Do 2022 roku Niemcy zrezygnują z energii atomowej

101. Data: 2011-06-02 12:58:34

Temat: Re: Do 2022 roku Niemcy zrezygnują z energii atomowej
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ebda8cc8-7f17-49f9-bd82-09c5b8800565@a7g2000vby
.googlegroups.com...

> I obudziło Godzillę...
Godzilla rzuciła się na reaktor, pożarła jego zawartość a potem
rozesr ... rozniosła po okolicy ;)

102. Data: 2011-06-02 14:07:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszę się, iż POMIMO WSZYSTKO zauważasz, że energetyka
atomowa NIE "się trzyma bardzo dobrze".

Mmmmm... "dopalanie uranu" i rodzenie dzieci przez męzczyzn
- przecież to jest dokładnie TO na co _wszyscy_ z utęsknieniem
czekamy, i dzięki czemu dokona się gigantyczny postęp cywilizacyjny.
I multi-biznesowy!

BTW brawo Redi!

;)

--
CB

103. Data: 2011-06-02 17:03:40

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-02 13:00, Chiron pisze:

> [...]
elated

> Super.

> Piękne, prawda?

Tak mi się przypomniało: Jakiś czas temu furorę zrobiła książka
"How To Photograph an Atomic Bomb", USA udostępniło całą wielką galerię
zdjęć z prób jądrowych. Zdjęcia są niesamowite, ale na mnie nie wiem
dlaczego największe wrażenie nie zrobiło zdjęcie wybuchu, tylko to:

http://calitreview.com/images/atomic_bomb_vip_observ
ers.jpg

Stalker

104. Data: 2011-06-02 17:24:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Kurka, Chiron, nagle polubiłeś liczby i precyzję ?
> Ja nie wiem, co mam o Tobie sądzić. Niby się zachowujesz jak
> normalny facet, ale potem następuje taki 'ciąg', że człowiek
> cię czyta i nie wierzy własnym oczom ...
>
> Tobie się wydaje, że życie na Ziemi to tak łatwo uśmiercić,
> jak łatwo się robi kasę na homeopatii ? :)))
Redart- ja Ci dałem poważną propozycję: możemy pogadać o czymś, co nie jest
dla nas tak bardzo kontrowersyjne? Chyba, że uznajesz- że nie istnieje taki
temat?

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

105. Data: 2011-06-02 17:25:47

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dlatego własnie nie sposób z takimi jak ty dojść do jakiegokolwiek
> porozumienia.
> Obserwuj, jak sie rozmawia nawet mając diametralnie odmienne stanowiska, a
> nie wtrącaj się tutaj ze swoim chamskim "stylem". Że już nie powiem
> "styliskiem"... żeby nie sugerować zwykłego... kołka.
> --
> XL
>
> Cóż za poeta z ciebie? Sypiesz tylko piach na kartę
> w ten atramentu nadmiar, jak dźwięk słów nietrwały.
> Krwią pisz! To inkaust najwłaściwszy dla słów niezatartych.
> Czas je zamieni w blizny - hymn Polaków Małych.

To Ghost wciąż odpowiada na moje posty? Jestem mile połechtany:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

106. Data: 2011-06-02 17:27:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Zacytuję, coby do Chirona dotarło ...

Dotarło- i czuję się...wyróżniny.
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

107. Data: 2011-06-02 17:50:26

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-02 13:52, Chiron pisze:
> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

net...

z.googlegroups.com...

> [...]
_42_promieniotworczosc_naturalna_materialow_budowlan
ych.php

==========

> [...]
>
> Samo to pisał propagandzista. Wypada średnio po 12,5kg plutonu na
> eksplozję, choć po pierwsze nie wiem, ile bomb ZAWIERAŁO aż tyle
> plutonu. Pierwsze zawierały poniżej 7kg, wiele było bomb uranowych,
> później nauczono się robić bomby z 2-3 kg plutonu. Poza tym pluton
> (uran) podczas wybuchu ulega rozszczepieniu jądrowemu- czyli zostaje
> tylko niewielka jego część po eksplozji. I zgoda- sporo plutonu
> przedostało się do atmosfery. I- z tego, co wiem- nikt i nigdy nie
> opublikował badań nad jego rozmieszczeniem na świecie- i wpływem na

- Jak wysoko odbije się krowa zrucona z 10 m na ziemię?
- Hmmm.. załóżmy, że krowa jest idealnie sferyczna oraz wykonana jest z
gumy...

Nie propagandzista, tylko rozsądna osoba. Ktoś kto nie ulega
argumentacji jak powyżej. Inny ktoś się dowiedział, że jakaś minimalna
ilość "plutonu" zabija 1 człowieka. Przemnożył sobie tę ilość przez
liczbę ludzi na świecie i mu wyszło że trzeba 1 kg plutonu żeby
wszystkich zabić - Ktoś inny widzę doszedł do wniosku, że wystarczy taka
ilość "plutonu" wydzielona z jednej elektrowni i wszyscy nie żyją...

Tymczasem, żeby do każdego człowieka na świecie dotarła jego śmiertelna
część z takiej elektrowni musiałaby mieć miejsce erupcja rzędu pewnie
kilkunastu, jeśli nie kilkudziesięciu ton plutonu... Co jest fizycznie
niemożliwe

Stalker

108. Data: 2011-06-02 18:22:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

==========

========================

> [...]
> związanym wprost ze wzrostem populacji i informacji.

> Ale nie mamy pieniędzy na nie. Węgla też jakby coraz mniej, tego
> opłacalnego w wydobyciu.

> Daj spokój, tak mogą sobie dywagowac dzieci :-)

> Ależ może - jak się jej pomoże :-)

> A co Ci z tego przyjdzie, że się dowiesz, iż skutki są takie, że jako
> ludzkość już nie mamy szans? - może to własnie ten moment, o którym
> pisałam
> wcześniej? Dlaczego sądzisz, że TO może ew. nastąpić w bliżej
> nieokreslonej, odległej przyszłości, a nie JUŻ?

A może warto troszkę poczekać?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zimna_fuzja

I wtedy dopiero- niejako wstydliwie- posprzątamy świat z promieniotwórczych
śmieci? Czy wiesz, że w Fukushimie wokół reaktora, który wybuchł-
zgromadzono wypalone pręty- bo mieli je utylizować? Naprawdę nie zależy Ci
na swoim życiu- i dzieci? Co możemy zrobić? Protestować. Choćby tyle.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

109. Data: 2011-06-02 18:31:30

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-02 20:22, Chiron pisze:

> A może warto troszkę poczekać?
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Zimna_fuzja

A ile trzeba czekać? Tego typu rzeczy to jest tzw. "strategic surprise".
Gdyby komuś się udało byłoby rewelacyjnie, ale nie wiadomo czy w ogóle
się uda, a nawet jeśli to kiedy...

Żadna poważna firma, ani tym bardziej rozsądne państwo nie bierze pod
uwagę tego typu "rewelacji" w normalnym planowaniu czy podejmowaniu
decyzji...

Stalker, proponuję wrócić na ziemię

110. Data: 2011-06-02 18:40:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To Ghost wciąż odpowiada na moje posty? Jestem mile połechtany:-)

To iksela ciagle odpowiada na moje posty? BTW chironku przeciez ciagle mi
odpowiadasz.

dobranocka
glos rozsądku w polityce
Zapis czarnych skrzynek
Re: Majster od tapet.
"Samouzdrawianie" bóli, chorób, bezplodnosci, nadwagi, nalogów, itp., poprzez "odwaracanie swych wierzen" zgodne z nakazami "totaliztycznej nauki"