Dni Dzialkowca - koniecznie zobaczcie :)

11. Data: 2004-10-07 10:49:53

Temat: Re: Dni Dzialkowca - koniecznie zobaczcie :)
Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.10.2004, o godzinie 09.17.49, na pl.rec.ogrody, Jola napisał(a):

> Na brak koncepcji jest najlepsza antykoncepcja :-)

Pojęcia Ci się pomyliły. ;)

> Fresia pokaz swoje zdjecia z koncepcja dobrze naswietlone i super
> wykadrowane :-)

Moje zdjęcia i męża są dostępne na www.fotogalerie.pl/ludzie/Habeck
Robiliśmy je razem. Trudno jest mi w chwili obecnej pisać, które ja
robiłam, bo jest ich tam trochę. No i dodaję, że są NTG na tej grupie. ;))

Moje zdjęcia i tylko moje są dostępne na www.fotogalerie.pl/ludzie/feesia
Niestety ich liczba jest załamująco mała, bo nie mam czasu wysłać więcej.
Zrobię to, jak się opędzę od dzieci. :)

> Bedziemy podziwiac :-)

Nikt ich nie musi podziwiać. Pokazuję te zdjęcia, żeby maksyma przeze mnie
przytaczana nie dotyczyła mnie.

> Obchody możesz obejrzec w Aktualnościach !

Dzięki! Faktycznie są. Gapa ze mnie. Ale jakość zdjęć i tak fatalna. Może
moja krytyka dotycząca zdjęć sprawi, że ten ktoś kto je robił, udoskonali
technikę fotografowania.

Jolu, tak krytykowałaś tę stronę w temacie (i kursy proponowałaś temu kto
ją robił), że zapewne robisz lepsze strony?

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

12. Data: 2004-10-07 14:11:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jola" <j...@b...pl> wrote in message news:ck2rmj$9he$1@opal.icpnet.pl...

> Te strone powyzej robil chyba Jasiu z klasy I SP. Jak na "taka" strone to
> cieniutka :-)

Chyba zartujesz. Strona Rafala to powazna profesjonalna strona, jakich
pelnow sieci. A co do zdjec na Twojej stronie (rozumiem, ze to Twoja, bo
inaczej dlaczego bys tak reagowala?) niestety podzielam zastrzezenia
Rafala.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

PS. Moja strona jest amatorska, tak, wiem o tym :-)

13. Data: 2004-10-07 15:15:00

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.10.2004, o godzinie 09.36.20, na pl.rec.ogrody, Jola napisał(a):

> Te strone powyzej robil chyba Jasiu z klasy I SP. Jak na "taka" strone to
> cieniutka :-)
> Warto siegnac do kursu HTML jest go w sieci pelno ;)

Ta uwaga dotycząca strony Rafała była w tonie pierwszoklasistki.
Jolu chciałabym wiedzieć, co Ci się w stronie Rafała nie podoba. Jeśli
krytykujesz, to wymień rzeczy, które trzeba udoskonalić. Niech to będzie
konstruktywna krytyka.

14. Data: 2004-10-07 17:04:50

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.10.2004, o godzinie 12.49.53, na pl.rec.ogrody, Freesia napisał(a):

Popełniłam błąd w zapisie. Ta strona jest dobra
www.fotogalerie.pl/ludzie/freesia

15. Data: 2004-10-07 17:54:01

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Freesia wrote:

> Popełniłam błąd w zapisie. Ta strona jest dobra
> www.fotogalerie.pl/ludzie/freesia

Strasznie miękkie zdjęcia jak na kaktusy ;-)

--
richo

bylina peruwianska
Niespodziewany