Do Pusi - Częstochowa

1. Data: 2003-09-05 13:04:15

Temat: Do Pusi - Częstochowa
Od: "Bożena" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak myślałam, pani Ewa, właścicielka sklepiku "Świat Babci Ewy" jest bardzo
chętna do nawiązywania wszelkich kontaktów i nie ma nic przeciwko reklamowaniu
jej na grupie. Dostałam od Niej wizytówkę i nazwę strony www.swiatbabciewy.pl
Jeszcze nie sprawdziłam jak to chodzi, bo jestem tylko chwilowo w domu i
chciałam Ci od razu puścić, coby później nie zapomnieć.
Pozdrawiam serdecznie.
Bożena (Częstochowa)

1. Data: 2003-09-05 13:17:55

Temat: Re: Do Pusi - Częstochowa
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeszcze nie sprawdziłam jak to chodzi, bo jestem tylko chwilowo w domu i
> chciałam Ci od razu puścić, coby później nie zapomnieć.

Dzieki serdeczne:))Własnie o ta stronke mi chodzilo,wobec tego "wrzucam' jej
namiary do naszego FAQ.
Pozdrawiam cieplutko :))
Pusia dalej zakawowana

1. Data: 2003-09-06 20:47:29

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> bardzo
> reklamowaniu
> www.swiatbabciewy.pl

Chodzi fajnie - tyle tylko,że jako oferta przekierowuje na zagraniczne strony
nie ma żadnych cen ani innych informacji o zakupach, (terminy,koszty dostawy
itp) ale przede wszystkim żadnych cen:-((
ANga

1. Data: 2003-09-06 21:05:05

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anga napisał(a):

> [...]

> nie ma żadnych cen ani innych informacji o zakupach, (terminy,koszty dostawy

> itp) ale przede wszystkim żadnych cen:-((

Na pocieszenie (hmm.....) - to sa chyba informacje "scisle tajne" nie tylko w
Polsce.

Calkiem przypadkiem w duzym tutejszym sklepie (takim domu towarowym typu
PDT)spotkalam przedstawicielke firmy Coats -a jakze.

I dowiedzialam sie od niej ze: 1.nie wie gdzie mozna kupic pelna oferte
wyrobow jej wlasnej firmy, 2.nie wie jak mozna to zamowic przez internet
(nawet ja to akurat wiedzialam) i 3. nie wie ile co kosztuje!!!

Sklep byl owszem gotowy zamowic nici do frywolitek/szydelka ktore chcialam
kupic(floretta) pod warunkiem ze kupie cale duze opakowanie . No to mialabym
zapasy nie tylko do konca zycia mojego, ale chyba moich prawnukow...

Czyli sama radosc! Nic tylko byc przedstawicielem firmy zniechecajacym
potencjalnych klientow!

Pozdrawiam,

Anna

1. Data: 2003-09-07 08:46:17

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

" Anga" <a...@N...gazeta.pl> :

> Chodzi fajnie - tyle tylko,że jako oferta przekierowuje na zagraniczne
> strony nie ma żadnych cen ani innych informacji o zakupach,
> (terminy,koszty dostawy itp) ale przede wszystkim żadnych cen:-((

I niestety chyba tak tylko bedzie. Jak bylam ostatnio w Cz-wie rozmawialam
z pania Ewa i mowila, ze nie bedzie sklepu internetowego - po prostu
zamowic bedzie mogl tylko ten, kto juz tam byl, wie co jest i wie co chce
zamowic. Ewentualnie mozna sobie zadzwonic, zapytac sie o szukany towar i
zadzwonic. Niestety :(

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław/Częstochowa)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

[Spotkanie] Białystok
eh
Poszukuję wzorów xxx ze statkami na morzu
Moja strona www-zapraszam
xxx szukam schematow