Re: Do Pana Dyrektora

From: "jagna" <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Do Pana Dyrektora
Date: Thu, 14 Jul 2005 12:06:59 +0200

-
> Rozpasanie i hulaszczy tryb zycia emerytow i rencistow rujnuja budzet
> RP. (C)Pearl
> "Miara czlowieczenstwa jest gotowosc niesienia pomocy innym"

Szanowny Panie Leszku;

W polsce *panuje* dziki złodziejski kapitalizm. Związki zawodowe
przestały bronić spraw pracowniczych. Poszły na układy z pracodawcami
bo mają w tym własny interes. Osoby niepełnosprawne nie mają
swego przedstawicielstwa w Sejmie. A jeżeli już to są przylepiani
do emerytów i rencistów. Interesy emerytów i rencistów są diametralnie
różne. Kiedyś w polskim parlamencie sprawami osób niepełnosprawnych
miał zajmować się Ryszard Sławiński. Kilka razy pokazał się z
Pawłowskim z "Integracji" i na tym skończyła się rola jednego
i drugiego.Dziś Sławiński broni własnych interesów w K.R. R.i T..
A Pan Pawłowski własnego stołka i tantiem z mediów.
Musi Pan pamiętać, że w Polsce jest około 6 milionów bezrobotnych.
Osiem milionów Polaków żyje za przysłowiowego dolara dziennie.
Pana korespondencja z pracodawcą była prawidłowa, choć sposób
pisania Pańskich listów może świadczyć, że Pan ma małe doświadczenie
z polską biurokracją. Być może przed podpisaniem angażu nie
powinien Pan stawiać warunków pracy w domu.
Proszę spokojnie czekać na dalszy bieg wydarzeń. Mamy lato. Wszyscy
myślą o wakacjach. Dyrektor i sekretarka też.
Jeżeli chciałby Pan konsultacji prawnej, w grupach dyskusujnych jest:
pl.soc.prawo
Proszę w dalszej korespondencji z pracodawcą utrzymywać taki
poddańczy styl. Oni to lubią, oni to kochają. Przed słowem *Pan*
może Pan dodać *Wielce Szanowny*
--
Ukłony
Jagna :-))