Do Basi Kulesz

1. Data: 2005-05-02 09:12:31

Temat: Do Basi Kulesz
Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc. Jak pownnam prowadzić świerk kłujacy, coby zanadto nie
urósł, tylko tworzył ładny żywopłot. Póki co maja ok. 60-70 cm. U mnie
są dwa lata.
http://www.n-com.home.pl/m27/view_photo.php?set_albu
mName=moje-roslinki&id=zdjecia1_023_800_x_600
Niestety nie wiem co to za odmiana. Teraz są zielone, później
przebarwiaja sie na srebrno. Przorost zeszłoroczny ok. 5 cm
Jeśliby sie okazało, że to Picea pungens 'Glauca Globosa', to problem
jakby sam sie rozwiązał, bo podobno rosna do 3 m.
A co jeśli nie. Podobno można formować. Pewnie to wyczytałam w ktorymś
"Dzialkowcu", dlatego padł wybór na choinki. Podobno, aby zagęścic
należy uszczykiwać końce, ale nie wiem jak.

Pozdrawiam
michalina

2. Data: 2005-05-02 11:36:20

Temat: Re: Do Basi Kulesz
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27" <m...@v...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Podobno, aby zagęścic
> należy uszczykiwać końce, ale nie wiem jak.

Wtedy gdy są miękkie nowe przyrosty, wystarczy uszczykiwać paznokciami.
Pod warunkiem, że nie są obgryzione :-)
oczywiście nie świerki tylko paznokcie.
Sory, że nie jestem Basia. Basia K. mi wybaczy :-)

pozdrawiam Krycha

3. Data: 2005-05-02 16:35:48

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha napisał(a):
> [...]
> Pod warunkiem, że nie są obgryzione :-)
> oczywiście nie świerki tylko paznokcie.
> Sory, że nie jestem Basia. Basia K. mi wybaczy :-)

Cieszę, sie że nie tylko Basia odpowiada. Paznokcie całkiem przyzwoicie
wyglądają pomimo pracy na 7 arach (ja te ziemię pazuramy chwastom
wyrywam). Czy mogłabym poprosić o jakąś miarkę tych uszczknięć np. 0,5
cm, czy też 1 cm?
pozdrawiam
michalina

4. Data: 2005-05-02 18:27:56

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O wpół do drugiej to ja kopię w ogrodzie w wolny dzień:-)))))

> [...]
> wyglądają pomimo pracy na 7 arach (ja te ziemię pazuramy chwastom
> wyrywam). Czy mogłabym poprosić o jakąś miarkę tych uszczknięć np. 0,5

1/2 do 3/4 młodego przyrostu. Oczywiście "młode łapki" nie będę wyglądać zbyt
ładnie, ale przywykniesz:-)

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2005-05-05 06:40:37

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:2183.00000360.4276712b@newsgate.onet.pl...
(...)

> O wpół do drugiej to ja kopię w ogrodzie w wolny dzień:-)))))

Ktoś musi pracować, aby inni mieli wolne od pracy :-)

pa Krycha

Wawrzynkowe problemy
{OT} siatka ogrodzeniowa
Słabo kwitnący migdałek :-(