Re: Do Niemiec

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Do Niemiec
Date: Mon, 19 Aug 2013 09:52:22 +0200
<kurgck$bn9$1@node2.news.atman.pl> <kurioo$ila$1@node1.news.atman.pl>
<kurj6o$efa$1@node2.news.atman.pl> <kurk29$f1o$2@node2.news.atman.pl>
<e...@g...com>
<9...@g...com>
<b...@g...com>
<kurtgs$t7u$1@node1.news.atman.pl>

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:kurtgs$t7u$1@node1.news.atman.pl...

> Mnie bardziej rzuca się w oczy inna niekonsekwencja. Chirek należy do
> osób,
> które na różnych grupacgh wypowiadały się przeciwko "mind control" w
> wydaniu
> burżujasów z New World Order. A tu nagle jest zwolennikiem podobnych
> praktyk z ramienia Watykanu. To albo będzie konsekwentny i odetnie się od
> egzorcystów z Watykanu tak samo jak od tych z Washington D.C. albo ma po
> prostu podwójną moralność "Kalemu ukraść krowę --- źle, Kali ukraść krowę
> --- dobrze". I jak mówić w tym kontekście o duchowości? Do egzorcyzmu
> [...]

Powiedz mi proszę: czy człowiek, który IMO całą swoją aktywność życiową ma
przeniesioną na internet, gdzie praktycznie w każdym poście atakuje KRK, a w
szczątkowym życiu realnym wykłóca się z sąsiadami (o czym sam pisze)- może
być osoba opetaną? Czy istnieją przesłanki ku temu, by tak przypuszczać? Tak
czy nie?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron