Do Wrocławian

21. Data: 2004-10-14 17:38:40

Temat: RE: Do Wrocławian
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

> Wydaje mi się, że to Hibiscus trionum, ale niech Bogusław skoryguje.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Nie mam co korygować, ewentualnie Ewa, przecież to jej ogródek :-)
Napewno Hibiscus i to jednoroczny..
:-) Bogusław

22. Data: 2004-10-14 17:39:43

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski napisał:

> Nie udało się, to Ceterach jest tak chroniony ..
> Nie tylko we Wrocławiu, w Poznaniu też nie może się utrzymać w
> ogrodzie..

Do dłoni się mogę przyznać, do ceteracha nie;-)
Na szczęście umiem jeszcze odróżnić paproć od bluszczu;-)

Jednak ani łopatki ani własnych paluchów w OB bym do ziemi
nie wbiła.

Pozdrawiam

Marta

PS. Ceterach był z drugiej strony kraty:-)

23. Data: 2004-10-14 17:45:42

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Marta Góra

> Marta
>
> PS. Ceterach był z drugiej strony kraty:-)

Ale jakiś anemiczny, nie wart grzechu :-)
:-) Bogusław

24. Data: 2004-10-14 20:51:41

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To Cleome spinosa (kleome), jednoroczna roślinka, faktycznie są białe lub
> różowe w odcieniach. Bardzo wdzięczne i nasiona bywają w sklepach.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Wielkie dzięki Basiu :))))

25. Data: 2004-10-15 06:15:36

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) wrote in
net.pl:

> Nie mam co korygować, ewentualnie Ewa, przecież to jej ogródek :-)
> Napewno Hibiscus i to jednoroczny..

Ee.. czy ja o czyms nie wiem?
Mój ogrodek to jakby na zachod bardziej..
Ale to akurat zielsko mam :-)
Faktycznie Hibiscus trionum, jednoroczny, wytwarza nasiona bardzo zywotne,
jest bezproblemowy, ładny i w ogole :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

26. Data: 2004-10-15 12:40:14

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> I nie ma sensu wysyłać jutro, po i tak dopiero w poniedziałek by doszło.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

W poniedziałek sadzisz szczęślin.Już jest w drodze.
Mirzan

27. Data: 2004-10-15 13:56:13

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W poniedziałek sadzisz szczęślin.Już jest w drodze.
> Mirzan

Takiej to dobrze. Nie solenizantka a tu myk i dostaje kwiatka z
przyjemnością możliwości samodzielnego posadzenia. Ech to nasze pokolenie
dinozaurów.
Gratuluję Mario. Nich zdrowo rośnie.

Pozdrawiam
skryba.
Ps. Powiadają, że Marii podarować roślinkę zawsze jest pora bo albo tuż
przed imieninami albo akurat się trafi albo ledwo troszeczkę po imieninach.

28. Data: 2004-10-15 14:00:59

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W poniedziałek sadzisz szczęślin.Już jest w drodze.

Świetnie, ale znowu wyszłam na sępa. Nie zdziw się, że nie będę reagować
więcej na Twoje rewelacje :-).

Z pozdrowieniami, Maria

29. Data: 2004-10-15 14:06:07

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lilka" <l...@t...pl> wrote in

> Czy ten szczęślin.który tak ślicznie kwitnie w Ogrodzie Botanicznym
> /przynajmniej tydzień temu był śliczny/ bywa czasem w punkcie sprzedaży
> OB?

Czekaj, a który? Ten z bialymi kwiatkami, czerwonymi oslonkami i wsciekle
blekitnymi owocami? Clerodendron trichotomum?
W punkcie byl raz, w ub. roku albo w tym na wiosne, efemeryczny pojaw :-)
Nie jestem pewna, ale jesli dobrze kojarzę, to on chyba zimuje w szklarni..
U Mirka takie dziwne rzeczy zimuja w gruncie, bo on na nie bardzo cieplo
patrzy, u nas jakos nie chca :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

30. Data: 2004-10-15 14:06:46

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Takiej to dobrze. Nie solenizantka a tu myk i dostaje kwiatka z
> przyjemnością możliwości samodzielnego posadzenia. Ech to nasze pokolenie
> dinozaurów.
> Gratuluję Mario. Nich zdrowo rośnie.

Dziękuję, ale sam widzisz jak to się kończy, jeśli pochwalimy coś, co rośnie
u Mirka. A jak nie pochwalimy, to też źle...

> Ps. Powiadają, że Marii podarować roślinkę zawsze jest pora bo albo tuż
> przed imieninami albo akurat się trafi albo ledwo troszeczkę po
imieninach.

I tu się mylisz. Jakoś tak się porobiło, że moje imieniny są tylko raz w
roku 1 lipca :-).

Z pozdrowieniami, Maria

Forum budowlane, wykończeniowe i ogrodnicze
Winorosl - tylko jaka ?
Jesienne sadzenie róż
nie smiejscie sie ...
kto mi?????