Do Arka, ale i do innych tysz!

1. Data: 2005-12-20 09:34:02

Temat: Do Arka, ale i do innych tysz!
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Do Arka głównie, ale i do innych też:

Jak już wspominałem jakiś czas temu, powolutku rusza nowa strona
www.warszawa.pl (jeszcze jej nowa forma jest niewidoczna, ale już
formuje się redakcja) i ja tam mam się zająć działem "Niepełnosprawni
w Warszawie".

Jak już wspominałem mam pomysł na akcję oznakowania nieprzejezdnych i
trudnoprzejezdnych szlaków dla wózkowiczów i stąd moja prośba - do
Arka - bo o ile wiem, jest grafikiem i ewentualnie do innych grafików
obecnych tutaj:

Czy potrafilibyście wymyślić dwa znaki, które w symboliczny sposób
znaczyłyby szlaki niedostępne i trudnodostępne dla wózków?

Nie zapłacę za projekt, bo i sam robię to w czynie społęcznym, ale
oczywiście taki projekt będzie podpisany i na stronach będzie napisane
czyj jest. Może by zrobić wiele projektów, za którymi by się
głosowało?

Pomysł jest, jak mi się wydaje, bardzo oryginalny. Chyba w żadnym
mieście na świecie nie ma takich oznakowań, więc może warto, byśmy
byli pionierami!

Pozdrawiam
Adam Pietrasiewicz

--
Ten list został wysłany przy użyciu Gołąbka http://www.amsoft.com.pl/golabek

2. Data: 2005-12-20 16:54:54

Temat: Re: Do Arka, ale i do innych tysz!
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

oki, ale powiedz mi jeszcze cZy beda tam jakies inne oznaczenia, bo mysle ze
trzeba nawiazac tymi dwoma do pozostalych. jak sa, to podeslij mi je.

pozdr.
Arek

3. Data: 2005-12-20 20:48:46

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 20-grudnia-2005 o godzinie 17:54:54 a...@i...org.pl
napisał/a

>oki, ale powiedz mi jeszcze cZy beda tam jakies inne oznaczenia, bo mysle ze
>trzeba nawiazac tymi dwoma do pozostalych. jak sa, to podeslij mi je.

W kwestii tych znaków - o jakie "inne oznaczenia" ci chodzi?

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

4. Data: 2005-12-21 08:06:48

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

przechodze na priv

5. Data: 2005-12-21 14:58:28

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W środę 21-grudnia-2005 o godzinie 09:06:48 a...@i...org.pl
napisał/a

>przechodze na priv

Arku!

Ale na adam kropka pietrasiewicz małpa lauda kropka pl proszę, bo z
tego polboxa to ja w ogóle nic nie odbieram.

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

POSZUKUJE PILNIE
III grupa a zasilek pielegnacyjny