Do kociarzy - meble pod kota

1. Data: 2004-03-02 08:47:17

Temat: Do kociarzy - meble pod kota
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow!

Wlasnie zamierzam meblowac nowe mieszkanie i zastanawiam sie nad kompletem
wypoczynkowym kupionym specjalnie pod kota. W poprzednim mieszkaniu moj kot
dewastowal wszystkie oparcia mebli tapicerowanych, nie pomogly grozby,
prosby, pienki, drapaki, itp. Po prostu wszystkie nitki powyciagal i porwal.
I tak sie zastanawiam, ze moze ktos z Was ma meble niezniszczalne dla kota?
Widzialam takie z obiciami jakby z pluszu czy nabuku - nie ma nitek, wiec
moze nie bedzie zaciagal...
Ktos juz wczesniej polecil obicie z Ikei, ale ja wolalabym meble z innych
firm. Macie jakas rade na mojego kociambra?

Serdecznie pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-03-02 09:09:34

Temat: Re: Do kociarzy - meble pod kota
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonk0" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] z pluszu czy nabuku - nie ma nitek, wiec
> moze nie bedzie zaciagal...[...]

Za to jakie fajne rysy zostają, mrrrmrrr... IMHO należy się jednak
skoncentrować na znalezieniu drapaka odpowiadającego kociemu gustowi[1], bo
meble kotoodporne moim zdaniem nie istnieją. Teoretycznie najmniej
atrakcyjna powinna być gładka skóra, ale z kotami nigdy nic nie wiadomo, a
materiał do testów trochę kosztowny. A kanapa z Ikei, IIRC, miała być
antykłaczna, nie antydrapna.

[1] Kot może sobie życzyć drapaka w konfiguracji pionowej lub poziomej,
ustawionego w zacisznym kątku lub na środku głównego traktu komunikacyjnego,
owiniętego sznurkiem, obitego wykładziną albo śliskim materiałem, absolutnie
stabilnego lub majtającego się przy każdym ruchu, umieszczonego wyżej lub
niżej, spryskanego kocimiętką lub starannie odwonionego... Pewną wskazówką
może być charakter ulubionego przez kota mebla drapalnego, ale to nie zawsze
się sprawdza. Behemotowi np. po licznych próbach przypasował dopiero stary
podłokietnik od kanapy, owinięty gładkim szantungiem i oparty o ścianę
(drapak pionowy w lokalizacji średnio uczęszczanej, w dobrym punkcie
widokowym, śliski, stabilny, przyziemny, bezwonny). A i tak jak chce grać w
berka, zaczaja się na fotele.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-03-02 09:20:43

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hihi, no tak.... A ja glupia naiwna myslalam, ze przechytrze moja bestie. No
nic, jedynym rozwiazaniem pozostaja meble plastikowe - ogrodowe :)).

Niemniej jednak dziekuje za rozwianie nadziei i za naswietlenie sprawy jasno
acz stanowczo...

Serdecznie pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw) z Pikslem, kotem tartacznym

1. Data: 2004-03-02 09:47:44

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kota?
> Widzialam takie z obiciami jakby z pluszu czy nabuku - nie ma nitek, wiec

Moja kolezanka, wlascicielka dwoch kotow, ma - co niewyobrazalne -
najzwyklejsza sofe, obita w calosci materialem i w dodatku kilka mebli z
rattanu. Koty mebli nie ruszaja w ogole, bo maja pieniek, ktory kolezanka
nasaczyla czyms co koty podobno lubia (waleriana ???).

pozdro
ewelina

1. Data: 2004-03-02 11:31:32

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja znajoma ma narożnik obity czymś co wygląda jak plusz. Koty to drapały,
ale dały spokój. Obicie wygląda jak nowe.

Robert

[Podloga] Panele EUROFLOOR
sofy Domo Faber
Która lepsza.
Pralki ARISTON, AEG co sądzicie?
FAGOR piekarnik i płyta gazowa - czy warto?