Do Asiczki

1. Data: 2007-03-20 21:43:37

Temat: Do Asiczki
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Asiczko, proszę Cię, nie chodź za mną krok w krok. Co ja Ci zrobiłam?
Czemuś się na mnie uwzięła? Dziewczyno, daj sobie na wstrzymanie -
Twoje starania na nic. Można tak w nieskończoność - ale ja mam Ciebie
dosyć, po prostu dosyć. Mkną po mieście niebieskie tramwaje - tyle ich
do wyboru...

2. Data: 2007-03-20 21:44:53

Temat: Re: Do Asiczki
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 20, 10:43 pm, m...@y...com wrote:
> [...]
> Twoje starania na nic. Można tak w nieskończoność - ale ja mam Ciebie
> dosyć, po prostu dosyć. Mkną po mieście niebieskie tramwaje - tyle ich

zapomniałąm dopisać więcej kropeczek:

3. Data: 2007-03-20 22:00:29

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
ps.com...

>Asiczko, proszę Cię, nie chodź za mną krok w krok. Co ja Ci zrobiłam?
>Czemuś się na mnie uwzięła?

Zamknij te pizde szmato pierdolona.
Nie tylko jej cos zrobilas, ale kazdemu chyba na tej grupie: pojawilas sie
tu i zaczelas pierdolic z pojebami.
Jestes chora kretynka, pansravista cie zarazil chyba.

>Dziewczyno, daj sobie na wstrzymanie -

Bezczelna wywloko, do kogo ten tekst hehehe!
Moze zacznij od siebie kretynko.

>Twoje starania na nic. Można tak w nieskończoność - ale ja mam Ciebie
>dosyć, po prostu dosyć.

To dobrze, ale jeszcze bedziesz miala tutaj dosyc, mozesz byc pewna.
Takie zajebane trolle twojego pokroju zawsze beda tepione, zwlaszcza jak
maja napierdolone pod kopula.

> Mkną po mieście niebieskie tramwaje - tyle ich
>do wyboru...

Ale tylko ty powinnas isc na zlom, razem ze swoim sravim - usenetowym
pomiotem.
Wypierdalaj.
--

Bluzgacz
GG:5015

4. Data: 2007-03-20 22:04:17

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

-^--^--^--^--^--^--^------^------------^------------
---------------
^---------------------------------------------------
^---------------------------------------------------
-----------

5. Data: 2007-03-20 22:06:04

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

---------------
> ^---------------------------------------------------
> ^---------------------------------------------------
-----------------------­----------------------------

No i połamało mi wiersz na trzy... Już nie ma tego wyglądu, o który
chodziło...

6. Data: 2007-03-21 07:25:41

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czemuś się na mnie uwzięła? Dziewczyno, daj sobie na wstrzymanie -
> Twoje starania na nic. Można tak w nieskończoność - ale ja mam Ciebie

Inni grupowicze od dłuższego czasu mają dosyć Ciebie, Twojego durnego pisania,
Twojej tu obecności w każdym wątku, w każdej chwili. Dlaczego ich nie
posłuchasz? Co Ci zrobili, że się tak na nich uwzięłaś? Dlaczego Ty sobie nie
dasz na wstrzymanie?

JW

7. Data: 2007-03-21 09:49:07

Od: "Spika T." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> Twojej tu obecności w każdym wątku, w każdej chwili. Dlaczego ich nie
> posłuchasz? Co Ci zrobili, że się tak na nich uwzięłaś? Dlaczego Ty sobie

bo to jest PERZ.
st

8. Data: 2007-03-21 09:54:01

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 21, 8:25 am, "Jagna W." <w...@o...eu> wrote:
> Inni grupowicze

Grupa Jagien - jak się domyślam :-)
Była już raz grupa Truskawek - znikła jakoś w niebycie, a ja gore!!!!

od dłuższego czasu mają dosyć Ciebie, Twojego durnego pisania,
> Twojej tu obecności w każdym wątku,

Nie wytrzymają beze mnie nwet dnia, zapewniam Cię. Beze mnie wszystko
tu traci sens.

9. Data: 2007-03-21 10:46:02

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Grupa Jagien - jak się domyślam :-)

Zle sie domyslasz. Czy jestes slepa, glupia czy tak bardzo zadufana w sobie,
ze nie widzisz, jak na twoje posty reagują inni grupowicze? Teraz moze juz
nie, bo u wiekszosci siedzisz w KF, co zreszta bylo wypadkowa twojego
postepowania.

> Nie wytrzymają beze mnie nwet dnia, zapewniam Cię. Beze mnie wszystko
> tu traci sens.

Kobieto wydoroslej w koncu.
Ktos tu niedawno trafnie zapytal - ciekawe kiedy najdzie cie refleksja, ze
robisz z siebie zalosna kretynke. Naprawde tego nie "czujesz"? Jesli nie, to
pozostaje mi tylko wspolczuc.

JW

10. Data: 2007-03-21 11:17:20

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

> Grupa Jagien - jak si=EA domyslam :-)

chcesz byc dowcipna, a jestes zalosna. chcialoby sie napisac: Twoje
zachowanie takie jest, ale poniewaz tak nietematycznie nazucasz je
usenetowiczom, niestety utozsamiam(y) je z Toba. Nie jestes gora, sorki.
Jestes kims, kogo pisaniny w obecnym formacie wiekszosc nie chce tu widziec.
Nie jestes interesujaca.

Myslisz, zes oryginalna z wciskaniem paskudztwa? Byl sobie cysorz, co to
mial klawe zycie ale osobowosc nudna. No i cierpial z tego powodu
straszliwie, na tyle, ze spalil biblioteke: wot tylko po to, by byc
zapamietanym. Tez to robisz. Widzisz? Nie jestes pierwsza.

Zajmij sie czyms do ciezkiej anielki, bo nie jestes zabawna ani oryginalna.
i nie beblukaj potem o swym ucisnieniu i martyrologii, babo.

> Nie wytrzymaja beze mnie nwet dnia, zapewniam Cie.

zapewniam Cie, ze gdy sie wyniesiesz (albo przestaniesz belkotac), wszyscy
sie uciesza. Jestes nudna!!!!

hania

Wołowina - walka z gumą
Re: co z jabłek w słoikach??