Do 2022 roku Niemcy zrezygnują z energii atomowej

121. Data: 2011-06-02 20:09:09

Temat: Re: Do 2022 roku Niemcy zrezygnują z energii atomowej
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:xdbl1qq84td1$.niwsglubth7f$.dlg@40tude.net...
> Ja popieram atom, bo własnie w nim widzę dla naszych dzieci przetrwanie,
> Ty
> śmierć...

Stalker podałdwie prawdziwe informacje (nie tylko te dwie)- na które chcę
zwrócić Twoją uwagę:

1. Próby atomowe rozrzuciły po świecie ogromne ilości najsilniejszej (lub
jednej z najsilniejszych) trucizn na ziemi, która w praktyce nigdy się nie
rozkłada- więc cały czas jest, i każde dodatkowe uwolnienie plutonu do
atmosfery dodaje i zwiększa jego stężenie- nawet, jak będzie się odbywać na
przestrzeni setek lat.
2. każda elektrownia to potencjalna brudna bomba- rozrzucająca po świecie
pluton. Fukushima rozrzuciła po świecie swoje brudy i naszykowane do
utylizacji wypalone pręty, które czekały na wywóz.
3. Każdy kraj rozwijający się- w szczególności z przebudzonej Afryki
(rozmawialiśmy o tym- mieliśmy to samo zdanie) będzie chciał dla siebie
reaktorów- tym bardziej, że o uran u nich łatwo. Stworzy to w ciągu
dziesiątek, setki najbliższych lat tyle ulotów do atmosfery plutonu (jego
ilość w atmosferze obecnie jest objęta tajemnicą- to znaczy zbadanie jej
przez niezależne ośrodki. Czasem ostatnio wyłamują się francuskie ośrodki,
i...podają przerażające wieści). Doprowadzić to MUSI do zagłady naszego
gatunku.

Co zamiast atomu? Oczywiście- może to, może tamto, może zimna fuzja? Nie
wiemy. Możemy i powinniśmy szukać. Może jeszcze nie jest za późno.

p.s.
Dla Polski: wokół miasta Łodzi odkryto ogromne złoża węgla brunatnego-
prawie 2 razy większe od złoża bełchatowskiego. To około 150-200 lat energii
elektrycznej dla mniej więcej 25% Polski. O ile- o ile UE się zgodzi. A
czemuś (ponoć) nie chcą. Niemieckie technologie spalania węgla brunatnego
wykorzystuje się (może nie całkiem, ale w dużym stopniu) w Bełchatowie.
Ruchów do wykonania mamy wiele.
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

122. Data: 2011-06-02 20:10:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Czego dowodem ten post jest.

> Etam, ja tylko dementuje Twoje sciemy, Ty jestes tu tylko na dokladke.

Obojętnie, jak to wytłumaczysz- nie zmienia to wcale tego, co napisałem.
Naprawdę- liczę, że chociaż się postarasz odpowiedzieć. Postarasz się?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

123. Data: 2011-06-02 20:39:46

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mają w cenie prądu uwzględniony koszt ew. naprawy skutków gigantycznej
> powodzi, gdyby jakieś trzęsienie ziemi poszo niezgodnie z przewidywaniami
> ?
>
> A w naszych elektrowniach węglowych, w cenie prądu jest może rekultywacja
> terenów po generowanych przez nie opadach również _radioaktywnych_
> (wydobywany i spalany węgiel ma domieszkę pierwiastków radioaktywnych).
>
> W cenie naszej energii węglowej to chyba nie ma nawet kosztów amortyzacji
> sieci przesyłowej - i jest ona mówiac krótko przedpotopowa.
Każda inna energia- np wodna, jak się wyrwie spod kontroli ludzkiej, to
potrafi zabić sporo ludzi w krótkim czasie. Potem znów można wziąć pod
kontrolę- i już. Jedynie energia jądrowa jak już się wyrwie spod kontroli,
to jej skutki mogą (i często tak się dzieje) nie przeminąć w praktyce nigdy.
Każda ilość nowo uwolnionego plutonu dodaje się do poprzedniej- aż nas
wszystkich na ziemi wytruje.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

124. Data: 2011-06-02 21:09:32

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obojętnie, jak to wytłumaczysz- nie zmienia to wcale tego, co napisałem.

Dosc trywialne to stwierdzenie.

> Naprawdę- liczę, że chociaż się postarasz odpowiedzieć. Postarasz się?

Ja pierwszy zapytalem - czy naprawde zwracenie na siebie uwagi warte jest
wymyslania argumentow? Co Cie trzyma mentalnie w wielku osmiolatka? Cos sie
wtedy zdarzylo, od czego uwolnic sie nie potrafisz?

BTW. Moja odpowiedz dostales awansem, popros kogos by Ci wytlumaczyl to
jedno banalne zdanie.

125. Data: 2011-06-02 21:23:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie wtedy zdarzylo, od czego uwolnic sie nie potrafisz?
>
> BTW. Moja odpowiedz dostales awansem, popros kogos by Ci wytlumaczyl to

Ghost- ponieważ ja tego nie dostrzegam, nie uważam też, żeby tak było- nie
mogę Ci odpowiedzieć na to pytanie. Dla mnie to jest fałszywa obserwacja
mnie. Fałszywa- bo nie powoduje we mnie kompletnie żadnej reakcji
emocjonalnej. Gdybym Ci zadał pytanie- które- mam takie przekonanie- wynika
z obserwacji Twoich zachowańi i zapytał: "jak bardzo Twoje relacje z matką
były manipulacyjne, destrukcyjne i toksyczne?"- zapewne byś nie
odpowiedział- bo po prostu to jest tak bliskie Twego "prawa osobistego"- że
wszyscy to mogą widzieć wokół- Ty zauważysz ostatni. Czy Tobie to pytanie
coś robi w sferze emocjonalnej?

