Do GABi

1. Data: 2004-09-28 22:12:37

Temat: Do GABi
Od: "Małgorzata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam że nowy wątek ale tamten wydawał mi się już.....za długi
A więc krótko o Skorpionie ur.01.11
Wszem i wobec znane są rozmaite metody obrony S.kiedy jest atakowany .Każdy
ze znaków powinien wiedzieć, żeby nie stawać mu na drodze.Dotkliwie kąsa i
pamięta krzywdy.Ironizuje i jest sarkastyczny w swoich wypowiedziach. Nie
ufa ludziom ale jako że należy jednak do znaków społecznych nie pozostawi
przyjeciela samego w potrzebie.Potrzebuje ciągłych wyzwań do działania lubi
pokonywać przeszkody.Nie znosi głupoty i tchórzostwa.Jest najtrudniejszym do
poznania ze wszystkich znaków.Silne kobiety z tego znaku nie maja litości
dla niedorajdów i życiowych nieudaczników.Wymagająca w łóżku i wierna.
Potknięcia partnera zwykle są jego ostatnimi bo nie ma litosci...
Jak nietrudno się domyślić w życiu osiąga zamierzone cele.

Małgorzata

1. Data: 2004-09-28 22:25:16

Temat: Re: Do GABi
Od: "tren R" <t...@s...wupe.pl> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:cjcnmo$mpa$1@news.onet.pl> świadczą kurna o
<Małgorzata>, a tam między innymi:
> Przepraszam że nowy wątek ale tamten wydawał mi się już.....za długi
> A więc krótko o Skorpionie ur.01.11

bardzo poprosze o raku urodzonym 29.06

--
- Chodź ze mną pogratulować Stefanowi. Dziecko się mu urodziło.
- Tak? A co ma?

1. Data: 2004-09-29 05:05:10

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata napisał:

> [...]
> Potknięcia partnera zwykle są jego ostatnimi bo nie ma litosci...
> Jak nietrudno się domyślić w życiu osiąga zamierzone cele.

Taaa....
Jeśli chodzi o Skorpiona, to mnie tam się tam zawsze wszystko zgadza :)

--
GABi

1. Data: 2004-09-29 05:37:26

Od: "jagusia" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

pozwolisz Gabi ze sie wpieprze w twoj watek.
i chociaz ten teksk jest przeznaczony do urodzonych 01.11. (rotfl) to:

> Nie znosi głupoty i tchórzostwa.

chyba urodzilam sie w tym samym dniu co ty;)

1. Data: 2004-09-29 06:24:37

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Taaa....
> Jeśli chodzi o Skorpiona, to mnie tam się tam zawsze wszystko zgadza :)

Nooo.. dziwne bo mnie też .. chociaż chętnie porównałabym różnice między tym
co tu już napisane (01.11) a np
skorpionem urodzonym 16.11 :))
Małgorzatka możesz? :)

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2004-09-29 07:28:05

Od: "Małgorzata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Nooo.. dziwne bo mnie też .. chociaż chętnie porównałabym różnice między
> [...]
Róznice są minimalne a ja tak sie nie wgłębiam .
Ale dodam co jeszcze znalazłam w pewnej księdze :" ich
(Skorpionów)opanowanie i niewzruszony spokój oraz perfidna przebiegłość
czynią z nich szczególnie niebezpiecznych osobników "

Małgorzata

1. Data: 2004-09-29 07:32:52

Od: "jagusia" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Róznice są minimalne a ja tak sie nie wgłębiam .

Gosiu!
jak to?!
przeciez to spersonalizowany, bo oparty na dacie urodzin, portret psychologiczny.. !!

1. Data: 2004-09-29 07:48:00

Od: "Małgorzata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagusia" <j...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Gosiu!
> jak to?!
> przeciez to spersonalizowany, bo oparty na dacie urodzin, portret

Data urodzin wskazuje konkretny znak ...tylko tyle .Jeśli zamierzasz mnie
spalić na stosie to dalej...Ale wolalabym żebyś odpi.....dała mi spokój, ok
? Masz ochotę powalczyć , nie jestem przeciwnikiem dla Ciebie...

--
Małgorzata

1. Data: 2004-09-29 07:51:51

Od: "Justynka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Potknięcia partnera zwykle są jego ostatnimi bo nie ma litosci...
> Jak nietrudno się domyślić w życiu osiąga zamierzone cele.

O tak,wszystko sie zgadza.

Pozdr Justa

1. Data: 2004-09-29 08:07:12

Od: "Małgorzata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...wupe.pl> napisał w wiadomości
> takie litery jak w<news:cjcnmo$mpa$1@news.onet.pl> świadczą kurna o
> <Małgorzata>, a tam między innymi:
>
> bardzo poprosze o raku urodzonym 29.06

Meżczyzna Rak - to osoba wrażliwa i łatwo sie wzrusza .Jest domatorem. Ma
bogate życie wewnętrzne, nieco odczuwa lęk przed światem zwnętrznym.
Najlepiej czuje się w domu pośrod swoich rzeczy ,w swoim ogrodzie i pośrod
swoich pamiątek do których przywiązuje duża wagę.Uwielbia spędzać czas nad
wodą. Łatwo sie przywiązuje do ludzi, rzeczy i miejsc.Rak w odbiorze innych
może być szorstki , twardy i energiczny ale to tylko maska i pancerz bo
wewnątrz jest cieply i kochany i boi sie zranienia.Ogólnie oszustwo
towarzyszy Rakowi często .zmyśla dosyć gładko i czasami sam w to wierzy co
sobie wymyśli. Idealny ojciec.Dzieci po prostu kochają wszystkie osoby ze
znaku Raka. Najlepiej czuje sie w gronie swoich znajomych posród obcych może
być postrzegany jako mruk.Uczucia a nie sex sam w sobie mają dla niego
wartość.Powinien szukać kobiety ze znaku Ryb i....będzie szczęśliwy
.Skorpion też jest godnym zainteresowania dla Raka.

--
Małgorzata

"dołek":(
Starsza! Lucy!