Do Tadeusza

1. Data: 2003-01-11 01:12:55

Temat: Do Tadeusza
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj wedkarzu
Dobra,zgadzam sie na krzesliska.Przy okazji,czy nie wartaloby polaczyc
tego nowego stawu z rzeka.Pomysl w jaki sposób.Sugeruje ten zwiazek
dlatego,zeby nie trzeba bylo sie w przyszlym roku martwic o przyduche.

Pozdrawiam Lucjan

2. Data: 2003-01-11 08:50:59

Temat: Re: Do Tadeusza
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> [...]
> tego nowego stawu z rzeka.Pomysl w jaki sposób.Sugeruje ten zwiazek
> dlatego,zeby nie trzeba bylo sie w przyszlym roku martwic o przyduche.

O ile wiem, to bez bardzo kosztownych uzgodnień wodno- prawnych nie wolno
tego zrobić .

Pozdrawiam -Jagoda

3. Data: 2003-01-11 11:27:03

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> O ile wiem, to bez bardzo kosztownych uzgodnień wodno- prawnych nie wolno
> tego zrobić .
>
> Pozdrawiam -Jagoda
>
> Czesc!

Dlatego niech Tadeusz wymysli jak zrobic,aby krawaciarze
sie nie zorientowali.
Pozdrawiam Lucjan

4. Data: 2003-01-11 13:23:01

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<b...@o...pl> napisał(a):

> Przy okazji,czy nie wartaloby polaczyc
> tego nowego stawu z rzeka.Pomysl w jaki sposób.

Hejka, myślę, że "wartałoby";-).
Mógłby Tadeusz hehehe kajakiem lub motorówką popłynąć siecią rzek i kanałów
(Kanał Dniepr-Bug i inne) na wczasy nad Morze Czarne albo zacząć sprowadzać
towary barkami z Rotterdamu i Hamburga via Berlin.
Pozdrawiam słonecznie i siarczyście Ja...cki

5. Data: 2003-01-11 17:08:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> O ile wiem, to bez bardzo kosztownych uzgodnień wodno- prawnych nie wolno
> tego zrobić .
>
> Pozdrawiam -Jagoda

jest dokladnie tak
jak pisze Jagoda
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2003-01-11 17:44:19

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-01-11 20:53:21

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> towary barkami z Rotterdamu i Hamburga via Berlin.
>                    Pozdrawiam słonecznie i siarczyście Ja...cki

Sluchaj"Mirko" to jest powazna rozmowa miedzy dwiema osobami.
Odpusc sobie i skup sie na chelatach.
he,he,he Lucjan

8. Data: 2003-01-11 21:28:01

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...pl> wrote in message news:1b70.000001e5.3e208441@newsgate.onet.pl...

> Sluchaj"Mirko" to jest powazna rozmowa miedzy dwiema osobami.

Na tej grupie kazda rozmowa moze sie stac niepowazna :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2003-01-11 22:22:50

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sprowadzać
> towary barkami z Rotterdamu i Hamburga via Berlin.
> Pozdrawiam słonecznie i siarczyście Ja...cki

hehe
a zasponsorujesz te wczasy
?

10. Data: 2003-01-11 22:47:37

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe
> a zasponsorujesz te wczasy
> ?
Hejka. A może najpierw założymy spółkę, która będzie sprowadzać te
towary barkami z zachodu i sprzedawać je w kraju. A później na pewno Cię
zasponsoruję:-)
Ja...cki
PS. Myślałem nawet o wyprawach dookoła świata. Oczywiście w celu poznania
ogrodów i działek na innych kontynentach

Bluszcz traci liscie
Gdzie sprzedaż wysyłkowa
o szczepieniu jablonek podsumowanie+dedykacja
Rycynus -cd.
BLUSZCZE mi umiera!!