Do Niemiec

31. Data: 2013-08-19 09:52:22

Temat: Re: Do Niemiec
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:kurtgs$t7u$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> skatologicznie i moczopłciowo z powodu frustracji, jaką polityka
> niektórych
> wpływowych jego sfer wywołuje wśród wrażliwych ludzi, ale raczej staram
> unikać tego rodzaju inwektyw choć niekiedy przyznaję zasłużonych.
> Oczywiście
> są tacy, którym puszczają zwieracze, ale tego typu włoskie wiązanki są
> interpretowane często przez kler jako przejaw działania zła, szkoda tylko
> że
> nie widzą iż w nich samych zawartego, w ich sztywności i skostniałości.

Powiedz mi proszę: czy człowiek, który IMO całą swoją aktywność życiową ma
przeniesioną na internet, gdzie praktycznie w każdym poście atakuje KRK, a w
szczątkowym życiu realnym wykłóca się z sąsiadami (o czym sam pisze)- może
być osoba opetaną? Czy istnieją przesłanki ku temu, by tak przypuszczać? Tak
czy nie?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

32. Data: 2013-08-19 10:15:33

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-19 09:52, Chiron pisze:

> [...]
> atakuje KRK, a w szczątkowym życiu realnym wykłóca się z sąsiadami (o
> czym sam pisze)- może być osoba opetaną? Czy istnieją przesłanki ku

Każdy nałóg, każde nawet nadużywanie można miało kwalifikować jako
opętanie. Tym bardziej że trudno jednoznacznie ustalić gdzie leży
granica między normalnością, a opętaniem. Ile trzeba siedzięć w necie
żeby zakwalifikować kogoś jako opętanego, ile trzeba odmawiać
"zdrowasiek" nazwać tego głęboko religijnego człowieka - "opętanym".
Przecież chyba sam przyznasz Chiron, że te katolickie rozmowy z Bogiem
to rzecz jakby trochę świadczyła o opętaniu?

33. Data: 2013-08-19 10:17:55

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-19 00:44, Jakub A. Krzewicki pisze:

> E tam, Glob nie jest opętany, ma po prostu własne poglądy. A ty od razu z
> kakimiś gussłami chcesz naznaczać ludzi. Nie ta epoka. Nowoczesna duchowość
> buduje się na wiedzy i wykształceniu, a nie na lękach i przesądach.

Czyli co chcesz powiedzieć, Kuba - Twoja wiedza i wykształcenie nakazują
Ci odrzucić wiarę? Co właściwie wnosi nowego wobec zagadki życia ta
Twoja wiedza i wykształcenie? Znalazłeś w nich choćby jedną odpowiedz na
kluczowe pytania?

34. Data: 2013-08-19 11:12:51

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
> przyznasz Chiron, że te katolickie rozmowy z Bogiem to rzecz jakby trochę
"opętanie" przez Ducha Świętego a opętanie przez demony to w Twojej opinii
to samo?

35. Data: 2013-08-19 12:19:32

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak glob stoi na gruncie wiedzy i racjonalizmu , a twoja radio ma ryja wzywa do
mordów, zachowujesz się jak Hitler w bunkrze, czego świat chce od nazistów, wytoczył
hitler wojne światu, tak jak kler watykańki z radio maryja wytoczył wojne polakom,
wyzwywając od szatanów od zła, jak podczas palenia czarownic na stosie.

36. Data: 2013-08-19 12:25:31

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]
- pokaż cytowa

Przesłanki do umieszczenia ciebie na zakładzie psychitrycznym, jak ty w ludziach
widzisz szatana, jak widzimy są .

37. Data: 2013-08-19 12:35:01

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To jednak nie naiwność nabierania się na oszustów z kleru wmawiających ludziom złe
moce, to już choroba psychiczna, no glob krytykuje kler to glob opentany, to już jest
zachowanie bardzo chorej osoby psychicznie i jak Chiron poza internetem tak się
zachowuje, to tylko czekać jak zniknie, hospitalizowany na zakładzie psychiatrycznym.
Chiron jest dokładnym przykładem do czego doprowadził go kler.

