Re: Do PowerBoks

1. Data: 2003-04-14 06:34:22

Temat: Re: Do PowerBoks
Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Apr 2003 23:07:16 +0200, Paweł Niezbecki wrote:
>I jakkolwiek PB jest okrutny i chamski, nie oznacza to, że na swój okrutny i
>chamski sposób nie mówi Ci rzeczy, z których mogłabyś skorzystać.

>Chyba niezbyt mądrze byłoby go ignorować.

Trafilam na guru, przewodnika, duchowego doradce. To on wie,
co dla mnie jest najlepsze. Wyzywa mnie od najgorszych porownuje z
gownem w kloace, a ja mam to wszystko brac za dobra monete.

Nie chce i nie moge byc rownie wulgarna jak on, co mi zreszta
z tego przyjdzie, spuszcze troche pary nic wiecej. Czego on mnie
moze nauczyc, ze jestem qurwa i pi..da? Pogratulowac takich metod
dydaktycznych.

Z czego ja bym mogla skorzystac? Z tego jak sie bez
najmniejszych zastrzezen gnoi innych ludzi? Mam w dupie taka
wiedze. Rezerwuje ja dla takich specow jak Power Boks.

Od dzis olewajaca

Magda N

1. Data: 2003-04-14 07:42:49

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Nawrocka" <m...@w...fr> napisał w wiadomości

> [...]
> z tego przyjdzie, spuszcze troche pary nic wiecej. Czego on mnie
> moze nauczyc, ze jestem qurwa i pi..da? Pogratulowac takich metod

Magdo, tylko podczytuję czasami grupę, ale jak tylko natrafiłam na to
ostatnie określenie w stosunku do Ciebie, wpuściłam Powera do KF. Nie wiem,
czy jest chory, ale na pewno jest chamem, a moje stanowiskojest następujące:
chamów ignoruję, bo nie widzę powodu, zeby sobie zaśmiecac ekran monitora. I
tyle. Jeśli ma coś madrego (lub nie) do napisania, może to wyrazić inaczej.

pozdrawiam
boniedydy

1. Data: 2003-04-14 22:38:34

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"boniedydy" news:b7dori$m8n$1@atlantis.news.tpi.pl...
[...]
> tyle.
> Jeśli ma coś madrego (lub nie) do napisania, może to wyrazić inaczej.

tiaa...

kondolencje
Mania

1. Data: 2003-04-14 22:44:42

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mania" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> "boniedydy" news:b7dori$m8n$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> tiaa...
>
> kondolencje
> Mania

Ech, biedactwo, jakze musisz być zawiedziona, że PB, (któremu własnie dzis
zakończyłam moją prywatną karencję) zaczął znowu pisać jak człowiek, który
ma nieco bogatszy styl argumentacji, niż rzucenie kilkoma wulgaryzmami.

EOT.
boniedydy

1. Data: 2003-04-15 01:51:02

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mania:
> kondolencje

Dolaczam sie. :)
Ludzie sa chorzy i kiedy sie o tym dowiaduja - cierpia... ;)
biedacy.

Do czego to doszlo? Gdybym napisal: MN jest pop...na
- inni pop...cy w najlepszym razie by mnie splonkowali.... :)))
a przeciez to prawda. :D

Coz, dolaczam sie - tym razem. :))
Zabawianie sie w PB-a zostawie se na inna okazje. ;DDD

Czarek

niebo, czyściec, piekło (kraina naćpania)
SOS
Re: Odp: Uwaga! Posting M.N - skonczyc z tym
przyzwyczajenie do muzyki
psycholog pomoc