Re: Do grupowiczow z okolic Krakowa

1. Data: 2004-02-20 09:20:00

Temat: Re: Do grupowiczow z okolic Krakowa
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:c14fis$1hj$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Jak trafić? Najlepiej na wyczucie - taki magnesik sobie w mózgu założyć;-)

Mapkę obiecał.
A`propos.
Ma ktoś jeszcze opis dojazdu ?
Mój wcięło skutecznie przez fanaberie produktu tego @#$%$#@ Bilusia G.

Pozdrawiam
Teresa

2. Data: 2004-02-20 21:06:20

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@g...katowice.pl> writes:

> Ma ktoś jeszcze opis dojazdu ?

No, przecież to proste. Opis się drukuje. Zostawia się w domu. Się
jedzie. Mija się właściwy zjazd. Dojeżdża się do rozwidlenia. Skręca
się w lewo. Jedzie się. Jedzie się. Jedzie się. Chyba się miejscowość
kończy, a druga zaczyna. Chyba, bo tablic nie ma. Się zaczyna zdawać
sprawę, że coś nie gra. Się dzwoni. Się zawraca. Jedzie się, jedzie
się, jedzie się. Dojeżdża się do właściwego zjazdu (coś ze składem
opału miał wspólnego). Skręca się. I znów się jedzie... Jednen zakręt,
drugi, wiadukt, tory, zakręt. O, to chyba tam, gdzie te tunele. O, i
Basi samochód. To musi być tu.

Proste.

Pozdrawiam,
Grzesiek-Nigdy-Sam-Tam-Nie-Trafiłbym
--
Pewien rentgenolog z bułgarskiego Ruse
Miał niesłychanie artystyczną duszę

3. Data: 2004-02-20 21:31:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Opisu nie mam, ale kawałki pamiętam - w Czerni...coś tam w lewo, potem
prosto, potem w prawo, potem chyba niebieski sklep, potem w lewo na skład
węgla, potem prosto, za wiaduktem w prawo, potem znowu w lewo i już się jest
prawie na miejscu:-)

Pozdrawiam mapowo, Basia.

P.S. Chyba mnie nie podejrzewałaś, że mam opis na komputerze? :-))))))))

4. Data: 2004-02-21 00:00:40

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2ptc9xxyr.fsf@sapijaszko.net...
> "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> writes:
>
> No, przecież to proste. Opis się drukuje. Zostawia się w domu.

Tylko , że wiesz Grzesiu ja tak potrafię i z opisem trasy nie zapomnianym.
Jakoś dojeżdzam , bo się ludzi czepiam po drodze i wypytuję.
Wszędzie są życzliwe dusze , za wyjątkiem jednego miasta dużego, i nie o
Wrocław mi chodzi.

Pozdrawiam
Teresa

5. Data: 2004-02-21 00:03:58

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Chyba mnie nie podejrzewałaś, że mam opis na komputerze? :-))))))))

A po co Ci na komputerze ?
Wystarczy w pamięci własnej :-)

Pozdrawiam
Teresa

6. Data: 2004-02-21 07:03:36

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał
w wiadomości news:c1677e$r21$1@narya.po.opole.pl...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości

komputerze? :-))))))))

> A po co Ci na komputerze ?
> Wystarczy w pamięci własnej :-)

Ja mam ten opis. Na dysku:-)))

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2004-02-21 08:24:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości >
> Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał

> komputerze? :-))))))))

> Ja mam ten opis. Na dysku:-)))

Pewnie korzystasz z linuxa, a nie przyjaznych użytkownikowi (och, dławię
się) - wynalazków formy Microsoft.

Patrząc na wątek powyżej - czy kolejny wypad ma zawierać sklep przy OB w
Krakowie?

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2004-02-21 09:19:47

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości news:c17523$tg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pewnie korzystasz z linuxa, a nie przyjaznych
użytkownikowi (och, dławię
> się) - wynalazków formy Microsoft.

Akurat nie, normalnie windę mam i resztę chłamu. Ale dwa
dyski:-) I bardzo pilnuję by przerzucanie nie odbyło się
kosztem moich cennych dannych typu spis bylin do
kupienia:-)))

> Patrząc na wątek powyżej - czy kolejny wypad ma zawierać
sklep przy OB w
> Krakowie?

Wstyd przyznać, ale niegdy tam nie byłam. Mój małoletni
mówi, ze błąd, podobno warto.
Nawet mi jakąs roślinkę domową przytaszczył w przencie:-)))

Pozdrawiam
Marta

9. Data: 2004-02-21 10:11:15

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2ptc9xxyr.fsf@sapijaszko.net...

> Proste.

Jeszcze prostsze:
Jedzie się. Staje się. Klnie się na zawalidrogę, co to się rozkraczyła
na środku drogi i medytuje, a nam się spieszy, bo przecież jesteśmy
umówieni (!). Konstatuje się, że "zawalidroga" też czegoś szuka. Może
tego samego, cha cha? Jedzie się dalej. Co jakiś czas natyka się na
"zawalidrogę". Tę albo inną. Zawracającą z bocznych dróżek. Się
rozgląda. Na widok kilkakrotnie już widzianej "zawalidrogi" wali się
na
pewniaka w tym samym kierunku. Widok kolejnej zawalidrogi upewnia, że
kierunek jest dobry :)

...mój małżonek twierdzi, że już tam trafi ... :)

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2004-02-21 10:18:24

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl>
napisał w wiadomości

> [...]
upewnia, że
> kierunek jest dobry :)
>
> ...mój małżonek twierdzi, że już tam trafi ... :)

Tia... na pewno:-)))

Pozdrawiam wspominkowo
Marta

wilec