Do XL

11. Data: 2007-05-18 15:55:32

Temat: Re: Do XL
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"
> Byle szybko, bo mi si? tam siostrzenica urodzi?a - Niemra jak nic. Mo?e
> lepiej udusiae smarkat? zanim doro?nie? Zawsze to ?atwiej.
>
> Eulalka

"

Ależ Ty durna, Ikselko. Aż żal ściska.

E.

12. Data: 2007-05-18 15:57:03

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):

> "

> "
>
> Ależ Ty durna, Ikselko. Aż żal ściska.
>
> E.

To jak z kawą? - popłaczesz sobie tak, abym widziała :-)
--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

13. Data: 2007-05-18 15:57:18

Od: "Himera" <K...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> Podobno napisałam tutaj:
>
> http://tinylink.com/?0gsqNU6CZM
>

> Eulalka
>
> Ps. Cytaty z Ikselki sobie poczytaj. I przestań jej kadzić, bo się nigdy
> nie zacznie leczyć :(

no to zescie sie tam troche nieporoaumialy na jakis temat, to nie powod zeby
zaraz sadem grozic, jesli ci ona nie pasuje po prostu zablokuj ja i posty
wychadzace od niej i po sprawie.

--
"Sanity calms, but madness is more interesting."
/John Russell/

14. Data: 2007-05-18 16:00:27

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):
> [...]
> zaraz sadem grozic, jesli ci ona nie pasuje po prostu zablokuj ja i posty

Dawno jej to sugerowano, a zanim to zrobi, niech się nie boi wypić ze
mną kawę - już jej to dawno proponowałam, ale jakisić powód ma, żeby się
nie pokazywać... A nuż widelec byłaby przyjemna niespodzianka?

15. Data: 2007-05-18 16:01:17

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> [...]

Z tej zacytowanej ironii wynika że moja siostra wyszła za Niemca i ma z
nim dziecko o niemieckim obywatelstwie??
Umrę kiedyś ze śmiechu przez Ciebie.

> Więc kto odszczeka? - Eu, daj sobie spokój ze mną, nie przegadasz mnie,
> źle trafiłaś... To co z tym pozwem, jak będzie? ja czy Ty? Mam dobrego
> adwokata, jeszcze żadnej sprawy nie "położył"...

Ok. Będzie się z Tobą bujał z Kaczyna do Trójmiasta, jak lubi :)

> Proponowałam Ci kiedyś
> kawę - może jednak skorzystasz i przestaniesz się pluć?

Wrócić do swojego pierwszego postu na mój temat w tym wątku i poczytaj
kto kogo TU opluł.

> Podaj miejsce i
> czas - może być nawet w Wawie, najlepiej w czerwcu, np. 16, godziny
> popołudniowe - bo jadę tam właśnie wtedy na pewien test :-)

Cholera, widzisz... w Warszawie spedzam 2 dni w tygodniu, ale na
Domaniewskiej nijak nie znajdziesz dla siebie psychiatry, więc chyba
odpada, prawda?
Ale postawię Ci kawę w Gdańsku, papudze też.

E.

16. Data: 2007-05-18 16:07:07

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):

> Cholera, widzisz... w Warszawie spedzam 2 dni w tygodniu, ale na
> Domaniewskiej nijak nie znajdziesz dla siebie psychiatry, więc chyba
> odpada, prawda?
> Ale postawię Ci kawę w Gdańsku, papudze też.

No to szkoda... Bo psychiatrę znam dobrego, ale w Kielcach - kawy nie
serwuje, ale może by Ci pomógł, bo u mnie jakoś nie może zarobić... Jak
będziesz w Kielcach, to się odezwij - w "Wiedeńskiej" pyszny strudel
mają. Niedługo może będziemy mieli lotnisko z "boeningami" - to by Ci
chyba pasowało :-)
Pa.

17. Data: 2007-05-18 16:07:55

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> no to zescie sie tam troche nieporoaumialy na jakis temat, to nie powod zeby
> zaraz sadem grozic, jesli ci ona nie pasuje po prostu zablokuj ja i posty
> wychadzace od niej i po sprawie.

Rzecz w tym, że Ikselka zmienia konta i co jakiś czas z KFa wyskakuje.
W dodatku, jak już to robi to nie omieszka mnie wywolać do tablicy.
Generalnie nie mam za wiele czasu na użeranie się z nią w necie.

BYł czas, kiedy wydawało mi się, że ot... ma kobieta problemy, szuka
sceny, uprawia terapię a innych metod nie zna.
Ale wybacz - to co wypisywała na psd wołało o psychiatrę, na grupie
kuchennej ponad 50 userów zadeklarowało moderację grupy TYLKO z jej i
Panslavisty powodu.

Chętnie jej pomogę finansowo jakby jednak zaczęła się leczyć.
Mam tylko jedno ale - ma sie odwalić od mojej rodziny i ode mnie, bo
nie życzę sobie dowiadywac się od innych, że Ikselka znów ma apogeum
choroby psychicznej i wypisuje do mnie bzdety na jakiejś grupie.

E.

18. Data: 2007-05-18 16:10:34

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> [...]
> będziesz w Kielcach, to się odezwij - w "Wiedeńskiej" pyszny strudel
> mają. Niedługo może będziemy mieli lotnisko z "boeningami" - to by Ci

Małgorzato, przegięłaś. I dobrze o tym wiesz. Żadne pieprzenie o strudlu
tego nie zmieni. Wróć do moich pierwszych postów do Ciebie, przeczytaj
uważnie.

A potem się ciskaj, z dala od mojej rodziny - kimkolwiek by byli. Tu ja
odpowiadam za siebie, bo tu bywam, oni nie. To proste i nieskomplikowane.

E.

19. Data: 2007-05-18 16:14:58

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):

> Rzecz w tym, że Ikselka zmienia konta i co jakiś czas z KFa wyskakuje.
> W dodatku, jak już to robi to nie omieszka mnie wywolać do tablicy.
> Generalnie nie mam za wiele czasu na użeranie się z nią w necie.

Jak właśnie widać :-))))))))))))))
Każdy mój post czytasz od deski do deski, niektóre nawet raczysz ocenić...
:-)))))))))))))

> Chętnie jej pomogę finansowo jakby jednak zaczęła się leczyć.

Dzięki, masz dobre serce jednak. Już Cię lubię.

> Mam tylko jedno ale - ma sie odwalić od mojej rodziny i ode mnie, bo
> nie życzę sobie dowiadywac się od innych, że Ikselka znów ma apogeum
> choroby psychicznej i wypisuje do mnie bzdety na jakiejś grupie.

Bzdety? - pokazałam jednak, że piszę tylko to, co sama o swej rodzinie
napisałaś. Chyba że mijasz się z prawdą ? - przyczyny mogą być różne,
cóż. Ale ja Ci wierzę.
Serio, zaciekawiłaś mnie, masz temperament jak ja - kawa i ciacho w
"Wiedeńskiej" zawsze aktualne. Moja ciekawość kiedyś mnie zaprowadzi do
piekła, wiem. No cóż, jakbym spotkała UFO, też bym tam polazła, żebym
nawet miała umrzeć. Trzym się , Eu, serio - pomyśl o tej kawie :P

20. Data: 2007-05-18 17:08:54

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> Uprzedzam, jeszcze raz ukażą się tu Twoje durne wyssane z palca wypociny
> na temat mojej rodziny a zobaczymy się w sądzie.

Olej te szmate.
Choc na kawe slicznotko.
--

Bluzgacz