Re: Długotrwały stan podgorączkowy

następny post »
From: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Długotrwały stan podgorączkowy
Date: Thu, 6 Nov 2003 14:31:00 +0100
Sender: f...@p...onet.pl@pc72.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl

> Użytkownik "Katarzyna" napisał:
>
> Witam.
> Od lat mam podwyższoną temperaturę ciała, najczęściej ok. 37.5. Szczerze
> mówiąc już sie do tego przyzwyczaiłam, ale znajoma zwróciła mi uwagę, że
> może to być sygnał, że w organiźmie istnieje jakiś ukryty, przewlekły stan
> chorobowy. Gdy wspomniałam o tym mojemu lekarzowi, powiedział tylko, że
> taka moja uroda. Robiłam niedawno podstawowe badania krwi i wszystko
wygląda
> ok., ale czy to jest normale?

Nawet gdy osobnicy z tak sporą odchyłką od normy się naprawdę zdarzają, to
według mnie, opinia jednego lekarza w tym, a także w innych nietypowych
przypadkach, to zdecydowanie za mało. Dokładne badania, wykluczające
wszystkie znane przyczyny podwyższonej temperatury ciała, są moim zdaniem
konieczne.

Pozdrawiam, andrzej

http://www.glowacki.art.pl