Fw: Do Pana Dyrektora

1. Data: 2005-07-12 20:42:03

Temat: Fw: Do Pana Dyrektora
Od: "Leszek Konopa" <l...@c...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

W poniżej odpowiedzi na moje podanie ponoć miało być tak pięknie, ale chcąc
się spytać jak jest z tą pracą na moje e-maile nie odpowiadają. A podczas
rozmów telefonicznych Pani Kasia tłumaczy się że Pan Prezes firmy przebywa
za granicą.On osobiście musi podjąć decyzje.
Z całej tej pracy to chyba wynika przysłowie obiecanki cacanki a głupiemu
Co Państwo o tym myślicie?

Pozdrawiam,
LESZEK
-
Rozpasanie i hulaszczy tryb zycia emerytow i rencistow rujnuja budzet
RP. (C)Pearl
"Miara czlowieczenstwa jest gotowosc niesienia pomocy innym"

2. Data: 2005-07-14 10:06:59

Temat: Re: Do Pana Dyrektora
Od: "jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-
> Rozpasanie i hulaszczy tryb zycia emerytow i rencistow rujnuja budzet
> RP. (C)Pearl
> "Miara czlowieczenstwa jest gotowosc niesienia pomocy innym"

Szanowny Panie Leszku;

W polsce *panuje* dziki złodziejski kapitalizm. Związki zawodowe
przestały bronić spraw pracowniczych. Poszły na układy z pracodawcami
bo mają w tym własny interes. Osoby niepełnosprawne nie mają
swego przedstawicielstwa w Sejmie. A jeżeli już to są przylepiani
do emerytów i rencistów. Interesy emerytów i rencistów są diametralnie
różne. Kiedyś w polskim parlamencie sprawami osób niepełnosprawnych
miał zajmować się Ryszard Sławiński. Kilka razy pokazał się z
Pawłowskim z "Integracji" i na tym skończyła się rola jednego
i drugiego.Dziś Sławiński broni własnych interesów w K.R. R.i T..
A Pan Pawłowski własnego stołka i tantiem z mediów.
Musi Pan pamiętać, że w Polsce jest około 6 milionów bezrobotnych.
Osiem milionów Polaków żyje za przysłowiowego dolara dziennie.
Pana korespondencja z pracodawcą była prawidłowa, choć sposób
pisania Pańskich listów może świadczyć, że Pan ma małe doświadczenie
z polską biurokracją. Być może przed podpisaniem angażu nie
powinien Pan stawiać warunków pracy w domu.
Proszę spokojnie czekać na dalszy bieg wydarzeń. Mamy lato. Wszyscy
myślą o wakacjach. Dyrektor i sekretarka też.
Jeżeli chciałby Pan konsultacji prawnej, w grupach dyskusujnych jest:
pl.soc.prawo
Proszę w dalszej korespondencji z pracodawcą utrzymywać taki
poddańczy styl. Oni to lubią, oni to kochają. Przed słowem *Pan*
może Pan dodać *Wielce Szanowny*
--
Ukłony
Jagna :-))

3. Data: 2005-07-14 10:38:42

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szanowny Panie Leszku;
>
> Być może przed podpisaniem angażu nie
> powinien Pan stawiać warunków pracy w domu.

Ten konkretny warunek trzeba stawiac bo inaczej wyjdzie sie na kretacza

> Proszę w dalszej korespondencji z pracodawcą utrzymywać taki
> poddańczy styl. Oni to lubią, oni to kochają. Przed słowem *Pan*
> może Pan dodać *Wielce Szanowny*

i lizusa. To koszmarne polaczenie, ktorego wiekszosc pracodawcow nie
toleruje

Leszek

4. Data: 2005-07-14 11:28:30

Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jagna napisał(a):

> --
> Ukłony
> Jagna :-))

Sanders, czy jak mu tam nie uczy ustawiać delimiterów ?
--
|______ Stasio Podróżnik
o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

5. Data: 2005-07-14 14:44:26

Od: "Kowalski" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl>
napisał w wiadomości news:db5i5n$gop$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Sanders, czy jak mu tam nie uczy ustawiać delimiterów ?
> [...]

Ej Ty 'Stasio Podroznik' lepiej bys pomogl chlopu
a jak juz nie mozesz pomoc
to przynajmniej NIE/zaczepiaj dziewczyny ktora
cos sensownego napisala

6. Data: 2005-07-15 20:59:55

Od: "Leszek Konopa" <l...@c...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !~

Użytkownik "jagna" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Leszek Konopa" <l...@c...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

> chcąc
[...]
'
> Proszę spokojnie czekać na dalszy bieg wydarzeń. Mamy lato. Wszyscy
> myślą o wakacjach. Dyrektor i sekretarka też.

Tylko, ze ten proceder trwa juz od kwietnia.

LESZEK
-

7. Data: 2005-07-18 20:50:27

Od: "Leszek Konopa" <l...@c...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

DZIEKI za wypowiedzi w tej sprawie.

LESZEK
-

8. Data: 2005-07-21 22:53:48

Od: "JJR" <j...@u...wroc.ANTYSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja trochę OT, ale nie wytrzymałem

> [...]

broni własnych interesów w K.R. R.i T..
> A Pan Pawłowski własnego stołka i tantiem z mediów.

Nie znam pierwszego, ale znam drugiego. I ten tekst jest nie po prostu w
porządku.
Wiem, że z punktu widzenia szarego człowieka może wkurzać, że ktoś inny lata
po świecie i pokazuje się w tv. Ale naprawdę warto czasem wystawić nosa poza
ten swój punkt.

--
pzdr,
Jędrzej

Ludzie są zawsze gotowi umrzeć za jakąś sprawę, pod warunkiem, że
niezupełnie dobrze wiedzą, o co chodzi. /Paul Eldridge/

9. Data: 2005-07-22 08:25:44

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek 22-lipca-2005 o godzinie 00:53:48 JJR napisał/a

> [...]
>po świecie i pokazuje się w tv. Ale naprawdę warto czasem wystawić nosa poza

Ja myśle, ze robienie dobrej roboty dla inwalidów nie wyklucza dbania
o swój "image". O ile wiem, a wiem, to pan Pawłowski lubi się
pokazywać i być na świeczniku - moim zdaniem nie jest powiedziane, że
każdy człowiek, który robi coś dobrego powinien być wcieleniem
skromności.

W moim przekonaniu nie ma również niczego nagannego w fakcie, że pan
Pawłowski wydaje czasopismo i z tego żyje - chwała mu za to! I nadal
byłoby to dobre, gdyby sobie za to kupił Jaguara i willę w Józefowie!

Adam Pietrasiewicz
www.przetargi-francuskie.w.pl

dodatek pieniezny ZUS- rozdzielnosc majatkowa
2 tygodnie nad morzem za 200 zł
Nowa terapia...
Handbike - pomysł
3 pytania. (Tylko do uzytkownikow Storm3 Euro)