Do XL ntg

11. Data: 2016-03-10 15:12:19

Temat: Re: Do XL ntg
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-10 o 12:27, Ikselka pisze:

> Nie robię, tzn robiłam kiedyś, ale nie stał zbyt długo, bo wiadomo, robiony
> żtp na bieżące zużycie :-)
> Trwałość? - reguła jest prosta: im więcej coś ma spirytusu, tym dłuższa
> ważność. Jeśli ma powyżej 20% alkoholu, to spokojnie kilka miesięcy
> wytrzyma, a jeśli np wyjdzie Ci bardzo gęsty, możesz go dodatkowo
> rozrzedzić spirytusem, co przedłuży trwałość, tyle że spirytus dodawaj
> stopniowo, tj. małymi porcjami, bo inaczej może lokalnie "zwarzyć" jaja w
> mieszaninie.

dzięki babo :-) już zrobiła na wyczucie z tym dolewaniem spirytusu bo
tak z ćwiarteczki chlupałam miksując jednocześnie. a ile ma stać zanim
konsumpcjaj? ;-P

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>

12. Data: 2016-03-10 15:57:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Mar 2016 15:12:19 +0100, Naja napisał(a):

> dzięki babo :-) już zrobiła na wyczucie z tym dolewaniem spirytusu bo
> tak z ćwiarteczki chlupałam miksując jednocześnie. a ile ma stać zanim
> konsumpcjaj? ;-P

Nie słyszałam, aby musiał jakoś specjalnie dojrzewać, więc chlupaj od razu
:-))

13. Data: 2016-03-11 13:54:43

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik guruzkrzaków napisał:

> Bo alkohol szkodzi. Zwłaszcza w nadmiarze:)

W nadmiarze to i powietrze płetwonurkowi szkodzi
i woda też (innym). Kropelka wody do szklanki wódki
czasem pomaga, nie tragizuj.

https://youtu.be/suo_18D-RkM

Orzeczenie TK
Duda mówi: