Do Asiczki

41. Data: 2007-03-25 13:20:34

Temat: Re: Do Asiczki
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 25, 2:44 pm, Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> wrote:

> ROTFL
>
> Loja
>
> --
> *Majkel, ty to ale jestes!*

Więcej Was to nadal przeżywa, niż myślałam. Nie wiedziałam, że aż tyle
kobiet unieszczęśliwiam. Pójdę za to do piekła, albo raczej na stos,
Tak zawsze było z czarownicami: kończyły tragicznie przez te same
kobiety, którym wcześniej pomagały zdobyć miłość ukochanego lub
poprawić nieśność kur ;-)

42. Data: 2007-03-25 18:08:38

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

> Więcej Was to nadal przeżywa, niż myślałam.

Ależ gdzież tam. Ubaw mam po pachy z twojej beznadziejności :)

> Tak zawsze było z czarownicami: kończyły tragicznie przez te same
> kobiety, którym wcześniej pomagały zdobyć miłość ukochanego lub
> poprawić nieśność kur ;-)

Zdecydowanie masz nie po kolei :)

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

43. Data: 2007-03-25 18:11:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lolalna Loja" <s...@n...o2.pl> wrote in message

> Ależ gdzież tam. Ubaw mam po pachy z twojej beznadziejności :)

> Zdecydowanie masz nie po kolei :)

Watpiem w twoje zajawki...

44. Data: 2007-03-25 19:41:32

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 25, 8:08 pm, Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> wrote:

> Ależ gdzież tam. Ubaw mam po pachy z twojej beznadziejności :)

> Zdecydowanie masz nie po kolei :)

To, że mnie nie rozumiesz, świadczy tylko o różności światów, w
których się obracamy i różności sposobów naszego rozumowania. To, że
uparcie mnie zaczepiasz i podążasz za mną, choć Cię tak bulwersuję,
świadczy o trwałości śladów, jakie zostawiam w Twej osobowości. To
jest dobre. Chęć podążania to początek zmian w Tobie, tylko Ty o tym
jeszcze nie wiesz :-) Nie mam aspiracji do pociągania ludzi za sobą,
ale... coś jest w powiedzeniu "Wszyscy jesteśmy Chrystusami", nie
sądzisz? Moja osobowość jest silniejsza od Twojej, więc jest szansa,
że w którymś momencie krzykniesz "eureka" i przestaniesz tak
chronicznie odrzucać wszystko, co reprezentuję :-)

45. Data: 2007-03-25 20:00:39

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja napisał(a):

> Zdecydowanie masz nie po kolei :)

Ale zaczyna wyciągac wnioski i trollować intensywniej na pl.soc.psychologia.
Może się kiedyś na stałe wyniesie :)

E.

46. Data: 2007-03-25 20:02:12

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 25, 8:11 pm, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> Watpiem w twoje zajawki...

Dobrze wiedzieć :-)

47. Data: 2007-03-25 20:04:01

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 25, 9:41 pm, m...@y...com wrote:

> [...]
> że w którymś momencie krzykniesz "eureka" i przestaniesz tak
> chronicznie odrzucać wszystko, co reprezentuję :-)

Możesz zacząć od muzyki w kuchni, bo zaczynać trzeba od rzeczy
najprostszych :-)

48. Data: 2007-03-25 20:05:37

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 25, 10:00 pm, "E." <e...@o...pl> wrote:

> Ale zaczyna wyciągac wnioski i trollować intensywniej na pl.soc.psychologia.
> Może się kiedyś na stałe wyniesie :)
>
> E.

I Ty za mną podążasz?
Zaczynam mieć poczucie misji wyprowadzenia całej p.r.k. "na
psychologię"
:-)))))))))))))))))))))))))))

49. Data: 2007-03-25 20:09:39

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eu6kd9$p66$1@achot.icm.edu.pl>
E. <e...@o...pl> pisze:

> Ale zaczyna wyciągac wnioski i trollować intensywniej na
> pl.soc.psychologia. Może się kiedyś na stałe wyniesie :)

Mogłaby się przenieść na pl.news.admin albo pl.internet.mordplik ;-)

--
Nixe

50. Data: 2007-03-25 20:17:36

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 25, 10:09 pm, " Nixe" <n...@f...pl> wrote:
> Mogłaby się przenieść na pl.news.admin albo pl.internet.mordplik ;-)

Witaj, dawno Cie tu nie było. Czyżbyś pojawiała się tylko za moją
przyczyną?
Jak tam moderacja? Widzisz sama, jaki mam wybór gałązek... W każdej
chwili :-)

Wołowina - walka z gumą
Re: co z jabłek w słoikach??
Zioła Podlewanie