Do matek i ojcow

41. Data: 2005-10-19 09:33:03

Temat: Re: Do matek i ojcow
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dj53p3$6lf$1@inews.gazeta.pl>,
BasiaBjk <b...@q...pl> wrote:

> Kwestia optyki :)
>
> Widzisz Kondziorku, jakbym była kłótliwa,

Przecież jesteś.

Władysław

42. Data: 2005-10-19 09:35:18

Temat: Re: Do matek i ojcow (OT)
Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> M. in. tez. Ale glownie chodzi o ortografie alternatywna ;)
>
> Kot - monrz, co kupil wlasnie ksiazke kucharska dla dzieci (od niemowlat
> poczawszy) oraz dwie male patelnie do smazenia jajek: jedna w ksztalcie
> serca, druga gwiazdki. Juz nie moge sie doczekac az bede mogla dzidzi
> takie smazyc... Na razie przetestuje na sobie i innym wystarczajaco
> duzym czlonku rodziny ;)

No coz nie mam mnic przeciwko oprzocz jednego
Ja za bledy (wiem ze to nie blad a celowe bylo) zostalem tu kiedys tak
opier...
Zreszta za wiele innych rzeczy rowniez (wiele wiele z nich jest ogolnie
stosowanych na innych grupach ale wiem ze kazda grupa ma swoje "kanona" wiec
sie... dostosowalem hehehe)
Ale... co to ja chcialem
Juz nie wiem wiec pozdrawiam
Kondziorek
p.s. dzieki za wyjasnienie

43. Data: 2005-10-19 09:37:58

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przecież jesteś.
>
> Władysław

Nie nie jest a po prostu daje "ciete" dosc odpowiedzi
A tak BTW to ludziska... ta grupa chyba nie do tego jest przeznaczona nie?

44. Data: 2005-10-19 09:41:59

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dj545a$sq$1@polsl.gliwice.pl>, "Kondziorek" <p...@g...pl>
wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie nie jest a po prostu daje "ciete" dosc odpowiedzi
> A tak BTW to ludziska... ta grupa chyba nie do tego jest przeznaczona nie?

A do czego? Gdybyś Ty wiedział(a) co tu się czasem dzieje... ;-)

Władysław

45. Data: 2005-10-19 09:50:18

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisal(a):

>Te zaburzenia akurat nie są skutkiem wychowania.

Za wyjatkiem otylosci chyba, nieprawdaz?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

46. Data: 2005-10-19 09:53:27

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek napisal(a):

>U podstaw anoreksji leżą zwykle poważne problemy psychospołeczne.

E, to jakas stara teoria. Wciaz sie okazuje, ze kolejne choroby i
zaburzenia psych. maja podloze organiczne.

>Z tego
>właśnie względu trudności w przyjmowaniu pokarmów, aż do jadłowstrętu
>włącznie, nie mają podłoża fizjologicznego i leczenie farmakologiczne z
>reguły nie przynosi żadnej poprawy.

Na SMA i SLA tez nie ma leku i z tego wynika, ze to choroby
psychospoleczne?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

47. Data: 2005-10-19 09:55:56

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek wrote:

> [...]
>stosowanych na innych grupach ale wiem ze kazda grupa ma swoje "kanona" wiec

Widac sa tu rowni i rowniejsi, hrehre... No dobra, zartowalam. Ale ten
monrz i rzona to sa tak ewidentnie celowe, ze az nie ma sie o co czepiac ;)

>Ale... co to ja chcialem
>Juz nie wiem wiec pozdrawiam
>Kondziorek
>p.s. dzieki za wyjasnienie

Prosiem bardzo ;)

Kot, powolutku przemieszczajac sie w strone kuchni i cordon bleu + gory
marchewki z groszkiem (odzywiam sie bardziej po dzieciecemu, niz wlasne
dziecko ;))

48. Data: 2005-10-19 10:00:12

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> Nono, nie rozpijac mi tu dzidzi tak od razu !!!! A w rzone chyba
> rzeczywiscie idzie, za mlekiem tez nie przepada ;)

A wlasciwie dlaczego cos, co natura stworzyla do karmienia
dziecka krowy mialoby byc niezbedne do karmienia dziecka ludzkiego?
Jeszcze naucze ja jesc lody i bakalie bez ciasta :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

49. Data: 2005-10-19 10:04:24

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kondziorek" wrote in message news:dj5409$sc$1@polsl.gliwice.pl...

> [...]
| Zreszta za wiele innych rzeczy rowniez (wiele wiele z nich jest ogolnie
| stosowanych na innych grupach ale wiem ze kazda grupa ma swoje "kanona"

Wszystko bardzo dobrze rozumiesz - błędy tępimy i domagamy się poprawnego
pisania, które moim zdaniem jest naturalnym przejawem szacunku dla osób
czytających... Słowa "Rzona" i "Monrz" funkcjonują już bardzo długo jako
"nicki" konkretnych osób i mają długoletnią i bardzo zawiłą historię ;)

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

50. Data: 2005-10-19 10:07:38

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" wrote in message news:4356192d$1@news.home.net.pl...

| A wlasciwie dlaczego cos, co natura stworzyla do karmienia
| dziecka krowy mialoby byc niezbedne do karmienia dziecka ludzkiego?
| Jeszcze naucze ja jesc lody i bakalie bez ciasta :)

Słusznie gada, polać jej! (Swoją drogą mam coś zakiszonego, więc musimy sie
umówić. Sekutnica jest za ;)
A poza tym za nieco ponad 17 latek nauczymy Kociątko lubić ratafię ;)))

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

kupic zapach ananasowy