38. Data: 2013-08-19 13:00:19

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Twoje nastawienie. Ja rozumiem, że jasne postawwienie sprawy
przez KRK w sprawie buddyzmu może nie nastrajać Cię przychylnie. Jednakże- o
czym już wiele razy pisałem- nie dziw się, że KRK nie wspiera religii, w
której wierni mogą sobie do woli poczynać z demonami. W Kościele to
niedopuiszczalne: z demonami nie ma żadnych układów. "Idź precz"- i tyle. Po
to KRK kształci odpowiednich ludzi (księży- egzorcystów), żeby demony
wypędzali. WYPĘDZALI- a nie się z nimi układali: może dam ci to, a ty mi
zrób to. Ponieważ demony czyhają także na ludzi medytujących- KRK dopuszcza
medytację pod okiem doświadczonych księży (zakonników). No to jak chcesz,
żeby glob pozbył się demonów?

Tu nie chodzi o to że kler nie wspiera buddystów, tu chodzi o to że kler wzywa
do....Nienawiści ...perzeciwko innowiercom, określając ich religię jaką złą która ich
wypacza, kler odmawia Krzywickiemu prawa do wyznawania własnej religii i napuszcza
podobnych tobie idiotów, jacy ludzie jak Krzywicką są źli, a to już jest
prześladowanie i jednoczenie plucie na polską konstytucje, czyli łamanie prawa bo
konstytucja zapewnia wolność wyznania w polsce.

39. Data: 2013-08-19 14:10:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> dopuszcza medytację pod okiem doświadczonych księży (zakonników). No to
> jak chcesz, żeby glob pozbył się demonów?

Tyle że polsko-litewska mądrość ludowa przekazana do publicznych kronik
przez historyczny gest króla Jogaiły głosi "Bogu świeczkę, diabłu ogarek" i
dlatego bliższa jest buddyzmu niż katolicyzmu, który tu jest obcy i nie ma
wyczucia "genius loci" w postaci naszego poczciwego imci Boruty, próbując go
egzorcyzmować. Chłop polski jak to chłop, nieraz w życiu układał się z
diabłem ludowym i jak głoszą anegdoty i legendy, go swoim polskim chłopskim
rozumem przechytrzył. Czasem za cenę duszy szwaba, kacapa, gudłaja,
angielczyka czy inego pludraka --- co prawda, to prawda.

Diabeł polski i w ogóle słowiański jest zresztą raczej komiczny niż straszny
i tragiczny, w większości to żul i utracjusz lubiący wypić piwo i gorzałkę w
karczmie i niechętnie poddający się dyscyplinie, nawet rozkazom samego
Belzebuba. Najczęściej leży pijany w trzy d... w rowie ze złamanym jednym
rogiem i nakrywa się ogonem, żeby nie marzł. Fajnie też przedstawiał
demonologię ludową Północy Czesław Miłosz w "Dolinie Issy": diabły polsko-
litewskie jako duchy marne nieucywilizowanej natury czyhające w łozinach,
wykrotach i rojstach... czasem przybierały kształt obcokrajowca z Królewca
czy innego Sankt-Pietierburga.

--
????
???

40. Data: 2013-08-19 15:23:54

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

-
????
???
??????

Bo szatan to od zawsze była metafora zła, czyli jak ktoś źle postępował to mówiło się
szatańskie nasienie, bo źle postąpił a nie że opentany. Ale kler i jego wymysły to
ostre psychozy psychiczne i traktują dosłownie, co świadczy też o debiliźmie. Tak
jak psychotykowi rzucisz na stół przed nim zapałki to uzna że twoje zachowanie jest
celowo wymierzone w jego a nie że położyłeś zapałki. Tak więc i metafory stają się
dosłowne.

Wypadki
20 rocznica
Lemański
Lama Ole Nydahl - Panel dyskusyjny nt. książki "O śmierci i odrodzeniu"
Wojna?