Anek vel Anexxa Lubicze cię znajdą wszędzie !!!!!!!

1. Data: 2003-03-30 15:43:01

Temat: Anek vel Anexxa Lubicze cię znajdą wszędzie !!!!!!!
Od: "grazynka-lubicz" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Buhahahahahahahhaa! I co Wodogłowie ?

1. Data: 2003-03-30 16:09:32

Temat: Do autorki watku bylo: Odp: Anek etc.
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik grazynka-lubicz <g...@N...gazeta.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b673a5$b9o$1@i
news.gazeta.pl...

Do trzech razy sztuka.
Plonk i pa-pa.

Bez pozdrowien.
Magda

1. Data: 2003-03-30 16:40:06

Temat: Re: Do autorki watku bylo: Odp: Anek etc.
Od: "grazynka-lubicz" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* <b...@b...op.pl> napisał(a):

> Użytkownik grazynka-lubicz <g...@N...gazeta.pl> w
> wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b673a5$b9o$1@i
> news.gazeta.pl...
>
> Do trzech razy sztuka.
> Plonk i pa-pa.
>
> Bez pozdrowien.
> Magda

Buhahahhahaha, nie podniecaj się tak, kochanieńka, buhahahahaha!

1. Data: 2003-03-30 18:19:12

Od: "Ryszard Lubicz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

grazynka-lubicz <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Buhahahhahaha, nie podniecaj się tak, kochanieńka, buhahahahaha!

buehehehehe

1. Data: 2003-03-30 20:03:43

Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Buhahahhahaha, nie podniecaj się tak, kochanieńka, buhahahahaha!

Ty sie za mocno podniecilas i Ci na mozg padlo, plonk !

zegnam.

1. Data: 2003-03-30 20:22:34

Od: "grazynka-lubicz" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip Kafar <U...@w...pl> napisał(a):

> Ty sie za mocno podniecilas i Ci na mozg padlo, plonk !
> ----------------
Zamknij ryja capie, bo śmierdzi ci z gęby ! Buhahahahaha!

1. Data: 2003-04-01 07:42:22

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"grazynka-lubicz" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Zamknij ryja capie, bo śmierdzi ci z gęby ! Buhahahahaha!

http://www.gazeta.pl/usenet/

Czy ktos mi moze wytlumaczyc co to jest ten "plonk" i jak go sie uzywa ? :)
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-04-01 16:14:58

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Royale wrote:

> Czy ktos mi moze wytlumaczyc co to jest ten "plonk" i jak go sie
> uzywa ? :)

Kasiu, kiedy ktoś Cię irytuje swoim zachowaniem, możesz tę osobę po
prostu olać i w ogóle nie pobierać jej postów z serwera. To się właśnie
nazywa plonk. W outlooku wybierasz opcję Wiadomość -> Zablokuj nadawcę.

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-01 16:44:23

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> wrote in message
2.83...

> [...]
> prostu olać i w ogóle nie pobierać jej postów z serwera. To się właśnie
> nazywa plonk. W outlooku wybierasz opcję Wiadomość -> Zablokuj nadawcę.

HA! Udalo sie! Na pierwszy rzut poszedl Rysio Lubicz :))
Bardzo dziekuje :))))
Wdzieczna za udzielenie informacji - Kasia :))

Rysiu tu jest nasze Wodogłowie czyli Anexxa !!!
Rysiu długo jeszcze będziesz na taryfie jeździł ?
day wear plus - estee lauder
PERFECT WEAR - AVON
Jaki jest adres strony z archiwum grupy uroda?