Do grupowiczów i psphome !!!

1. Data: 2003-12-16 11:25:57

Temat: Do grupowiczów i psphome !!!
Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

...Piszę już teraz, bo nie wiem czy będę miała
do końca tygodnia czas na to by z wami rozmawiać,
wiecie te obowiązki :-))))....a więc!

W tak nastrojowym i pięknym okresie jakim są
Święta Bożego Narodzenia, życzę Wam ciepłych i szczęśliwych
chwil spędzonych w gronie rodziny i znajomych.
Oby Nowy Rok 2004 przyniósł spełnienie najskrytszych
marzeń i pragnień czego gorąco Wam Życzę.
Edyta

PS: Idą Święta, wybaczmy sobie zatem wszystkie nasze
przewinienia, kłótnie i zapomnijmy o wszystkim, aby Nowy
Rok zacząć z uśmiechem i optymizmem w sercu.

1. Data: 2003-12-16 11:36:40

Temat: Re: Do grupowiczów i psphome !!!
Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta napisała w wiadomości news:brmq6l$hr0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> PS: Idą Święta, wybaczmy sobie zatem wszystkie nasze
> przewinienia, kłótnie i zapomnijmy o wszystkim, aby Nowy
> Rok zacząć z uśmiechem i optymizmem w sercu.

No!
I to sobie wklejam do pamiętniczka.
Podłączam się oczywiście. ;)

Bacha.

1. Data: 2003-12-16 11:41:06

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl> napisał w
> [...]
> przewinienia, kłótnie i zapomnijmy o wszystkim, aby Nowy
> Rok zacząć z uśmiechem i optymizmem w sercu.

I na wzajem
w Nowy Rok z Wypranym Sumieniem

Qwax

1. Data: 2003-12-16 11:57:08

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl> napisała:
> Święta Bożego Narodzenia, życzę Wam ciepłych i szczęśliwych
> chwil spędzonych w gronie rodziny

A tym u ktorych to niemozliwe...? Ktos o tym czasem mysli wsrod
rozswierdoganych zyczen - udanych "rodzinnych swiat"...?

> PS: Idą Święta, wybaczmy sobie zatem wszystkie nasze
> przewinienia (..)

Etam, powiedz to dziecku znokautowanemu przez rodzica - niech wybaczy,
odpusci, swieta w koncu kurna idą...!

A wiecie kiedy jest najwiekszy odestek samobojstw..? W czasie 'waszych'
ukochanych "rodzinnych" swiat.

Z powazaniem
Jołannna

1. Data: 2003-12-16 12:05:26

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl>
> Edyta news:brmq6l$hr0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No!
> I to sobie wklejam do pamiętniczka.
> Podłączam się oczywiście. ;)
>
> Bacha.

A ja proponuję by idąc za ciosem impetu :o)
wydłużyć Święta na 365 dni w roku i kawałek ;)
aby uśmiech i optymizm w sercu był na codzień
a nie tylko od święta. :D
czego wszystkim zainteresowanym życzy
robaczkowaty ksMikołaj ;)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-16 12:11:45

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> A ja proponuję by idąc za ciosem impetu :o)
> wydłużyć Święta na 365 dni w roku i kawałek ;)
> aby uśmiech i optymizm w sercu był na codzień
> a nie tylko od święta. :D

Fajny pomysł, tylko ze wtedy Święta straciły by
tą swoją niepowtarzalną magię!!
Wiesz, co za dużo, to nie zdrowo!
Edyta

1. Data: 2003-12-16 12:11:45

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna_Maria
<j...@g...pl_wytnij>

> [...]
> odpusci, swieta w koncu kurna idą...!
>
> A wiecie kiedy jest najwiekszy odestek samobojstw..? W czasie 'waszych'

Zdaje się, że w zeszłym roku napisałaś post utrzymany w podobnym tonie.
Czemu to właściwie ma służyć?

Jeśli do kogoś życzenia świąteczne nie mają zastosowania, to nie mają.
Po co się z tym obnosić?

Żeby popsuć nastrój także tym, którzy nie mają problemów rodzinnych?
Po co?

To wygląda na chore podejście typu "Jeśli mnie (lub komuś) jest źle, to
niech i tym, którym może być dobrze, będzie trochę gorzej."

Paweł
--
"Człowiek to myśląca trzcina... może wybić oko." Ana

1. Data: 2003-12-16 12:14:46

Od: "Bacha." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiecie kiedy jest najwiekszy odestek samobojstw..? W czasie 'waszych'
> ukochanych "rodzinnych" swiat.
>
> Z powazaniem
> Jołannna

No zgrabnie to podsumowałaś.
Teraz to już nam napewno ten wigilijny karp stanie ością w gardle.
Wielkie dzięki.
A całego świata i tak nie zbawisz.

Bacha.

1. Data: 2003-12-16 12:26:53

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Fajny pomysł, tylko ze wtedy Święta straciły by
> tą swoją niepowtarzalną magię!!
> Wiesz, co za dużo, to nie zdrowo!
> Edyta

No widzisz :-)
Wiesz po co wymyślono święta?
Żeby choć raz w roku zwierzęta "przemówiły ludzkim głosem"
Hehehe Uczłowieczanie odczłowieczonych. ;)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-16 12:27:05

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> To wygląda na chore podejście typu "Jeśli mnie (lub komuś) jest źle, to
> niech i tym, którym może być dobrze, będzie trochę gorzej."
>
> Paweł

Mi też na to wygląda
Edyta

Czy warto reklamą kawy odbierać dzieciom marzenia?
Teoria czasu.
do alla pytanko
narzędzia
Maniu...eksperyment ....prośba - mania