Do Lii i innych, instrukcja Alaski

1. Data: 2005-12-07 13:14:38

Temat: Do Lii i innych, instrukcja Alaski
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ogromna prosbe, własnie przytargałam z Macro automat do pieczenie
chleba.Niestety nie ma instrukcji obsługi;-(maja im dosłac.Niech ich
diabli, a ja juz nie moge sie doczekac.Musze miec chleb juz,
natychmiast;-)czy byłby ktos w stanie mi zeskanowac, albo tak po krotce
omówic działanie machiny?Byłabym strasznie wdzieczna.Z adresu trzeba
wyrzucic FIKU

Gosia

2. Data: 2005-12-07 15:48:31

Temat: Re: Do Lii i innych, instrukcja Alaski
Od: "almadka" <a...@a...przed.maupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam ogromna prosbe, własnie przytargałam z Macro automat do pieczenie
> chleba.

A w ktorym Macro kupowalas? Bo ja sie dzis wybieram w tym samym celu do
Przejazdowa i sie nastawilam, ze dzis bede piekla chleb...

almadka

3. Data: 2005-12-07 16:18:33

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@a...przed.maupa.pl> napisał w
wiadomości news:9390b$43970453$540a16f0$26375@news.chello.pl...

> A w ktorym Macro kupowalas? Bo ja sie dzis wybieram w tym samym celu
> do Przejazdowa i sie nastawilam, ze dzis bede piekla chleb...

Ja kupowałam w tym w Gdyni, ale obawiam sie ze nie maja w zadnym:-(
Wkurzona jestem, a na dodatek nic nie mowia o braku instrukcji.Dopiero
jak rozpakowałam to sie okazało ze lipa, nic nie ma.Pani łaskawie mnie
poinformowała, ze moge towar oddac, bo instrukcje dopiero sa
zamówione.Znalazłam w necie, dziewczyne co SPRZEDAJE instrukcje za 4,
75! ale ja chce dzisiaj piec, buuu

4. Data: 2005-12-07 16:29:49

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik napisał(a):
> [...]
> natychmiast;-)czy byłby ktos w stanie mi zeskanowac, albo tak po krotce
> omówic działanie machiny?Byłabym strasznie wdzieczna.Z adresu trzeba

jaki chleb i jaki automat ???
Marsjasz

5. Data: 2005-12-07 16:53:36

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:dn72m7$hm8$6@atlantis.news.tpi.pl...

> jaki chleb i jaki automat ???
> Marsjasz

automat do pieczenia chleba Alaska BM 2000, a chleb planowąlam taki z
kefirem;-)

6. Data: 2005-12-07 16:58:08

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik napisał(a):

> [...]
> wiadomości news:dn72m7$hm8$6@atlantis.news.tpi.pl...

> automat do pieczenia chleba Alaska BM 2000, a chleb planowąlam taki z

qrde mam cala instrukcje z przepisami do maszynki Durabrand...
nie wiem czy beda one pasowac do Alaski...
dokladne odmierzanie skaldnikow jest bardzo wazne...
Mars

7. Data: 2005-12-07 17:11:45

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:dn74bc$q9c$2@atlantis.news.tpi.pl...

> qrde mam cala instrukcje z przepisami do maszynki Durabrand...
> nie wiem czy beda one pasowac do Alaski...
> dokladne odmierzanie skaldnikow jest bardzo wazne...

Ja nawet nie wiem jak to odpalic;-(tzn, niby właczyc to proste, ale co i
w jakiej kolejnosci, to juz ciemna magia

8. Data: 2005-12-07 17:13:26

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Dec 2005 17:18:33 +0100 I had a dream that Gosia Plitnik
> [...]
>poinformowała, ze moge towar oddac, bo instrukcje dopiero sa
>zamówione.Znalazłam w necie, dziewczyne co SPRZEDAJE instrukcje za 4,

A może w Makro a nie w Macro? Moim zdaniem to powinnaś wymienić ten towar,
z punktu widzenia prawa NIE WOLNO sprzedawać towaru bez polskojęzycznej
instrukcji.

--
Grzegorz Janoszka

9. Data: 2005-12-07 17:18:53

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...

> [...]
> towar,
> z punktu widzenia prawa NIE WOLNO sprzedawać towaru bez

Sorry, zle napisałam.Oczywiscie, ze w Makro.Chcieli mi "odebrac" towar,
bo tam zadnej instrukcji nie ma, nic, a nic.Ja, jednak tak sie
nastawiłam na kupno, ze szkoda było mi rezygnowac, tym bardziej ze
został przedostatni.Widac ludziom instrukcja potrzeba nie była:-)

10. Data: 2005-12-07 17:29:16

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik napisał(a):

> [...]
>

> Ja nawet nie wiem jak to odpalic;-(tzn, niby właczyc to proste, ale co i
> w jakiej kolejnosci, to juz ciemna magia

nie wiem sprobowac mozna...
u mnie jeden przycisk to program jeden wielkosc bochenka i jeden kolor
skorki...
sprobuj tak:
2 program (chleb francuski u mnie) albo taki co robi chleb 3 i pol
godziny...
wielkosc bochenka na max
skorka jak lubisz...
i tak 1 i 1/2 kubka wody...
3 lyzki stolowe mleka w proszku odtluszczonego...
cukier 1 i 1/2 lyzki stolowej...
sol 1 i 1/2 lyzeczki od herbaty
olej slonecznikowy 1 i 1/2 lyzki stolowej...
maka pszenna 4 i 1/2 kubka...
drozdze szybko dzialajace w proszku 1 i 1/2 lyzeczki od herbaty...
Mars

osmiornica ?
Gulasz
żołądkowa