Do Asiczki

11. Data: 2007-03-21 11:48:32

Temat: Re: Do Asiczki
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 21, 12:17 pm, "Hania " <v...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> Nie jestes interesujaca.
>
> Myslisz, zes oryginalna z wciskaniem paskudztwa? Byl sobie cysorz, co to
> mial klawe zycie ale osobowosc nudna. No i cierpial z tego powodu
> straszliwie, na tyle, ze spalil biblioteke: wot tylko po to, by byc
> zapamietanym. Tez to robisz. Widzisz? Nie jestes pierwsza.
>
> Zajmij sie czyms do ciezkiej anielki, bo nie jestes zabawna ani oryginalna.
> i nie beblukaj potem o swym ucisnieniu i martyrologii, babo.

> zapewniam Cie, ze gdy sie wyniesiesz (albo przestaniesz belkotac), wszyscy

A Ty - dość interesująca, lepsza od Asiczki przynajmniej, która nawet
śladu wiedzy nie ma w mózgownicy. Zwłaszcza o tym cesarzu - dobrze
zaczęłaś o "klawym życiu" , tylko nie znasz dokładnie dalszego ciągu
tej historyjki.
Hmmm.... Cezar....mój idol - trafiłaś!!!
A wiesz, dlaczego on naprawdę spalił tę bibliotekę? Nie z powodu
płaczu za czyjąś wątpliwą pamięcią! Miał cel podobny do mojego...
Sprawę załatwił prawie ostatecznie motłoch. Widzisz analogię?
Po nim jeszcze kalif Omar. To już zupełnie i ostatecznie. Po Tobie też
ktoś poprawi.
:-P

12. Data: 2007-03-21 12:24:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
ps.com...

Po nim jeszcze kalif Omar. To już zupełnie i ostatecznie. Po Tobie też
ktoś poprawi.
:-P

Hania to hale się ma z Tobą.

13. Data: 2007-03-21 13:44:15

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> Zajmij sie czyms do ciezkiej anielki, bo nie jestes zabawna ani oryginalna.
> i nie beblukaj potem o swym ucisnieniu i martyrologii, babo.

Nie cytuj przynajmniej tego czegoś. Nie po to trzyma się to to w KFie,
by inni wywlekali.
I tak już się doczekała pręta w tyłek na pręgierzu.

E.

14. Data: 2007-03-21 17:44:14

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 21, 11:46 am, "Jagna W." <w...@o...eu> wrote:

> Ktos tu niedawno trafnie zapytal

Trafna może być tylko odpowiedź, ale to za moment...

> - ciekawe kiedy najdzie cie refleksja, ze
> robisz z siebie zalosna kretynke.

Nigdy! - oto ją masz.
Mam bardzo dobre samopoczucie na swój temat. Gorzej z Tobą - grasz w
ogonach...

15. Data: 2007-03-21 17:57:37

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 21, 2:44 pm, "E." <e...@o...pl> wrote:

> I tak już się doczekała pręta w tyłek na pręgierzu.

Czy to wpływa na wysokość płaconych przeze mnie podatków?
Bo cera na pewno mi się od tego jeszcze nie popsuła :-))))))))))))

16. Data: 2007-03-21 18:15:34

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 21, 12:17 pm, "Hania " <v...@N...gazeta.pl> wrote:

>Nie jestes gora, sorki.

Nie "górą", tylko "gore!!!!" - palę się, goreję, itp.itp.
Nie zrozumiałaś ni w ząb...

17. Data: 2007-03-21 19:41:10

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Trafna może być tylko odpowiedź

Głupiaś i tyle.
Przestudiuj sobie znaczenie tego słowa: http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=trafny

> Nigdy! - oto ją masz.

A zatem jak pisałam - wyrazy głębokiego współczucia.
Mężowi twemu również, chyba, że w międzyczasie znalazł sobie coś lepszego, niż
twoje towarzystwo.

> Mam bardzo dobre samopoczucie na swój temat.

A to po jakiemu?

> Gorzej z Tobą - grasz w ogonach...

W niczym nie gram. Wyrażam jedynie własną opinię na twój temat. Swoją własną.

JW

18. Data: 2007-03-21 19:48:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagna W." <w...@o...eu> wrote in message

> [...]
> twoje towarzystwo.

> A to po jakiemu?

> W niczym nie gram. Wyrażam jedynie własną opinię na twój temat. Swoją

A po co?

19. Data: 2007-03-22 02:12:36

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
ps.com...

>Nie wytrzymają beze mnie nwet dnia, zapewniam Cię. Beze mnie wszystko
>tu traci sens.

No tak, kurwy tez sa potrzebne, ale to nie znaczy ze kazdy sie tu z toba
bedzie zabawial wywloko.
Wypierdalaj.
--

Bluzgacz
GG:5015

20. Data: 2007-03-22 02:13:22

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktos tu niedawno trafnie zapytal - ciekawe kiedy najdzie cie refleksja, ze
> robisz z siebie zalosna kretynke. Naprawde tego nie "czujesz"? Jesli nie,
> pozostaje mi tylko wspolczuc.

Domena kretynow jest ich niewiedza o tym, ze sa oni wlasnie kretynami.
Za duzo wymagasz od tego przyglupa.
--

Wołowina - walka z gumą
Re: co z jabłek w słoikach??