Do Rafała W.

1. Data: 2007-05-27 09:25:02

Temat: Do Rafała W.
Od: Marta Góra <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ mi odbija poczta od Ciebie to na grupę - dziękuję za piękną
przesyłkę:)

Pozdrawiam,
Marta

2. Data: 2007-05-27 09:58:14

Temat: Re: Do Rafała W.
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@l...pl> napisał w wiadomości

> Ponieważ mi odbija poczta od Ciebie to na grupę - dziękuję za piękną
> przesyłkę:)

Ja również bardzo dziękuję Rafałowi :-).

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2007-05-27 17:45:32

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za książeczkę z wrzosami :-)
Puściłam w obieg wśród znajomych, mam nadzieję, że coś zamówią.

Pozdrawiam Krycha

4. Data: 2007-05-27 20:35:08

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ponieważ mi odbija poczta od Ciebie to na grupę - dziękuję za piękną
> [...]

Proszę bardzo :) To jak zwykle od początku do końca wyłącznie moja praca,
dlatego pozwoliłem sobie pochwalić się.

Z poczty, którą wysyłam na grupę trzeba usunąć dodatek nie_spamowi,
przepraszam, za to utudnienie, ale jak kiedyś wysyłałem z poczty bez dopisku
to musiałem zamknąć konto z powodu spamu.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

5. Data: 2007-05-27 20:54:48

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 May 2007 22:35:08 +0200, Rafał Wolski napisał(a):

> Z poczty, którą wysyłam na grupę trzeba usunąć dodatek nie_spamowi,
> przepraszam, za to utudnienie, ale jak kiedyś wysyłałem z poczty bez dopisku
> to musiałem zamknąć konto z powodu spamu.

Twoj mail mam w ksiazce adresowej bez ozdobnikow, odrzuca:(

Pozdrawiam,
Marta

co to za paskudztwo ?
obiela wielokwiatowa
zdjęcia kwiatów
Pyl zbozowy-pytanie
Poszukuje ładnych ogrodów i wnętrz do sfotografowania