Do Asiczki

21. Data: 2007-03-22 02:14:27

Temat: Re: Do Asiczki
Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagna W." <w...@o...eu> wrote in message
news:2918.00000130.46018a56@newsgate.onet.pl...

> A zatem jak pisałam - wyrazy głębokiego współczucia.
> Mężowi twemu również, chyba, że w międzyczasie znalazł sobie coś lepszego,
> niż
> twoje towarzystwo.

Przeciez ten pajac na pewno rucha niejedna na boku.
--

Bluzgacz
GG:5015

22. Data: 2007-03-22 02:14:48

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> A po co?

Jesz mace?

23. Data: 2007-03-22 02:18:40

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
ps.com...

>Hmmm.... Cezar....mój idol - trafiłaś!!!
>A wiesz, dlaczego on naprawdę spalił tę bibliotekę? Nie z powodu
>płaczu za czyjąś wątpliwą pamięcią! Miał cel podobny do mojego...
>Sprawę załatwił prawie ostatecznie motłoch. Widzisz analogię?
>Po nim jeszcze kalif Omar. To już zupełnie i ostatecznie. Po Tobie też
>ktoś poprawi.

Z pansravista stworzcie sobie Cesarstwo Rzymskie Narodu Pojebow.
A jak nawiazujesz juz do historii to zamiast SPQR napisac wam trzeba
"SPIERDALAC" i to na rece, zebyscie nie zapomnieli.
Zaraz ponizej tekstu "wdech-wydech", waszej instrukcji, zebyscie nie
zapominali oddychac jelopy perdolone.

24. Data: 2007-03-22 02:19:59

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
ps.com...

>Bo cera na pewno mi się od tego jeszcze nie popsuła :-))))))))))))

Trudno majac scierwo za ryj, miec jeszcze cos gorszego.
To tak jakby chciec popsuc zezlomowane i sprasowane auto kretynko

25. Data: 2007-03-22 02:22:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote in message

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Jesz mace?

Z krwią niewiniątek?

26. Data: 2007-03-22 13:39:34

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

>tylko nie znasz dokladnie dalszego ciagu
> tej historyjki.

skoro znasz historie, to powinnas i przewidziec rozwoj wypadkow. Moze
zbytnio opieasz sie na historii Polski, gdzie ludzie wku*acy robia kariere?
Zatem marsz do polityki. Tu jest miejsce dla "zwyklych" i "szarych" bez
kompleksow z tego powodu.

hania

27. Data: 2007-03-22 13:55:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
kariere?
> Zatem marsz do polityki. Tu jest miejsce dla "zwyklych" i "szarych" bez

Znacie się? I gdzie moje dziecko?

28. Data: 2007-03-22 15:08:40

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 14:39, "Hania " <v...@N...gazeta.pl> wrote:
> m...@y...com napisał(a):

> zbytnio opieasz sie na historii Polski, gdzie ludzie wku*acy robia kariere?

Polski?
Juliusz Cezar był władcą Rzymu...

> Zatem marsz

A nie do kąta? - pani z przedszkola?

> Tu jest miejsce dla "zwyklych" i "szarych" bez
> kompleksow z tego powodu.

..oraz dla każdego, kto tylko ma ochotę tu być lub pobyć :-)

> hania

Małgosia - miło mi :-)

29. Data: 2007-03-22 15:32:13

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

> Polski?
> Juliusz Cezar by=B3 w=B3adc=B1 Rzymu...

hmm, chyba musze wolniej stukac w klawisze.

> ..oraz dla kazdego, kto tylko ma ochote tu byc lub pobyc :-)

nie wiem, z czego sie tak cieszysz. Tylko Ty i Slavista nie kumasz, ze
powyzsza Twoja teza jest bledna.

> Malgosia - milo mi :-)

ja chcialabym, by mi bylo milo, ale jest niemilo. Manipulacje Wasci nie
wychodza. Jakos z rozpoczetego przez Asanke watku nie wyszlo podjudzenie
przeciw (owszem) kontrrowersyjnej Asiczce.

pozdr.H.

30. Data: 2007-03-22 15:48:48

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 16:32, "Hania " <v...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> powyzsza Twoja teza jest bledna.

> ja chcialabym, by mi bylo milo, ale jest niemilo. Manipulacje Wasci

Waćpani - jeśli już. Jestem kobietą - 200 procent (XL) kobiecości :-)

> nie
> wychodza. Jakos z rozpoczetego przez Asanke watku nie wyszlo podjudzenie
> przeciw (owszem) kontrrowersyjnej Asiczce.

Moja prośba była wyraźnie skierowana "Do Asiczki". Jest niemiło,
ponieważ wtrąciłaś się Ty. Gdzie tu moje podjudzanie?
Obrażasz mnie na każdym kroku, a ja to wytrzymuję i staram się być w
miarę miła dla Ciebie - na ile można w tej sytuacji, oczywiście.
Używasz niecenzuralnych określeń, manifestujesz negatywne emocje wobec
mnie i przy okazji wobec osób wcale tu nie występujących...
Moje łagodne w tonie odpowiedzi doprowadzają Cię do trzęsionki...
Która z nas dwu jest tutaj nie do przyjęcia?
Nie powinnam z Tobą dyskutować, ale ciągle mam nadzieję, że ta wymiana
zdań stworzy dostateczny kontrast między nami. Abyś sama doszła do
wniosków, których wygłoszenia ja wolałabym uniknąć z powodu mojej
wrodzonej delikatności...

Wołowina - walka z gumą
Re: co z jabłek w słoikach??
Zioła Podlewanie