Re: Do XL-ki i Chirona od Robakksa :)

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Do XL-ki i Chirona od Robakksa :)
Date: Fri, 12 Feb 2010 08:34:08 +0100
<hh83mn$ns2$1@inews.gazeta.pl> <hh83vr$9as$1@news.onet.pl>
<hh8536$ssq$1@inews.gazeta.pl> <y...@4...net>
<hh8d3h$22r$1@inews.gazeta.pl>
<1g1q82irshtxb$.e9bx7ehe03h.dlg@40tude.net>
<2...@k...googlegroups.com>
<c...@w...googlegroups.com>
<hl0v4u$2ut$1@inews.gazeta.pl>
<2...@s...googlegroups.com>
<hl1rb9$ktp$1@inews.gazeta.pl>
<8...@k...googlegroups.com>

"Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <s...@g...com>
news:86dc9869-8b2d-48a5-91ab-da1897edab32@k2g2000pro
.googlegroups.com...
> [...]
m.googlegroups.com...

> Tak, robacką; i nie matematyki, tylko pieprzenia
> kota w bambus.

> Nie "polską" tylko "robacką", i nie "matematyki", lecz
> "pieprzenia kota w bambus".
>
> Wlod

Zgoda :-)

"robacka" szkoła "pieprzenia kota w bambus" zaczyna się tak:
? <- rekscel, pojedymcze pole Tabeli N^2 o wymiarach 1*1

? ? ? ? ? ? ? ? <- Alef0
? ? ? ? ? ? ? ? <- Alef0 S(2)
Dwa wiersze PEŁNE Tabeli N^2 Kartezjusza mają dwukrotnie
więcej elemetów niż pojedynczy wiersz PEŁNY
? ? ? ? ? ? ? ? <- Alef0 S(1)
bowiem mają dwukrotnie większą powierzchnię

S(2) = 2 * Alef0
S(1) = 1 * Alef0
S(2) / S(1) = 2 * Alef0 / 1 * Alef0 = 2/1 = 2

Miarą zbiorów tradycyjnie nazywanych "nieskończone" są
wymiary wyższe, a więc miana potęgowe.
Matematykę się nie wymyśla, lecz odkrywa - a odkryciom
nadaje NAZWY.
. . .
Pozdrawiam ucznia "robackiej" szkoły "pieprzenia kota w bambus".
Gdy się postarasz profesorze Wlod, to dostaniesz "celujący"
i pisemną pochwałę publiczną. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)