Do Skakanki

1. Data: 2002-10-12 21:00:44

Temat: Do Skakanki
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co to jest nawilzacz pod krem Inter frangrances?
Fluid, krem, mgielka?

Dzieki za info

Anetta

1. Data: 2002-10-12 21:18:06

Temat: Re: Do Skakanki
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> On Sat, 12 Oct 2002 23:00:44 +0200, Anetta <a...@g...pl> wrote:
> : Witam
> :
> : Co to jest nawilzacz pod krem Inter frangrances?
> : Fluid, krem, mgielka?
>
> nie jestem Skakanka, wiec moze nie powinnam odpowiadac? :)
> (moze jakos inaczej formulujcie subjecty, co?)
>
> ale odpowiem. nawilzacz IF ma postac beztluszczowego zelu.
>
> kasica, ktora uzywa w/w
> --
> "he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
> wisdom"

Sorry - poprawie sie nastepnym razem.
Dzieki za odpowiedz.
A jak uzywasz to pochwal sie, co do jego dzialania.

Pozdrawiam
A.

1. Data: 2002-10-12 23:04:14

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Oct 2002 23:18:06 +0200, Anetta <a...@g...pl> wrote:

: A jak uzywasz to pochwal sie, co do jego dzialania.

dziala :) mam tlusta skore i jedoczesnie sklonna do przesuszenia. jak uzyje
nawilzacza badz innego tego typu zelu (swietny jest Shiseido, tylko drogi
niestety) i na to zastosuje jakis lekki krem, to uzyskuje nawilzenie lepsze
niz przy samym kremie, za to bez dodatkowej tlustosci. sam krem to za malo,
zwlaszcza teraz, odkad grzeja kaloryfery.

kasica

1. Data: 2002-10-13 10:12:57

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak uzyje
> nawilzacza badz innego tego typu zelu (swietny jest Shiseido, tylko drogi
> niestety) i na to zastosuje jakis lekki krem, to uzyskuje nawilzenie
lepsze
> niz przy samym kremie

Potwierdzam, całą ostatnią zimę smarowałam pychol tym nawilżaczam.
Później w jakiejs aptece Pani, robila mi testy na nawilzenie buzi i była
zdziwiona ze po zimie moja skóra jest tak dobrze "nawodniona".
Pozdrawiam
Hanuś

1. Data: 2002-10-13 10:21:30

Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak uzyje nawilzacza badz innego tego typu zelu i na to
> zastosuje jakis lekki krem, to uzyskuje nawilzenie lepsze
> niz przy samym kremie, za to bez dodatkowej tlustosci.

No to ja sie wlacze i zapytam ile kosztuje to cudo Inter Fragrances?
Katka

1. Data: 2002-10-13 10:57:34

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| No to ja sie wlacze i zapytam ile kosztuje to cudo Inter Fragrances?

Ok. 10zł.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-13 15:09:45

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niby pytanie do Skakanki a z tego co widze to juz przyszlo 6 postow i
zaden on niej;)

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-10-14 07:34:23

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niby pytanie do Skakanki a z tego co widze to juz przyszlo 6 postow i
> zaden on niej;)

Bo mnie nie bylo:)))
Ale widze ze mnie wyreczono ufff.
Ja tylko moze dorzuce od siebie ze ten zelik, oprocz tego, ze wiele zalet
ma, idealny nie jest.
Ale mozna ominac pewne polapki.
Ja go stosuje pod krem, bo sam mi nie wystarcza i jesli nalozy sie go za
duzo, nawet sucha buzia blyszczy, a puder w kremie walkuje sie na niej na
potege.
No i pory sie rozszerzaja jesli sie przedobrzy, przynajmniej u mnie.

Ale stosowany cienka warstwa na dzien jest naprawde super.
No i jesli stosuje sie go bez kremu i nie ma sie zbyt suchej skory jest
idealny.
I mozna go dostac prawie wszedzie ostatnio.

A ktos uzywal moze innych kosmetykow z tej serii?

Skakana spozniona

1. Data: 2002-10-14 08:08:04

Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaśka [Vaire] <v...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup