Do Boskiej - zapachy męskie

1. Data: 2005-11-26 14:24:53

Temat: Do Boskiej - zapachy męskie
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Czy znalazłaś coś ciekawego z ciepłych i korzennych?
Pytam, bo też zamierzam niedługo wybrać się na poszukiwania podobnych typów
zapachów, a że mój chłop jest mało cierpliwy, to chciałabym mieć choć jakąś
minimalną bazę danych, coby go nie narażać na godzinne dreptanie po sklepie
;-)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-11-26 17:59:44

Temat: Re: Do Boskiej - zapachy męskie
Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> [...]
jakąś
> minimalną bazę danych, coby go nie narażać na godzinne dreptanie po

Wspaniały jest brązowy "Hogger" z Yves Rocher.
Słodkawo-korzenny ale nie duszny.
O.

1. Data: 2005-11-26 18:00:33

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <ola@bla-bla_.pl> napisał w wiadomości

Ups, ja nie jestem "Boska" - przepraszam, że się wcinam w czyjąs dyskusję.
O.

1. Data: 2005-11-28 10:39:36

Od: "Boska" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> [...]
> minimalną bazę danych, coby go nie narażać na godzinne dreptanie po sklepie

juz ci mowie. no oprocz naturalnie Obsession CK to jest lekka lipa. Bardzo
ciekawym jest zapach Angel - duzo w nim czekolady, troche wanilii, czekam na
model az przyjedzie i bede mogla przetestowac jak sie rozwija na skorze
meskiej. na papierku calkiem calkiem. Reszta zawsze ma domieszke czegos
paskudnego, albo rozwija sie w owocowo-landrynkowy sposob. Z takich mniej
inwazyjnych to nie odkrylam Ameryki, ale podam co mi zostalo na papierkach do
pozniejszego przewachania. Farenheit - CD, Aqua di Gio, CD Homme, CK One, CK
Obsession Night, Burberry - Weekend, Dolce Gabana - By. Pewnie mnostwo
pominelam, ale nos mi zwiadl od tych wszystkich megasamczych albo ogorkowawych
zapaszkow.

Powodzenia w zakupach, gdybys cos znalazla wartego uwagi to daj znac, chetnie
jeszcze poniucham cos z sensem.

1. Data: 2005-11-28 16:20:41

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boska" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Brazowy Davidoff, cudny stary zapach.Gucci, ten ostatni, mała brazowa
flaszka. Zegna, nie niebieski;-)Shiseido, taka czerwona butla, sorry,
pisze z pamieci nie pamietam jak sie zwał.Boss Boldessarini, wlasnie
wacham, tez fajny;-)

1. Data: 2005-11-28 16:54:55

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:
> flaszka. Zegna, nie niebieski;-)Shiseido, taka czerwona butla, sorry,
> pisze z pamieci nie pamietam jak sie zwał.

Basala.

-- kasica

1. Data: 2005-11-28 18:02:17

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> Basala.

O, o własnie, swego czasu był to nawet zapach roku TS

1. Data: 2005-11-28 18:32:08

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> flaszka. Zegna, nie niebieski;-)Shiseido, taka czerwona butla, sorry,
> pisze z pamieci nie pamietam jak sie zwał.Boss Boldessarini, wlasnie

I stary dobry nieśmiertelny Fahrenheit Diora, najpierw lekko świeży rozwija
sie bardzo ciepło, zmysłowo, egzotycznie.
Contradition for men CK, Dior Homme, Cerruti SI
Z tańszych, bardzo ciekawy jest brązwy i zielony Nature z YR.

Edyta Czyż
// Czego chce kobieta, tego i Bóg chce // przysłowie francuskie

1. Data: 2005-11-28 18:48:58

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dmfifa$cll$1@inews.gazeta.pl>
Sowa <m...@w...pl> pisze:

> I stary dobry nieśmiertelny Fahrenheit Diora, najpierw lekko świeży
> rozwija sie bardzo ciepło, zmysłowo, egzotycznie.

Fahrenheit jest boski, ale pachnie tym co trzeci facet ;-)
A ja chcę coś nowego.
Jutro idę po raz drugi wąchać tegorocznego Diora.
Pierwsze wrażenie było dość zachęcające, ale muszę to jeszcze raz
"przewąchać" ;-)

> Contradition for men CK, Dior Homme, Cerruti SI
> Z tańszych, bardzo ciekawy jest brązwy i zielony Nature z YR.

Dzięki Wam dziewczyny :)
Robię spis zapachów i ruszam na wąchanie.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-11-28 22:01:06

Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrde, tak śledzę wątek i praktycznie nikt nie wspomniał o Hugo Bossie,
choćby tym nowym Energise, czy Green, czy In motion?
Pozdrawiam,
MK

--
MK
PMS Octavia 2 Combi 1.9 TDI'05, Toledo 1.9D'94

Zielone jabłuszko - perfumy (co to?)
Czy Blaize Maxa Factora jeszcze gdzies kupie w Polsce?
Depilator
Vichy-Myokine
[wroc] Fajnie było :))