Re: Dlaczego znowy usilujesz mnie SZYKANOWAC Jeff ?

From: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dlaczego znowy usilujesz mnie SZYKANOWAC Jeff ?
Date: Wed, 14 Jun 2006 00:59:42 +0200

Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:e6mugv$db6$1@inews.gazeta.pl...
> Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> (Ciach kretynstwa)
>
> Co to niby za dowod? Czego to niby dowod? Dowod twoich maniakalno-
> przesladowczych urojen??

Podałam tylko zestaw wiadomości napisanych przez Jeff i wyszukanych przez
Google, uważasz że Google ma urojenia???

> Jaki te twoje intryganckie i SZYKANUJACE mnie posty

Sama się "szykanujesz" swoimi własnymi tekstami.

maja zwiazek z
> informacjami merytorycznymi, ktore tutaj podalem, a ktore KAZDY czytajacy
> ta grupe czlowiek moze sobie sprawdzic osobiscie, jesli go te informacje
> zaintersuja??
> Dlaczego ci az tak BARDZO zalezy na tym aby nie poinformowac ludzi o
> niebezpieczenstwie niskoweglowodanowych diet???

Bo ich nie ma, jeżeli ktoś potrafi taką dietę stosować.

> Przeciez ja cie obywatelko pierwszy nie zaczepialem. To ty na mnie bez przerwy
> pierwsza oczernialas, pomawialas i intrygowalas przeciwko mnie prowokujac
> KLOTNIE, tylko dlatego, ze podalem do publicznej wiadomosci twoje obywatelko,
> watpliwej jakosci praktyki i rodzaj procederu ktory uprawiasz w sieci
> internetowej.

Jak zwykle stek parszywych głupkowatych oskarżeń...

> Prosilem cie kilkukrotnie abys mi podala informacje na temat kobiety ktorej
> tak nienawidzisz i podejrzewasz ciagle, ze ja jestem ta kobieta...

Ty już sama nie wiesz kim jesteś biedna niespełniona nałukowo Annoklay...

> Pytam jeszcze raz co ci ta jakas kobieta zrobila zlego, ze ja ciagle wszedzie
> widzisz i szkalujesz? Dowiem sie wreszcie tego od ciebie czy nie ?

> Zapamietaj sobie Krystynoopty, ze ja (w przeciwienstwie do ciebie) NIGDY nie
> kalmie

Więc udowodnij mi, że ja używam inne nicki, obrzydliwa kłamczucho.

i dalem tego szereg dowodow na tej grupie, chociazby zamieszczajac
> informacje merytoryczne na tematy dietyczne, ktore notabenae jak juz pislem
> kazdy zainteresowany, moze sobie sam sprawdzic, bo podalem dokladne odnosniki
> do ZRODEL !!!

Takie same teksty pisała Annaklay itd....

> Ponadto wymyslasz sobie fikcyjne informacje o rzekomych uleczeniach ktore
> nigdy nie mialy miejsca (np. o wyleczeniu cukrzycy typu 1 u dzieci)

I znowu kłamiesz. Najwyraźniej udajesz, że nie czytałaś odpowiedzi od red.
E.Boryckiej, która wyjaśniła jak było naprawdę z matką dziecka wyleczonego z
cukrzycy, przy okazji i mnie się oberwało za cytowanie jej artykułu z telefonem
tej matki. Niemniej prawdą jest że wyleczenie to nie jest fikcyjne, kłamczucho.
http://www.optymalni.org.pl/module.php?op=forum&page
=&cmd=show&id=478&category=16

i na sile
> namawiasz matki chorych dzieci aby taka niebezpieczn diete zastosoaly u
> swoich pociech czy mozliwosci leczenia AIDS ta dieta.

Gdzie ja namawiam? Masz zwidy, pokręcona kłamczucho. Jeśli coś mi zarzucasz, to
powinnaś to POPRZEĆ jakimiś linkami, udowodnić mi swoje zarzuty. A ty uprawiasz
tylko pustosłowie, klasyczne oszczerstwa. I atakujesz każdego, kto tylko ośmieli
się mieć inne zdanie niż ty.

> Natomiast ludzi ktorzy nie chca sie zgodzic z twoimi bredniami, SZYKANUJESZ
> na grupach internetowych w niewygredny sposb.

No właśnie, znowu projekcja.

> Ponadto jak widac, nie stac cie nawet na normalne i zyczliwe zaintersowanie
> sie informacja o przedwczesnym zgonie czlowieka ktory uwierzyl w wymysly
> dietetyczne ktore rozglaszasz lub zgonach ludzi na nowtwory zlosliwe, ktorzy
> ta twoja diete stosowali szereg lat.

Najpierw podaj konkrety na temat owego człowieka. Wiarygodne konkrety.
Twoje wydumki mnie nie interesują.

> Na dodatek ZLOSLIWIE utrudniasz przekazanie tych informacji innym ludziom.

W jaki sposób utrudniam? Czy zabraniam ci pisać w całej sieci?
Żałuję, że nie mam na to wpływu, bo komu jak komu, ale tobie należałoby tę
zabawkę zabrać.

> Wiecej juz z toba dyskutowal na grupach internetowych nie bede, bo to jest bez
> sensu.
>
> Ten twoj post kolejny juz raz potwierdzil, jak bardzo jestes niebezpieczna,
> wrecz bezwstydnie bezczelna oszustka i fanatyczka.

projekcja... jak zwykle...

> EOT i Zegnam cie obywatelko.

Obiecanki cacanki... musiałabym cię nie znać parę lat...

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.m