Do mieszkańców stolicy

1. Data: 2003-03-18 09:03:03

Temat: Do mieszkańców stolicy
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie nieogrodnicze związane z Warszawą. Kto jest ze stolicy? Chciałabym
zapytać się na priva.

Majka

2. Data: 2003-03-18 09:41:55

Temat: Re: Do mieszkańców stolicy
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie nieogrodnicze związane z Warszawą. Kto jest ze stolicy? Chciałabym
> zapytać się na priva.
>
> Majka

Jeśli jeszcze, po tych wszystkich przemianach, bywsza wcześniej dzielnica a
ostatnio gmina Ursynów, znajduje się w Stołecznym Mieście Warszawie, nie jestem
pewien czy aby nie uzyskała autonomii na samodzielne miasto:)) to znaczy że
jeszcze jestem.
Paweł

3. Data: 2003-03-18 11:14:57

Temat: Odp: Do mieszkańców stolicy
Od: "Piotr Onikki-Gorski" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obecny.

4. Data: 2003-03-18 14:20:23

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Ze stolicy Podkarpacia :)

Bpjea

5. Data: 2003-03-18 14:42:32

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie nieogrodnicze związane z Warszawą. Kto jest ze stolicy? Chciałabym
> zapytać się na priva.
>
> Majka

Nie rozumiem. Masz jakies watpliwości co do stołeczności stołecznego miasta
Krakowa???

stołeczny Lucjan2

6. Data: 2003-03-18 14:47:20

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Majka wrote:
> Mam pytanie nieogrodnicze związane z Warszawą. Kto jest ze stolicy? Chciałabym
> zapytać się na priva.

Melduję się :)

--
Pozdrówki,
Słońce

"Nie wierzę w ojcowskie obietnice, rajstopy bez oczek i odwracanie hełmu
na druga stronę"
(kompilacja własna)

7. Data: 2003-03-18 15:49:45

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sunnie" <a...@n...net> napisał
Chciałabym
> Melduję się :)

Pisałam do Ciebie dwa razy, ale jest coś z Twoim adresem, bo dostaję odmowę
doręczenia.
Teraz jest już i tak dla mnie za późno, bo wychodzę. Żegnam się do 25-03.
Pozdrawiam.
Majka

8. Data: 2003-03-18 16:25:23

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Krakowa???
>
>                      stołeczny Lucjan2
>

> Autentyczny boletus jest ze Śląska- Krakusie he,he,he:-)))
Wpadłeś jak śliwa w kompot z winogron:)farara.

boletus

9. Data: 2003-03-18 20:38:31

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę bardzo, może ja- pewnie w kwestiach nieogrodniczych wiem więcej niż w
ogrodniczych ;-)
Joanna

10. Data: 2003-03-20 12:56:56

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Majka wrote:

> [...]
> doręczenia.
> Teraz jest już i tak dla mnie za późno, bo wychodzę. Żegnam się do 25-03.

No cóż, trza 'śmieci' z adresu wywalić :). ekhem..

--
Pozdrówki,
Słońce

"Nie wierzę w ojcowskie obietnice, rajstopy bez oczek i odwracanie hełmu
na druga stronę"
(kompilacja własna)

Donice
Projektowanie Ogrodów - OgrodyEwy - Zapraszam
PŁYTKI CD ZA GROSZE!!!
Jeszcze jedno pytanie o krzewy
przygotowanie ogrodu