślisz życiu?
> Są tylko dwa rodzaje modlitwy - dziękczynna i prosząca.

Jest jeszcze "Modlitwa dziękczynna z wymówką"

E.

20. Data: 2007-07-24 16:46:20

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Holly napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> >>

> Mówisz, jak ksiądz, ale mówisz nieprawdę :)

Mogę się mylić, ale nigdy nie mówię nieprawdy - mówienie nieprawdy to
zatajenie (znanej sobie) prawdy :-)
Wiara i modlitwa nie są gwarancją, że nie zginiemy na drodze czy nie
umrzemy we śnie. Wielu gorliwych już umarło, nawet z modlitwą na ustach.
To nie ma związku.

> Modlitwa, jak najbardziej jest
> drogą do długiego życia takiego, jakiego chcesz. Tylko, co rozumiesz pod
> pojęciem modlitwa?

Prośba.
Nie wszystkie prośby są wysłuchane, bo czasem są niezgodne z Jego
zamiarami... A już te zamiary a zwłaszcza ich realizacja czasem wcale
nam się nie podobają - jak właśnie ta tragedia...
Powiem tak: gdybym wiedziała, że spotka mnie kiedyś gorsze nieszczęście,
niż śmierć, wolalabym najpierw umrzeć.

--

XL wiosenna :-)

"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

Prasowka i komentarz
WCZORAJ
Co myślicie o pisaniu bloga?
Ciekawostka