Ania Lipek

71. Data: 2000-08-28 17:43:54

Temat: Do Kamasutry master.
Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

;Kamasutra master; napisał(a) w wiadomości:
<3...@f...onet.pl>...

> [...]
Przyjda

>A chcesz sie zalozyc?

Napewno mam więcej akcji TPSA niż Ty i większą dywidendę z postów Ani
zakoszę niż z Twoich. Więc poczytaj sobie do poduszki wierszyk znanego
literata - cytuję:
>" Szwecki
> [...]
Ani szwecka

72. Data: 2000-08-28 17:48:21

Temat: Re: Ania Lipek
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mark Smys <s...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8obt3a$nj1$...@n...tpi.pl...

> Nie bądźmy obłudni!!!
>
> --

staram sie nie byc
:)

--
pozdrawia Valérie

73. Data: 2000-08-28 17:51:37

Temat: Re: witam wszystkich czarna lista psp
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robercikus <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:WVtq5.1227$I...@n...tpnet.pl...
> Wy sobie zartujecie, a przeciez sprawa jest powazna. Jesli grupa nie
> jest moderowana to jasne, ze kazdy moze sobie wypisywac kompletne
> bzdury i nic mu za to nie grozi. Ktos wreszcie wspomnial o tym, zeby
> sobie odfiltrowac niechciane osoby. Swietny pomysl! Ja dodam tutaj, ze
> dla dobra "zacofanych" mozna zrobic cos w rodzaju czarnej listy, ktora
> byla by publikowana na forum, a zawierala by spis osob
> "niezacofanych".

dobrze mozemy stworzyc czarna liste psp
ale troszke sie tego projektu boje
demokracja u nas hm ... kuleje

--
pozdrawia Valérie

74. Data: 2000-08-28 18:07:00

Temat: Odp: Ania Lipek
Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Lityński :

> Jemu (Ani) juz nawet psychiatra nie pomoze. To nieuleczalny przypadek.

Uleczalny.
Jest sposób :-)
Filip

75. Data: 2000-08-28 18:07:03

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Valérie :

> zloszcze sie nie z powodu pisanych przez Ciebie taka "polszczyzna" postow
> zloszcze sie z tego powodu iz w gronie chyba posiadajacych jakies tam
> wyksztalcenie osob - uchodzi Ci to na sucho

Zauważ Waleria, że na Anię jest sposob - poczytaj dokładnie moje dialogi z
nią chociazby przy tematach o stronie internetowej, morderczyni i innych ,
ciut wcześniej. I nie chodzi o to, że przeklinam (czyli, niejako pisze "pod
nią"), bo taka metoda nic nie da, zresztą przeklinanie nie jest żadną
frajdą.
Chodzi o to, że można ją przypiąć do muru i dziecko zaczyna wtedy piszczeć,
łagodnieje i myśli racjonalnie. To jest glówny powód, dla którego
zainteresowałem się osobą Ani Lipek - ile w tym psychologii, móc badać, jak
zachowuje się ktoś, z kogo jawnie i chamsko robię sobie jaja :-)

> P.s do pozostalych
> czy zawiadujacy ta grupa nie moze cos z w.w przypadkiem zrobic ?

Może - tyle, że wtedy czepicie się Ptaszka Filipa, jak znam zycie :-)

Ptaszek Filip

76. Data: 2000-08-28 18:07:04

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorrit :

> konsekwentne ignorowanie Jej postów.

Absolutnie nie, to nic nie da.
Filip

77. Data: 2000-08-28 18:07:07

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa :

> Dobry wieczor - znam juz zalozenia grupy, wiem, ze moge jej nie czytac -
OK,
> ale czytam / TO MOJ WYBOR /
> i niesmialo prosze, odpowiedzcie czy ponizszy tekst naprawde jest
> a/ zabawny ?
> b/ odkrywczy ?
> c/ nowatorski psychologicznie ?
> d/ ????????

a) i d)
Filip

78. Data: 2000-08-28 19:15:43

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

;Kamasutra master; napisał(a) w wiadomości:
>A jak by Ci ktos powiedzial ze to prawda? Czy bylbys usatysfakcjonowany? A
tak
>wogule to slyszalem ze ona wogule nie jest czlowiekiem, nawet nie netuje z
>Ziemii.

Ależ to nieprawda ja kiedyś widziałem Anię na plaży w jednym z kurortów nad
naszym szlachetnym Bałtykiem. Trochę się zmartwiłem jak zobaczyłem że
przyjechali z Greenpees (czy jakoś tam) i wrzucili ją do wody ... :-))
Zenek

79. Data: 2000-08-28 19:27:47

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan_Zenek wrote:
[..]
> naszym szlachetnym Bałtykiem. Trochę się zmartwiłem jak zobaczyłem że
> przyjechali z Greenpees (czy jakoś tam) i wrzucili ją do wody ... :-))

Zepchnęli jeśli już, ale to nieładnie sobie robić żarty z kogoś ;)

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

80. Data: 2000-08-28 20:42:13

Temat: Re: Do Kamasutry master.
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dorrit > wrote in message ...

> Więc poczytaj sobie do poduszki wierszyk znanego
>literata - cytuję:
(...)
Brawo, Dorit!
Teraz wypadaloby tylko podac Trzynasta Ksiege Fredra.
Wyglada na to, ze rozkoszujesz sie takimi wierszami. Zreszta w mowie tez
uzywac takie wyrazenia. Pod tym wzgledem chyba przodujesz wsrod psychologow.

jakub

\\\
donkiszoteria
Swiatoobraz - Magazyn Nowej Inteligencji
Re: kundalini