Do bywalczyn Wiednia

1. Data: 2005-08-30 13:43:02

Temat: Do bywalczyn Wiednia
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, powinnam guglowac, ale dzis ide na skroty.
Czy ktos wie, gdzie w centrum Wiednia jest dobrze zaopatrzony sklep
Palmersa ? A maja tam moze w okolicach jakas Sephore ?

Za wszelkie info bede niewymownie wdzieczna :-)

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-08-31 14:01:03

Temat: Re: Do bywalczyn Wiednia
Od: "Kropeczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> Wiem, powinnam guglowac, ale dzis ide na skroty.
> Czy ktos wie, gdzie w centrum Wiednia jest dobrze zaopatrzony sklep
> Palmersa ? A maja tam moze w okolicach jakas Sephore ?
>
> Za wszelkie info bede niewymownie wdzieczna :-)

W Centrum znajdziesz przynajmniej parę sklepów Palmersa:)) nie da się nie
zauważyć:) Sephory nie maja, ja nie znalazłam:) ale za to są ichniejsze
Bipy,w których mozna zdobyć czasami super rzeczy - polecam.

pozdrawiam Kropeczka

rozstępy
depilacja okolic bikini
dieta?