Do Michaliny

1. Data: 2005-04-14 08:13:24

Temat: Do Michaliny
Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Gdzies mi sie zapodzial adres sprzedawcy tego amerykanskiego derenie.
Mozesz prosze raz jeszcze podac?

Irek

2. Data: 2005-04-14 23:27:25

Temat: Re: Do Michaliny
Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki napisał(a):
> Gdzies mi sie zapodzial adres sprzedawcy tego amerykanskiego derenie.
> Mozesz prosze raz jeszcze podac?
>
> Irek

Tu znajdziesz wszystko: adresy telefony
http://garden-of-dreams.fm.interia.pl
Jak bedziesz chciał to mogę Ci zakupić. Moja corka może to przewieżć do
Wroclawia. U niej (badż gdzies we Wroclawiu) bedziesz mógł odebrać.

michalina

3. Data: 2005-04-15 07:25:38

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 schrieb:

> Tu znajdziesz wszystko: adresy telefony
> http://garden-of-dreams.fm.interia.pl
> Jak bedziesz chcia?, to mogÄ(TM) Ci zakupiÄ?. Moja corka mo? 1/4 e to
> przewie? 1/4 Ä? do Wroclawia. U niej (bad? 1/4 gdzies we Wroclawiu) bedziesz
> m??g?, odebraÄ?.
>
> michalina

No to pieknie sklada! W przyszlym tygodniu poogladam to sobie spokojnie
i dam Ci znac. Czy ja moge sie jakos wywdzieczyc i cos dla Ciebie
poszukac? Wkrotce bede zamawial ale najpierw chce wyszukac najtansza
przesylke, bo tu mozna sie zrujnowac zamawiajac rosliny.

Irek

4. Data: 2005-04-15 20:59:17

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> poszukac? Wkrotce bede zamawial ale najpierw chce wyszukac najtansza
> przesylke, bo tu mozna sie zrujnowac zamawiajac rosliny.

Nie ma takiej potrzeby. Tyle ostatnio nasadzilam, że obawiam sie, że
jeno mi piła jest potrzebna, a tą bez problemów mogę nabyć tutaj.
Daj znać co wybierzesz.

michalina

żurawina
sklep wysylkowy z papierowym katalogiem