Starsza! Lucy!

1. Data: 2004-09-28 21:19:18

Temat: Starsza! Lucy!
Od: " Pyzol" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i jak?

( kurka, poprzedni post mi nie wylecial,ale jesli jeszcze wyleci to nie
marudzcie).

Kaska

1. Data: 2004-09-28 22:31:11

Temat: Re: Starsza! Lucy!
Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Pyzol" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No i jak?

Ciiiiiiiiiiiii:) spoko.... byłam dzis łaskawa dla
swojego cżłowieka i dałam mu kilka razy popalić;)

potem jakieś pifko i ogólnie przyjemny dzień....
bardzo.... choć wstałam o świcie.....

Kaśku... kilka wyjaśnień... kregosłup mam
nietenteges ze starości! a nie od niepalenia....
ale jeden taki PAN wsadził mi co nalezy .....
znaczy w kregosłupie! .. i teraz mogę zasuwać
na 5 pietro w ramach neutralizacji głodu
nikotynowego..... szklanka wody tez nie od
czapy, bowiem niskie ciśnienie które mnie
dopada na odwyku mozna podwyższyć
zwiekszeniem objętości płynów w naczyniach
do tego przeznaczonych!

starsza, chtura oddawała się dziś starym nałogom
i w siuperowskim nastroju jutro przystępuje do
kolejnej fazy abstynencji... albo nie... jesli
nie będzie się jej chciało... hawk!

1. Data: 2004-09-28 22:46:03

Od: " Pyzol" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

starsza <s...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> swojego cżłowieka i dałam mu kilka razy popalić;)
>
> potem jakieś pifko i ogólnie przyjemny dzień....

Ja tez i te zmialam ( i ciagle mam, bo u mnie dopiero za dwadziescia szosta) p
[rzyjemny dzien.

Azem sie rozczulila jak twoja odpowiedz zobaczylam i po rieslinga do lodowki
poleciala ....

> Kaśku... kilka wyjaśnień... kregosłup mam
> nietenteges ze starości! a nie od niepalenia....

Zara! Jaz tako glupio to jo nie jestem. Domyslilam sie. Fajnie ze ci wstawili
to cos.
> ale jeden taki PAN wsadził mi co nalezy .....
> znaczy w kregosłupie! .. i teraz mogę zasuwać
> na 5 pietro w ramach neutralizacji głodu
> nikotynowego.....

Tak sobie mysle, ze to "leczenie " bolem, to najmadrzejesze nie jest.

Bo twoje body odpiera to tak: jak nie pale, to boli, jak pale to - Uoooooo!
Cooooool!

To ty juz lepiej lataj po tych schodach z papierosem, co by ci sie zle
kojarzyl.
> starsza, chtura oddawała się dziś starym nałogom
> i w siuperowskim nastroju jutro przystępuje do
> kolejnej fazy abstynencji... albo nie... jesli
> nie będzie się jej chciało... hawk!

Czymam kciuki za Siechcialo.

Kaska

P.S. Ty, kochana, teraz pamietaj,ze masz na psp rodzine i sobie tak nie milcz
jak cos zglosisz, bo sie ludzie martwia!

1. Data: 2004-09-28 23:15:37

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Pyzol" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja tez i te zmialam ( i ciagle mam, bo u mnie dopiero za dwadziescia
szosta) p
> [rzyjemny dzien.

to masz fajosko... jeszcze miły wieczór przed Tobą:)

> Azem sie rozczulila jak twoja odpowiedz zobaczylam i po rieslinga do
lodowki
> poleciala ....

ekhm.... a ja se tokaja też troszeczkę, bo wiesz....
po małym pifku może chcieć się dać frajde kubkom
smakowym;)

> Zara! Jaz tako glupio to jo nie jestem. Domyslilam sie. Fajnie ze ci
wstawili
> to cos.

...jądro.... (tfu_tfu_tfu_ przez lewe ramię)
i miażdzyste... bleeeeeeeeee:(

> Tak sobie mysle, ze to "leczenie " bolem, to najmadrzejesze nie jest.
> Bo twoje body odpiera to tak: jak nie pale, to boli, jak pale to -
Uoooooo!
> Cooooool!

hehehhee... mój człowiek nie taki gupi!
chciałam przez analogię pokazać znaczną
tolerancję na ból fizyczny mojego człowieka
i jej brak - na głod nikotynowy.....
to najbardziej zastanawiający mnie paradox....

