Do Asiczki

31. Data: 2007-03-22 20:54:20

Temat: Re: Do Asiczki
Od: Jerzy Nowak <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. napisał(a):
>[...] Naprawde tego nie "czujesz"? Jesli nie, to pozostaje
> *mi* tylko wspolczuc.

Adyć prawda.

--
pozdr. Jerzy

32. Data: 2007-03-22 22:34:33

Od: "asiczka" <a...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>A Ty - dość interesująca, lepsza od Asiczki przynajmniej, która nawet
>śladu wiedzy nie ma w mózgownicy.

I po co lizesz jej tyłek? Wywłoko ty.W przeciwienstwie do mnie ty wcale nie
masz mozgu ,z tego co pamietam to wsiąkł ci w wieku 2 lat.
Won stad w koncu i przestan zatruwac ludziom na tej grupie zycie.Wszyscy
maja juz cie dosc.Zabieraj stad swoje smiecie i zabawki,a i nie zapomnij
posprzatac po sobie tego syfu [czyt. naplywu idiotycznych postow] ktory tu
zostawilas.Jestes jak wrzod na dupie,nie mozna sie ciebie pozbyc .Gdy tylko
widze twoj post na grupie od razu na mojej twarzy pojawia sie obrzydzenie ,
wstręt i zniechecenie.Z tego co widze to sądzę ze kilka innych osob czuje to
samo,a jeszcze kilka innych nie ma ochoty nawet zamienic z toba slowa [i
slusznie],tylko ja tu czarną robote odwalam niestety,ale jestes odporna na
glupote.
Aha,jeszcze co do męża-masz tak bujna chorą wyobraznie,ze wcale bym sie nie
zdziwila ,ze jestes starą samotną "panną" spędzającą godziny przed monitorem
z worami pod oczami.Bo ktory facet wytrzymałby z takim zarozumiałym
ćwierćinteligentem ?[pytanie retoryczne,bo odpowiedz jest jasna ,że NIKT]

>wolałabym uniknąć z powodu mojej wrodzonej delikatności...
To co ty masz nie nazywa się delikatnością.Bądźmy profesjonalni w
nazewnictwie.To jest po prostu zarozumialstwo.Rozpiera cie pycha.Jedynie na
tej grupie mozesz sie podbudowac prawiac sama sobie komplementy ,bo od
nikogo nie masz szansy juz ich uslyszec.

33. Data: 2007-03-22 22:51:24

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 22, 11:34 pm, "asiczka" <a...@n...nospam> wrote:
> [...]
> tej grupie mozesz sie podbudowac prawiac sama sobie komplementy ,bo od
> nikogo nie masz szansy juz ich uslyszec.

Wow :-)
Profesjonalistka :-)
Pa.

34. Data: 2007-03-23 08:09:38

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

> Pa.

nie obiecuj. Nieraz juz z gemby cholewe zrobilas. W tym po*m kraju naprawde
masz szanse na kariere. U Leppera, choc nie licz na molestowanie.

hania

35. Data: 2007-03-24 15:51:38

Od: "Spika T." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> nie obiecuj. Nieraz juz z gemby cholewe zrobilas. W tym po*m kraju
naprawde
> masz szanse na kariere. U Leppera, choc nie licz na molestowanie.

Hania, Ty nie socjalizuj tu tego czegoś m...@y...com bo daremny to
trud, niech się ukisi do reszty we własnym sosie.
ST

36. Data: 2007-03-24 16:00:35

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 24, 4:51 pm, "Spika T." <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Hania, Ty nie socjalizuj tu tego czegoś m...@y...com bo daremny to
> trud, niech się ukisi do reszty we własnym sosie.

Jeszcze to przeżywacie? Za bardzo! Mea culpa...
Na poprawę humoru polecam: http://www.wrzuta.pl/audio/EUJsetZ5H5/bob_marley_-_s
unshine_reggea
:-)

37. Data: 2007-03-24 16:20:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> trud, niech się ukisi do reszty we własnym sosie.
> ST

Jeszcze to przeżywacie? Za bardzo! Mea culpa...

Biedne, nie ma kto się nimi zająć...

38. Data: 2007-03-24 17:08:34

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 24, 5:20 pm, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
<v...@N...gazeta.pl> napisał w

> wiadomościnews:eu0201$jv5$1@inews.gazeta.pl...

> Jeszcze to przeżywacie? Za bardzo! Mea culpa...

Czuję tę odpowiedzialność.
Trochę muzyczki im podrzucę od czasu do czasu albo parę słów otuchy...

39. Data: 2007-03-25 12:44:15

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

> Gdzie tu moje podjudzanie?

> Obrażasz mnie na każdym kroku, a ja to wytrzymuję i staram się być w
> miarę miła dla Ciebie

> Moje łagodne w tonie odpowiedzi

> ciągle mam nadzieję, że ta wymiana
> zdań stworzy dostateczny kontrast między nami

> powodu mojej
> wrodzonej delikatności...

ROTFL

Loja