Natomiast moje pytanie jest IMO łatwe- Ty znasz na nie odpowiedź:
czy nie robi Ci różnicy, czy ja czytam to, co piszesz- i nadal będziesz mimo
olewania Cię pisał tak, jakbym Cię czytał? Czy może chcesz naprawdę ze mną
pogadać- co przecież sądząc z faktu- swoją wytrwałością uzyskałeś (dlaczego
więc Ci na tym tak zależało)?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

126. Data: 2011-06-02 21:36:10

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-02 21:52, Chiron pisze:
> [...]
> z najsilniejszych trucizn na ziemi i nie ulegającemu w czasie rozkładowi
> (półokres rzędu milionów lat- czyli praktycznie nieskończoność)- już
> jest rozprzestrzenionych po świecie, czemuś żadnemu reporterowi (sic!)
> nie udało się dotrzećdo źródeł. W skutek awarii- niedługo do krajów
> atomowych będą chciały dołączyć kraje afrykańskie- zwiększy ilość
> rozproszonego po świecie plutonu. Nie wiemy nawet, czy wybuchy jądrowe i
> teraz Fukushima nie wyemitowały w sumie dawki, która zlikwiduje ludzkość
> np w ciągu 100 lat. ZATRZYMAJMY To- bo to praktycznie 100% zagłada.

Raczej histeryczne...

Stalker, i jak zawsze poparte nie wiadomo czym, nie wiadomo skąd

127. Data: 2011-06-02 21:41:25

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mogę Ci odpowiedzieć na to pytanie. Dla mnie to jest fałszywa obserwacja
> mnie. Fałszywa- bo nie powoduje we mnie kompletnie żadnej reakcji

Twoje emocje nie sa miernikiem prawdy. Pytanie brzmi "dlaczego uwazasz, ze
warto wymyslac argumenty celem zwrocenia na siebie uwagi"? Pozostale pytania
wynikaja z tego o czym sam tyle razy pisales na grupie (ojciec ignorujacy
starania malego synka i ostro go traktujacy) stad moj domysl, ze byc moze
jest to przyczyna.

> [...]
> mimo olewania Cię pisał tak, jakbym Cię czytał? Czy może chcesz naprawdę
> ze mną pogadać- co przecież sądząc z faktu- swoją wytrwałością uzyskałeś

Robi mi roznice czy w koncu zaprzestaniesz probowac robic rozmowcom wode z
mozgu, zmyslajac na predce rzeczy, ktore nie maja zadnej podstawy w
rzetelnej wiedzy.

128. Data: 2011-06-02 21:52:31

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-02 23:36, Stalker pisze:

> Raczej histeryczne...
>
> Stalker, i jak zawsze poparte nie wiadomo czym, nie wiadomo skąd

Podkreślę, że nie jestem jakimś strasznym zwolennikiem energii atomowej,
jak już napisałem gorąco kibicował będę planom i technologiom związanym
z takimi inicjatywami jak Desertec, ale razi mnie po prostu histeria i
pseudoargumenty przeciwników atomu...

Stalker

129. Data: 2011-06-02 22:03:36

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytania wynikaja z tego o czym sam tyle razy pisales na grupie (ojciec
> ignorujacy starania malego synka i ostro go traktujacy) stad moj domysl,
Dobrze- zostawmy to. Tu nie dogadamy sięteraz.

> Robi mi roznice czy w koncu zaprzestaniesz probowac robic rozmowcom wode z
> mozgu, zmyslajac na predce rzeczy, ktore nie maja zadnej podstawy w
> rzetelnej wiedzy.

Odpowiedz_proszę_na_moje_pytanie. O to- nie pytałem
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

130. Data: 2011-06-02 22:48:46

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak już napisałem gorąco kibicował będę planom i technologiom związanym z
> takimi inicjatywami jak Desertec, ale razi mnie po prostu histeria i

To może wyjątkowo zamiast odpowiedzieć: "głupi jesteś"- odniesiesz się do
tego, co napisałem? Czy Twoim zdaniem rozpylony pluton- utylizuje się (mam
na myśli okres setek lat)- czy może kolejne uloty dodają się do poprzednich?
Czy prawdą jest, że to największa (lub jedna z największych) trucizn na
ziemi? Czy prawdą jest, że rozwój energetyki jądrowej zwiększa realne
prawdopodobieństwo ulotów plutonu do atmosfery (ziemi, wód gruntowych)? Czy
możesz stwierdzić, jaka ilość plutonu obecnie może dotrzeć do nas (patrz
strony francuskiego instytutu energii atomowej)?

Nie dodaję spornych argumentów. Zostawiłem wyłącznie to, co w zasadzie Ty
sam napisałeś.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

dobranocka
glos rozsądku w polityce
Zapis czarnych skrzynek
Re: Majster od tapet.
"Samouzdrawianie" bóli, chorób, bezplodnosci, nadwagi, nalogów, itp., poprzez "odwaracanie swych wierzen" zgodne z nakazami "totaliztycznej nauki"