> To ty juz lepiej lataj po tych schodach z papierosem, co by ci sie zle
> kojarzyl.

Co Ty! ja teraz jestem propagatorka fizkultury
i świeżego powietrza:) jak mnie taka próżnia
z tej abstynencji wypełnia to musze ją wypróżnić
(jak to z póżnią bywa).... znaczy wyrównać
ciśnienie muszę..... i to ssanie wewnętrzne jakimś
dopustem potraktować.... czyli wiesz.....
druga zasada termodynamiki...itd......

a entropia ciągle wzrasta..... a po pifku
pobudzona wyobraźnia rozpościera przede mną
różne procedury przeparacia tej próżni i
rozpasania się w rosnącym chaosie i hałasie:)

hihihihi... sorry Kaśku.... ale słucham
własnie..... nie moge powiedzieć czego
(wersja piracka) ale mam szereg asocjacji....

starsza, chtura przegięła, ale i tak hawk!

Piesek: przecież i tak będę trochę niegrzeczną
grzeczną dziewczynką

1. Data: 2004-09-28 23:35:05

Od: " Pyzol" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

starsza <s...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

No zesz, kurka wodna nie mieszaj ( procentow)! Bo jak mnie sie riesling
skonczy to bede musiala za calvadosa chwycic, a to morderstwo! (znaczy:
razem).

Wieczor mam cudny. Z lewej strony okno i wielkie manitobianskie slonce za
nim. Prerie. Wielkie Prerie. ( tj. tylko suburb, ale tyz zjadliwy). Pies i
Koty sie namolaja na kolacje, ale Misiek juz jest, to je nakarmi. Poki co,
siedzi na swoim komputerze i Skajpuje ze swoim synem w Warszawie.

> ....jądro.... (tfu_tfu_tfu_(...)

SWINTUCHA! Kurka, Starsza, co ty tak, przy ludziach...;)
> i miażdzyste... bleeeeeeeeee:(

???????????????????????????????????????

> hehehhee... mój człowiek nie taki gupi!
> chciałam przez analogię pokazać znaczną
> tolerancję na ból fizyczny mojego człowieka
> i jej brak - na głod nikotynowy.....
> to najbardziej zastanawiający mnie paradox....

Jesli wiesz,ze twoj czlowiek nie taki glupi to co mu takie durne zagadki
zadajesz? Szanuj go. Bo to taka malpa,ze cie przechitszy.

Wiesz co mi sie raz przytrafilo ( pisalam tu juz o tym wiec ci co znaja,
niech
nie piszcza o ginko, bo pamietam!)

Otoz zaczelam sobie liczyc papierosy. Cala dumna chwalilam sie,ze wypalilam
jednego badz dwa.

(I to bylo moje ostatnie klamstwo w zyciu. )

Bo... sluchaj, to wrecz nieprawdopodobne - w ukryciu mialam druga paczke,
podpalam z niej, - i sama przed soba lgalam jak z nut,ze wypalilam tylko
jednego, dwa. Z tej oficjalnej paczki. Wszyscy mnie chwalili, bo nie
wiedzieli! O tej ukrytej. J atez sie cieszylam, jak glupi do sera, ze
wypalilam jednego, dwa.

> [...]
> (jak to z póżnią bywa).... znaczy wyrównać
> ciśnienie muszę..... i to ssanie wewnętrzne jakimś
> dopustem potraktować.... czyli wiesz.....

Z drugiej zasady termodynamiki, to ja najlepiej "itd" pamietam. Ma ci sie
palenie zle kojarzyc i jusz!

> a entropia ciągle wzrasta..... a po pifku
> pobudzona wyobraźnia rozpościera przede mną
> różne procedury przeparacia tej próżni i
> rozpasania się w rosnącym chaosie i hałasie:)

No i sruuuu!

> hihihihi... sorry Kaśku.... ale słucham
> własnie..... nie moge powiedzieć czego
> (wersja piracka) ale mam szereg asocjacji....

Ja slucham, jak zawsze, flamenco (ja tutaj wszystkich flamenkiem lecze). Jak
ci to jadro w kregoslup wpieli, to tez mozesz sobie potupac. Sprobuj.
Asocjacje ci w takim szeregu stana, ze o paleniu zapomnisz ( zdarza mi sie!).

> starsza, chtura przegięła, ale i tak hawk!

O co - juz jest jutro?

Jutro to jest dzis, ktore bylo wczoraj.

Kaska

ed_robak1@gazeta.pl