Re: Do p. Klinton i innych zainteresowanych sprawa grupowiczow

From: k...@i...pl (klinton)
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Do p. Klinton i innych zainteresowanych sprawa grupowiczow
Date: 14 Jun 2006 19:10:00 +0200

aloha Jeff,
Tuesday, June 13, 2006, Jeff :

J> Prosze zauwazyc co znowu ta osoba zrobila, a mianowicie zamiast jakos
J> normalnie i po ludzku ustosunkowac sie do informacji o kolejnym zgonie, tym
J> razem mlodego jeszcze mezczyzny, ktory stosowal przez 4 lata tzw. optymalna
J> diete, a ktorej ona jest rzekomo fanatyczna zwolenniczka, ta osoba skupila sie
J> kolejny raz na oczernianiu mojej osoby w celu podwazenia w panskich oczach
J> wiarygodnosci podanej przeze mnie informacji o tej tragedii.

spoko przeczytalem caly post, nic do was nie mam
mozecie dalej sie gryzc ;)
nie jestem po niczyjej stronie zarowno Pana jak i Pani Krystyny

a co do smierci, straszne jesli prawdziwe (w necie jest wszystko i
jeszcze wiecej)
ale wcale bym sie nie zdziwil gdyby byla ona spowodowana dieta
wysokotluszczowa
uwazam to raczej za tymczasowa mode, mam nadzieje

J> Co ciekawe, tlumaczy ona panu, ze ta informacja nie jest wiarygodna, bo
J> nie wiadomo kto ja wlasciwie napisal, a ja w/g niej jestem osoba niewiarygodna
J> bo pisze pod licznymi nickami w usenecie.....hmmm..... przygotowujac taka
J> intryge wyraznie liczyla powazne watpliwosci odnosnie podawaych tutaj przeze
J> mnie informacji i o dziwo.... chyba jej sie to udalo, bowiem widze, ze pan
J> nawet ja zaczal przepraszac...chociaz osobiscie nie wiem za co...:)

za mozliwosc ewentualnej obrazy o ktorej napisala

ps. eot

klinton -_*

Wybierz lato w Tyrolu. Wycieczki i odpoczynek blisko natury.
Trzy dni od 45,- Euro. >>> http://link.interia.pl/f1960

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta