Do cbneta

1. Data: 2009-03-03 07:31:24

Temat: Do cbneta
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji grzebania po starych postach na appmie znalazłam, że to
nie Ty nazwałeś mnie amebą, tylko Sentex. Przepraszam za oskarżenie ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2009-03-03 09:25:21

Temat: Re: Do cbneta
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 08:31, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> Przy okazji grzebania po starych postach na appmie znalazłam, że to
> nie Ty nazwałeś mnie amebą, tylko Sentex. Przepraszam za oskarżenie ;)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Co ty zrobiłaś XLce, a może ten fikuśny stomatolog z muzyczką w
szóstce jej zasadził?

3. Data: 2009-03-03 10:29:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze mówiąc nie ma to dla mnie jakiegoś bardzo wielkiego
znaczenia, ale doceniam twój gest.
Proszę.

BTW pamiętam Sentexa - desantowca z psst.
Trochę taka pierdoła z mentalnością menelika. ;)

--
CB

4. Data: 2009-03-03 16:52:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Co ty zrobiłaś XLce, a może ten fikuśny stomatolog z muzyczką
> w szóstce jej zasadził?

Jaaaa? To michał ją swoją miłością wypłoszył. Zawstydziło się
biedactwo, czy cóś :)

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2009-03-03 18:27:34

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 17:52, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Jaaaa? To michał ją swoją miłością wypłoszył. Zawstydziło się
> biedactwo, czy cóś :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Może kazać go wykastrować i powtórną obrzezką zostawić mu dwa
cetymetry, aby mógł mocz kierować do muszli, po męsku?

6. Data: 2009-03-03 19:39:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Może kazać go wykastrować i powtórną obrzezką zostawić mu dwa
> cetymetry, aby mógł mocz kierować do muszli, po męsku?

Odczep się od michała, bo przestanę Cię darzyć tą resztką sympatii,
którą mam dla Ciebie.

--
Pozdrawiam - Aicha

uosobiona ohyda - zło wcielone
Obiektyw a trwałość małżeństwa
ODWROTNA LOGIKA BABSKA
MAŁPY [było: Dom małego dziecka! Masakra!!]
o prałacie...