Do Uli.p

1. Data: 2002-11-09 13:52:04

Temat: Do Uli.p
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cię sedecznie,
Proszę,
proszę,
napisz jak przebiegła akcja "samoopalacz na blokersa", bo zniosę jajko z
ciekawości. Pomysł przedni i szkoda że nie przyszedł mi do głowy gdy
mieszkałam w akademiku.
Z posdrowieniami
Sowa

1. Data: 2002-11-09 16:08:01

Temat: Re: Do Uli.p
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> napisz jak przebiegła akcja "samoopalacz na blokersa", bo zniosę jajko z
> ciekawości. Pomysł przedni i szkoda że nie przyszedł mi do głowy gdy
> mieszkałam w akademiku.
:)))) witam również:)
możesz byc pewna że napisze jak to sie skończyło(y) bo jeszcze nie
zostało wprowadzone w zycie. W poniedziałek bede miała samoopalacz wiec
pewnie w najblizszym tygodniu spróbuję. Żałuje tylko jednej rzeczy, a
mianowicie wtajemniczyłam mame żeby na wszelki wypadek sie sama nie
wysmarowała jak zobaczy nowy "kremik", a ta wyskoczyła na mnie z buzią,
żebym nawet sie nie ważyła tego robic...:((( cóż teraz bardzo żałuje ze
jej powiedziałam, bo moze brata uprzedzic...ale odczekam jakis czas aż
zapomni i biore sie do "dzieła".

ula.p

1. Data: 2002-11-09 18:14:03

Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ula.p <u...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...fm...

> możesz byc pewna że napisze jak to sie skończyło(y) bo jeszcze nie
> zostało wprowadzone w zycie.

A mi się właśnie przypomniało, jak koleżanka na stancji dolała do płynu do
płukania, (takiego najdroższego z możliwych, który to namiętnie podbierał
pewien kolega, żeby mieć ubranie pachnące i miękkie) atramentu. Zaprzestał
procederu. A jak już coś chciał, to zawsze pytał. I jeszcze jedno mi się
przypomniało - jak to mi Ania moja ulubiona pokroiła razowiec w kostkę, za
to, że każdy chleb masakrowałam, bo każdy miał dla mnie sześć przylepek.
Teraz już z cudzym chlebem tego (broń boże) nie robię.:)

1. Data: 2002-11-09 18:55:26

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> to, że każdy chleb masakrowałam, bo każdy miał dla mnie sześć przylepek.
> Teraz już z cudzym chlebem tego (broń boże) nie robię.:)

Co to są przylepki? :-))
I jak się masakruje chleb? :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Czasami myślę, że Bóg tworząc człowieka,
przecenił nieco swoje zdolności (O. Wilde)

1. Data: 2002-11-09 19:57:10

Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik misiczka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a...@m...pl...
> Co to są przylepki? :-))
> I jak się masakruje chleb? :-)

Przylepka to najsmaczniejsza część chleba. Bez miękkiszu, sama jeno skórka.
Chleb powinien mieć 2 przylepki - z jednej i drugiej strony. A w moim
wydaniu miał 6. Chleb był przez to zmasakrowany. Bo zostawał sam środek.
Ufff, tyle gwoli wyjaśnienia,
amanita.

1. Data: 2002-11-09 20:14:49

Temat: Odp: Do Uli.p
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

aaaa, pietka znaczy

Użytkownik Amanita Muscaria <a...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aqjp9n$64r$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-11-09 22:13:47

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaskA" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
| aaaa, pietka znaczy

A ja na przykład do tej "piętki" nigdy się przyzwyczaić nie mogę i nie od
razu łapię o co chodzi :) Dla mnie jest przylepka i koniec :)
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-10 02:17:23

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: A ja na przykład do tej "piętki" nigdy się przyzwyczaić nie mogę i nie od
: razu łapię o co chodzi :) Dla mnie jest przylepka i koniec :)

dla mnie tez. "pietki" to mam ja :) chleb ma przylepki.

kasica z pietkami, i wolaca srodek od przylepek
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-11-11 18:54:16

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To może przyzwyczaj gada do "bezpiecznego" słoiczka. Postaw jakiś firmowy,
napełniony czymś tanim (nivea) i niech używa, a nagle z nienacka bach
samoopalacz.
Sowa

1. Data: 2002-11-12 07:41:06

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> To może przyzwyczaj gada do "bezpiecznego" słoiczka. Postaw jakiś firmowy,
> napełniony czymś tanim (nivea) i niech używa, a nagle z nienacka bach
> samoopalacz.
> Sowa
tak też zamierzam zrobić...tylko wyskoczył jeden problem..mamuska sie
wycwaniła - nic nie mówiąc bratu o moich zamiarach i chcac ochronic go
przed m oją zemstą kupiła mu balsam po goleniu Nivea for Men, czym brat
okazał sie być zachwycony....ciekawa jestem czy sie teraz bedzie chwytał
moich kremów? musze to przyczaic...

wrrr..troche jestem na nią zła, ze psuje mi podstęp, ale z drugiej
strony na jakis czas moze bede miała spokój z tym podbieraniem:)
choc jak go znam - szybko wykonczy swój balsam(daje mu 3 tygodnie) i
zabierze sie znowu do moich kosmetyków.

ula.p

cienie do powiek w kamieniu
fryzjer Mariusz
"Twoj Styl -Look " nowosc
relacja z zakupow - sklep z bielizna w Warszawie
WITAM i pytam - alergia na twarzy?