Re: Dlaczego znowy usilujesz mnie SZYKANOWAC Krystynooptpy?

From: <j...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dlaczego znowy usilujesz mnie SZYKANOWAC Krystynooptpy?
Date: Wed, 14 Jun 2006 16:16:00 +0200

Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:e6mugv$db6$1@inews.gazeta.pl...
> Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):
>
> Poza tym, czy ja na tej wlasnie grupie pisalem pod innymi nickiem, anizeli
> Jeff i kilka razy (co juz tlumaczylem) posluzylem sie tutaj zartobliwie
> nickiem Gugu)? Czy nie masz tez zupelnie poczucia humoru?

Pan Jeff może by i miał poczucie humoru, ale najpierw musiałby sprawdzić
Krystyno, czy Twoje żarty są merytorycznie (i naukowo) uzasadnione. A to
jest dość długi cykl ...:)))...(J.M.)

> Jaki te twoje intryganckie i SZYKANUJACE mnie posty maja zwiazek z
> informacjami merytorycznymi, ktore tutaj podalem, a ktore KAZDY czytajacy
> ta grupe czlowiek moze sobie sprawdzic osobiscie, jesli go te informacje
> zaintersuja??
> Dlaczego ci az tak BARDZO zalezy na tym aby nie poinformowac ludzi o
> niebezpieczenstwie niskoweglowodanowych diet???

Posty Krystyny można bedzie uważać za niebezpieczne (jak i moje) jeżeli Pan
odpowie mi na wczoraj szy post w temacie "kolejna przedwczesna śmierć na do"
gdzie ma pan badania naukowe o szkodliwości diety optymalnej. (J.M.)
.>
> pierwsza oczernialas, pomawialas i intrygowalas przeciwko mnie prowokujac
> KLOTNIE, tylko dlatego, ze podalem do publicznej wiadomosci twoje
> obywatelko,
> watpliwej jakosci praktyki i rodzaj procederu ktory uprawiasz w sieci
> internetowej.

Wątpliwa jakośc praktyki i rodzaj procederu w sieci internetowej. Czyzby
nowa nowomowa? Nie, to takie puste słowa na użytek Pana Jeffa.
Pan Jeff też ludzi nakłania do pewnych diet, ale one są "prawnie
usankcjonowane", przebadane i merytorycznie sprawdzone. (Może sprawdzone
przez samego Pana Jeffa). (J.M.)

> Zapamietaj sobie Krystynoopty, ze ja (w przeciwienstwie do ciebie) NIGDY
> nie
> kalmie i dalem tego szereg dowodow na tej grupie, chociazby zamieszczajac
> informacje merytoryczne na tematy dietyczne, ktore notabenae jak juz
> pislem
> kazdy zainteresowany, moze sobie sam sprawdzic, bo podalem dokladne
> odnosniki
> do ZRODEL !!!

Tak, Pan Jeff ma wszystko ze źródeł, nie wolno sprzeciwiać się panu Feffowi.
(J.M.)

Ma pan dowody pod względem merytocznym, że Krystyna krzywdzi dyskutantów?
Czy bawimy się dalej w krytykanctwo...? (J.M.)

Jakim chorym z nienawiści do diety optymalnej trzeba być żeby zaprzeczać
uleczalności cukrzycy I typu u dzieci...:))) (J.M.)
i na sile.

> Natomiast ludzi ktorzy nie chca sie zgodzic z twoimi bredniami,
> SZYKANUJESZ
> na grupach internetowych w niewygredny sposb.

Najpierw Panie Jeff niech Pan zajrzy do słownika języka polskiego i sprawdzi
slowo SZYKANOWAĆ, a potem niech pan je używa.(J.M.)

> ta twoja diete stosowali szereg lat.

Oj Krystyno nieładnie. Nie podoba mi się to. To Ty masz swoją dietę?
Oprócz diety Kwaśniewskiego propagujesz swoją. proszę podaj jej reguły,
linki, badania naukowe Twojej diety, może dam się skusić. Bo na diecie dra
Kwaśniewskiego ani nie strzyknie, ani mnie nic nie zaboli, za dobrze się
czuje w stosunku do ludzi z otoczenia, może ja nie żyję...? a nie wiem o
tym...? (J.M.)

> Ten twoj post kolejny juz raz potwierdzil, jak bardzo jestes
> niebezpieczna,
> wrecz bezwstydnie bezczelna oszustka i fanatyczka.
>
> EOT i Zegnam cie obywatelko.

Po pożegnaniu Krystyny Panie Jeff w zasadzie nie powinien Pan się więcej
odżywać pod jej postem. Bo pożegnanie, to pożegnanie.
Pozdrawiam Jurek M.